Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458449 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #660 : Şubat 10, 2010, 16:39:54 »
akdemir servisine bır park sensoru taktırdım 6 ay önce.tamponum kucuk bır kaza sonucu boyandı.sonrasında sensor kıtı ne yazıkkı calışmamaya basladı.sırf bu kucucuk problem ıcın 6 kez servıse gıttım boyaya suc attılar.sonra kı gıdıslerımde de sureklı bu kez tamam problem yok dendı.çozumu kendım yaptırdıktan sonra buldum.sadece bana dogru söylenmesını ıstıyorum ben servıslerımızden.aptal yerıne koyup gönderıyorlar uzuluyorum,güvensızlık oluyor halıyle...
corolla comfort D4D 2007

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #660 : Şubat 10, 2010, 16:39:54 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #661 : Şubat 10, 2010, 16:52:25 »
akdemir servisine bır park sensoru taktırdım 6 ay önce.tamponum kucuk bır kaza sonucu boyandı.sonrasında sensor kıtı ne yazıkkı calışmamaya basladı.sırf bu kucucuk problem ıcın 6 kez servıse gıttım boyaya suc attılar.sonra kı gıdıslerımde de sureklı bu kez tamam problem yok dendı.çozumu kendım yaptırdıktan sonra buldum.sadece bana dogru söylenmesını ıstıyorum ben servıslerımızden.aptal yerıne koyup gönderıyorlar uzuluyorum,güvensızlık oluyor halıyle...
küçük illerde sorun yaşanmasını anlarım da izmirde sorun yaşamak kendinizi sıkmak çok gereksiz..akdemir size yakın olabilir ama bir gün tokullara gidin, durumu anlatın, yardımcı olacaklardır..o da mı sorun çıkardı, hop borovalıya gidin, çok büyük bir ihtimal onlar yardımcı olacaktır..ben de araba alırken ilk akdemire gittim, burunlarından kıl aldırmadılar, artık gerçek alıcı olarak mı görmediler ne yaptılar, bankaların sıfır faiz anlaşması vardı toyota ile, ne ona yanaştılar (akdemir belli bir para veriyor bankaya o şekilde sıfır faiz kredi alınıyor) ne de fiyatı çok aşağı çektiler..ben de sinirlendim bastım tokullara gittim, hem verilen fiyatın altında bir rakama hem de sıfır faiz kampanyasıyla aracı aldık..izmir gibi birden fazla servisin olduğu illerde tek -ve bence müşterisini en çok sıkan- serviste ısrarcı olmak bence anlamsız..
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #662 : Şubat 10, 2010, 17:05:23 »
adı ustunde yetkılı servıs ve bellı standartları olması gerekıyor.ayrıca sensor kitini akdemirden aldım ve boyama ıslemınıde onlar yaptılar.musterı hızmetlerı ıle görüştüm konuyu onlarda yapılan işçilikteki hatayı baska servısler ucretlı yapar dedıler ve aynı servıse dönmek zorunda kaldım.türkay kardesım umarım anlatabılmısımdır sıkıntı cektıgım noktayı..
corolla comfort D4D 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #663 : Şubat 10, 2010, 17:11:55 »
peki müşteri hizmetlerinin bir yaptırımı olmuyor mu akdemir plazaya..yaptıkları her işin garantisi var, olmalı..düzeltmeleri lazım..bence en azından telefon ile tokulları arayıp konuşun..yetkili serviste takılmış bir sensör bu..sadece orası bakar diye bir şey yok, olmamalı, atıyorum istanbula gittiniz, orada bozuldu..bunu orada yaptırabilmelisiniz, yetkili serviste yaptırmanızın amacı bu zaten..
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #664 : Şubat 10, 2010, 17:17:51 »
türkay kardesım tamponu akdemır servısı boyadı yanı sensör kiti takıldıktan sonra boyandı ve problem ondan sonra cıkmaya basladı zaten ve işçilik onların oldugu ıcın baska yetkılı servısler işçilik hatası varsa ücretli yapıyorlar yukarıda bunları yazmıstım.yaptırımı tekrar gıdıp yapmalarını ısteyebılırsın okadar.
