Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458308 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2009 Corolla Comfort 1.6 A/T - Benzinli
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #540 : Kasım 11, 2009, 16:48:46 »
olay servis eleştirisinden yağ tartışmasına dönmüş

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #540 : Kasım 11, 2009, 16:48:46 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #541 : Kasım 11, 2009, 19:20:56 »
Yag tartismasi da servis elestirisinin ayrilmaz bir parcasi. Ondandir...
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #542 : Kasım 17, 2009, 16:40:12 »
toyota gökkuşağı plazadan aldım arabamı gayet ilgili ve alakalıydılar ayrıca servis olarakda gayet başarılı diyebilirim 1000 km bakımından sonra ama sırada 10.000 bakımı var bakalım nasıl ilgilenecekler ayrıca zeynel usta çok başarılı diye düşünüyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #543 : Kasım 21, 2009, 00:19:36 »
sanayi de ücretsiz çay-kahve,güler yüz yok ama daha ucuz ve arabam daha iyi çalışıyor.
 Kim demişse size bunu yanlış söylemiş.Yada gözleriniz yanlış görmüş.YAda siz sadece bir yeri görüp tüm esnafa mal ediyorsunuz bunu.DAha müşterisine çay ücreti ödeten hiç bir esnaf görmedim ben.Bunu tüm sektördeki esnaflar için söylüyorum...
ankarada gittiğiniz yer yeni dörtnal mı acaba? şaşmaz 11. sokakta?
  Türkay nerede yaptırdığı önemli değil.Bence Coşgun bey sadece derdini anlatmak istemiş o kadar.Zaten Dörtnal'a gitmemiştir.Orada ısmarlanan çay kahveden para isteyen kimse yok.Orada yüzü asık,suratsız yada güleryüz göstermeyen bir personelde yok.Hatta onların yeni Kangal kırması güvenlik elemanları bile gülzeryüzlü :) :)
Kamil Bey;
 Anlaşılan ben ne kadar anlatsam size boş gelecek. En iyisi siz doğru bildiğinize inanın. Ama servisin 5W-30 yağ için söylediklerine ben de katılıyorum. Soğuk iklim ülkelerinde bu yağları kullanın diyor olabilir mi kullanım kılavuzunda???
  Ayrıca ben bir dönem Yetkili Toyota servisinde teknisyenlik yapmış biri olarak belki yüzlerce defa sizin aracınızın aynısından olanlara 4.2 lt. motor yağı koydum. Ne eksik geldi ne de fazla...
 O yüzden bu kadar net ve emin konuşuyorum...
  Ergün görüşemiyoruz kardeşim.Nerelerdesin sen....? :) :)
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Yan cehennem yan, geliyorum yan yan..
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 45 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #544 : Kasım 21, 2009, 00:25:11 »
Orjinal serviste hayatımın saçmalığıyla karşı karşıya kalmıştım.. Conta yandığı için conta değişecekti servise gittik.. Adamın dediği laf aynen şöyleydi.. " Tüp sistemini söküp getirin yoksa kabul etmeyiz" Bunu duyunca babam çıldırmıştı haliyle .. Tabi ondan sonra adamlar kabul etti sorunu hallettiler :)
2012 Auris - Beyaz- 06UZ 400- 1.4 D-4D- Dizel Comfort Plus
2013 Avensis - Füme - 06UZ 789 - 1.6 - Benzinli Elegant Ex.
2016 Auris - Açık Mavi  - 06 MBM 96 - 1.6 Benzinli Premium
2015 VW Passat Variant - Mavi - 06UZ 776 - 1.6 TDİ Comfortline

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #545 : Kasım 21, 2009, 00:33:20 »
Orjinal serviste hayatımın saçmalığıyla karşı karşıya kalmıştım.. Conta yandığı için conta değişecekti servise gittik.. Adamın dediği laf aynen şöyleydi.. " Tüp sistemini söküp getirin yoksa kabul etmeyiz" Bunu duyunca babam çıldırmıştı haliyle .. Tabi ondan sonra adamlar kabul etti sorunu hallettiler :)
yok böyle birşey:)) kamera şakası gibi:))

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #546 : Kasım 21, 2009, 00:48:32 »
yok böyle birşey:)) kamera şakası gibi:))
   O da bir şeymi fren balatasını değişmeye gidiyor vatandaş.Araçta LPG olduğu için kabul etmemişler :D Bu kamera şakasından çok kameraya yapılmış bir şaka gibi :rofl:
   Peki buna ne demeli.DAha önceki sayfalarda yazmıştım.Bir daha yazayım.Dayımın damadını yeni kasa Vectra'sına Diyarbakırda biri çarpıyor.Haliyle servise gidiliyor.Damat eskiden aracı geri gittiğinde park sensörlerinin ses verdiğini ve artık olmadığını belirti.Arkaya baktık sensör falan yok.Meğerse D.Bakır'daki serviste ustamız Elegant donanımlı tamponu sök yerine sensörsüz tampon tak.Bizim damatta aklı 5 karış havada.Sen bir aydır neden tamponuna bakmazsın bu ses neden gelmiyor diye.Bu duruma ağlarmısınız yoksa gülermisiniz Mete bey?Ben sadece :rofl: :rofl:.Başkada bir şey yapmam :D
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Yan cehennem yan, geliyorum yan yan..
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 45 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #547 : Kasım 21, 2009, 00:49:55 »
   O da bir şeymi fren balatasını değişmeye gidiyor vatandaş.Araçta LPG olduğu için kabul etmemişler :D Bu kamera şakasından çok kameraya yapılmış bir şaka gibi :rofl:
   Peki buna ne demeli.DAha önceki sayfalarda yazmıştım.Bir daha yazayım.Dayımın damadını yeni kasa Vectra'sına Diyarbakırda biri çarpıyor.Haliyle servise gidiliyor.Damat eskiden aracı geri gittiğinde park sensörlerinin ses verdiğini ve artık olmadığını belirti.Arkaya baktık sensör falan yok.Meğerse D.Bakır'daki serviste ustamız Elegant donanımlı tamponu sök yerine sensörsüz tampon tak.Bizim damatta aklı 5 karış havada.Sen bir aydır neden tamponuna bakmazsın bu ses neden gelmiyor diye.Bu duruma ağlarmısınız yoksa gülermisiniz Mete bey?Ben sadece :rofl: :rofl:.Başkada bir şey yapmam :D

1