corolla comfort D4D 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #665 : Şubat 10, 2010, 17:30:03 »
türkay kardesım tamponu akdemır servısı boyadı yanı sensör kiti takıldıktan sonra boyandı ve problem ondan sonra cıkmaya basladı zaten ve işçilik onların oldugu ıcın baska yetkılı servısler işçilik hatası varsa ücretli yapıyorlar yukarıda bunları yazmıstım.yaptırımı tekrar gıdıp yapmalarını ısteyebılırsın okadar.
benim dediğim şey de başka..toyota müşteri hizmetlerini aradığınızda durumu ilettiğinizde size ne diyor? genel merkez yani...oranın akdemire bir yaptırımı olabilir, olmalı..bir de o park sensörleri boyanabilir, yani boyanması sorun çıkmasına neden olmaz..o ürünün garantisi sorunu çözmeli, sensörler değişmeli garantiden..bu olaya akdemir yanaşmıyorsa, tokullar yanaşır o da yanaşmıyorsa borovalı yanaşır o da yanaşmazsa derindere yanaşır, o yanaşır bu yanaşır...ama sorun bir şekilde çözülür..ne olur akdemir sizi kaybedir, artık bakımlara da "sorununuzu çözen" servise gidersiniz..bunu akdemire de,tokullara da, borovalıya da bu şekilde söyleyin..tekrar ediyorum, arayın konuşun, veya durumu uzunca eksiksiz bir şekilde plakanız, takılma tarihi, yapılan işlemler vs belirterek anlatın bana, ben arayım servisleri randevu alayım..takılan ürün orjinal ürün, hata ne olursa olsun toyota garantisi altında...o sorun toyota yetkili servislerinin hepsinin sorumluluğundadır, çözmek zorundadırlar..
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #666 : Şubat 10, 2010, 17:36:00 »
müşteri hizmetlerınden aldıgım cevabı yazdım az önce.ve artık urun garantıde degil cunku dısarıda yaptırdım.artık ugramıyorum o servıse.benımde burda yakındıgım konu servıslerın hepsını söylemıyorum tabıkıde ama musterıyı kandırmamaları,baslarından savmamaları.sonucta kendılerı kaybedıyorlar...
corolla comfort D4D 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #667 : Şubat 10, 2010, 17:50:56 »
müşteri hizmetlerınden aldıgım cevabı yazdım az önce.ve artık urun garantıde degil cunku dısarıda yaptırdım.artık ugramıyorum o servıse.benımde burda yakındıgım konu servıslerın hepsını söylemıyorum tabıkıde ama musterıyı kandırmamaları,baslarından savmamaları.sonucta kendılerı kaybedıyorlar...
ha dışarda yaptırdıysanız tamam..akdemir konusunda çok çok haklısınız, zamanında beni de kaybettiler, 12 yıl hep yetkili serviste bakım yaptırdım ben şimdi özel bir servis buldum, mükemmel ötesi :) yetkili servis olarak da tokulları tercih ediyorum, ne üzüyorlar ne sıkıyorlar..
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • If it is not Boeing, I am not going... ;)
    • ToyotaClubTr Facebook Sayfası
  • Araç: Prius
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '10
  • 2 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #668 : Şubat 10, 2010, 20:15:58 »
Kusura bakma Ergüncüm ama, Derindere'ye olan güvenim sarsıldı. Sadece kaporta değil, diğer bakım işlerinde de ilk seferinde ciddiyetsiz bir iş çıkaracaklarından korkuyorum artık...
Bunda kusura bakılacak bir durum yok Alper Abi. Kusur bizde idi. Aslında yeri değil ama madem konusu açıldı söyleyeyim. Elimden gelmeyecek işler de tanıdıklarıma, eşime dostuma yardım etmeyi hiç istemiyorum. Başkasının yaptığı hatalar yüzünden insanların üzülmesi benim hiç ama hiç hoşuma gitmiyor. Eğer benimle alakalı bir durum olsa zaten en iyisini yaparım...
Toyota Prius 1.8 Premium Hybrid

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #669 : Şubat 11, 2010, 00:48:57 »
   İbrahim Bayram bey yaşadıklarınızı okuyunca kendi servisime yatıp kalkıp bir kere daha şükür ettim doğrusu...Siz yine iyi sabır etmişsiniz.Bu durumda her halde direkt bodozlama dalardım....Sanki insanın sabrını deniyorlar.
   Kendi servisimdeki elektirk teknisyeni bırakın problemi,araç üzerinde yapacağım tadilatlarda hem araç ile hemde garanti ile ilgili olarak sıkıntı yaşamamam için gerekli tüyoları veriyor.Bana YOL gösteriyor....
   Bazı işletmelerde,ilgili müdürün yada işverenin samimiyetsizliği çalışanlarınada yansıyor.Ve personel o doğrultuda hareket ediyor.Ama her zaman ya da her işletmede böyle değil.
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #670 : Şubat 11, 2010, 01:21:42 »
Özcan abi senin gittiğin doğus otonun servisi nadir servislerden.Yoksa digerleri için çokta iyi şeylerden bahsetmiyolar.Wolksvagen servis kalitesi olarak fiyat bakımından toyotadan fazla yedek parca memnuniyet olarakt a toyota plazaları acıkcası ben önde görüyorum.
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #671 : Şubat 11, 2010, 01:43:01 »
   Tuncay genel bakımlarda Passat'a ödediğim ücret Corolla'ya ödediğimden daha azdı...Biri C segmenti diğeri D segmentinde iki ayrı araç.Corolla'yı satmadan önceki son yetkili servis bakımında (Reis Lider) sadece polen filtresine KDV dahil 50 küsur TL ödemiştim.Hemen Passat'ın dosyasına bakıp onu fiyatınıda yazayım o dönemde ne ödemişim.....(iki aracın bakımı arasında 5-6 ay kadar bir zaman farkı var)

Boğaz kelebek temizliği   36 TL
Yağ filtresi         12,34
Hava filtresi     24,41
Polen filtresi    22,07
Buji takımı     40 TL

   Corolla'yı sattıktan 2,5 ay sonra 01.06.2009 tarihli 90 bin(88.754) bakımından alıntı....Ama mesela ben Doğuş Otonun Çankaya servisini hiç beğenmiyorum.Her hangi bir ihtiyaç halinde aracına ulaşman Cumhurreise ulaşmak kadar zor...Ama Etimesgut'ta usta ile birebir görüşüp ilk ağızdan derdini anlatabiliyorsun.
   Crafter'ın 20 bin bakımında,Passat'ın 115 bin bakımında,Passat'ın EGL valfinin değişimi esnasında hep arabaların başındaydım.Mesela EGL valfi değişimi esnasında valfin ne işe yaradığını,neden ve nasıl arıza yaptığını/yapabileceğini gibi hem bilgiler aldım hemde yapılan her şey gözümün önünde oldu.
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '14
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #672 : Şubat 11, 2010, 03:13:06 »
bence bazı özel servisler kendılerıne dıkkat etmelı ve bu yorumları okumalılar şimdi toyota akdemirler benım gozumde eksıldı yarın bır gun izmire gitsem aracımda sorun olsa olsem akdemırlere gırmem :) aydogan toyota'dan ben cok memnunum her zaman en ufak sorunda hatalarını kabullenıyorlar bir ozel  servıs bence her zaman ozel davranmalı musterısıne cunku rahat 2-3 saat servıste durdugunuzda yenı model aracalara gozunuz takılıyor ıster ıstemez yalan degıl babam senelerdır opel kullanıcısıdır ben 10 yasındayken yanı 98 te canakkale eksı kardeslerden 98 astra sahıbı olmustu en son 2004 te 2.2 elegance vectra sahıbı oldu arada 2000 astra cd ve 2001 astra 1.7 dizel ve 2003 comboyu saymıyorum bıle dedemı ve kendı arkadaslarınıda opel sahıbı yaptırmısıtır (zorla ) :D ama 2007 senesının sonunda canakkale eksı otomotıv vectramızın 50.000 bakımından sonra aracın dıreksıyonu donmuyord uarac servısten cıktıktan 2 gun sonra tabıı buyuk bır sınırle babam servısini  aradı ve aracı aldılar 1 hafta sonra sorun bellı oldu denıldı dıreksıyon kolonundaymıs garantıye gırmıyormus denıldı ve 2000 tl ustunde para harcandı arabaya arabayı 1 ay sonra  sozde sıra anca bıze gelmıs ortada bısey yoktabı babam 1 ay arabanın cıkmasına sınırlenınce mudure ne sırası bu 1 ayda dıyınce oranın sorumlusu artık kımse bızene kardesım baskayere goturseydın demıs babama (bırakın o vectrayıda oradan 0 olarak almıstık 2005 sensınde 2003 ten berı galerıde elde kalmıs aractı oo arabayı bılmemesı elde degıl oo satmıs babama ) babamında sınırı tepesıne gelmıs oranın mudurunu bı guzel sıvamıs :) arabayı o gunden 1 hafta sonra aldık 2-3 ay sonra satmıstık o gunden sonra babam opel almaya tovbe ettı eksı kardeslerın onunden gecerken hala kulaklarını cınlatır oo mudurun :) yanı  kısı koskoca markadan sogutabılıyor ınsanı o yuzden servısler cok dıkkatlı olmalı markalarda arabalarının arkasında durmalı toyota gıbı :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #673 : Şubat 12, 2010, 20:47:57 »
Değerli Toyotacılar,

Yetkili servisler ile ilgili bu başlıkta paylaştığınız olumlu-olumsuz görüşlerinizi standart bir derecelendirme sistemi üzerinden derecelendirmek ve objektif bir ölçüm sağlamak açısından hepinizi "Yetkili Servis Memnuniyet Anketi" başlığı altında hazırladığım ankete katılmaya davet ediyorum.
2007 Auris 1.4 Dizel

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #674 : Şubat 14, 2010, 11:57:55 »
Arkadaşlar bi sebeple Sonkar Çobançeşmedeydim geçen gün.Kaporta bölümünde işleme tabi tutulan araçları özensiz bir şekilde fırça ile yıkıyorlar bilginiz olsun.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #675 : Şubat 14, 2010, 13:45:42 »
Arkadaşlar bi sebeple Sonkar Çobançeşmedeydim geçen gün.Kaporta bölümünde işleme tabi tutulan araçları özensiz bir şekilde fırça ile yıkıyorlar bilginiz olsun.
  Bana fırçasız araba yıkayan bir servis gösterirmisiniz Nedim bey ! VW serviste bile Q7'ler,A8'ler bile fırçayla yıkanıyorlar...
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • GÜMÜŞ BALİNA
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 20000
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #676 : Şubat 14, 2010, 17:38:00 »
Değerli Toyotacılar,

Yetkili servisler ile ilgili bu başlıkta paylaştığınız olumlu-olumsuz görüşlerinizi standart bir derecelendirme sistemi üzerinden derecelendirmek ve objektif bir ölçüm sağlamak açısından hepinizi "Yetkili Servis Memnuniyet Anketi" başlığı altında hazırladığım ankete katılmaya davet ediyorum.

Merhaba serkan bey.
anket ile ilgili sitede göremedim. ya da ben bulamamış olabilirim.Hiç olmazsa bu anketler aracılığı ile hem servisler hakkında bilgi edinme şansımız olur. Hem de olası olumsuzluklara karşı daha tedbirli olabiliriz.
Isparta Şarkikaraağaç METEM Elelktrik Öğretmeni

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • If it is not Boeing, I am not going... ;)
    • ToyotaClubTr Facebook Sayfası
  • Araç: Prius
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '10
  • 2 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #677 : Şubat 14, 2010, 19:18:03 »
Merhaba serkan bey.
anket ile ilgili sitede göremedim. ya da ben bulamamış olabilirim.Hiç olmazsa bu anketler aracılığı ile hem servisler hakkında bilgi edinme şansımız olur. Hem de olası olumsuzluklara karşı daha tedbirli olabiliriz.

 Buyrun Cafer Bey,

http://www.toyotaclubtr.com/mekanik-sohbet/yetkili-servis-memnuniyet-anketi/
Toyota Prius 1.8 Premium Hybrid

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #678 : Şubat 15, 2010, 00:28:42 »
özcan beyın demek ıstedıgı yenı boyanan bölgelere fırca surtmenın rıskınden bahsedıyor.sungerle yıkanıyor :D .ayrıca vw servıslerınde audılerın ne ısı var gıtsınler audı servıslerıne :D :D
corolla comfort D4D 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '14
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #679 : Şubat 15, 2010, 04:13:09 »
   Bana fırçasız araba yıkayan bir servis gösterirmisiniz Nedim bey ! VW serviste bile Q7'ler,A8'ler bile fırçayla yıkanıyorlar...

Cinayet sebebi :) bır daha servise gittigimde ozel ınıp bakıcam benımde servısım öye bır hata yapıyormu ozellikle benım aracıma :)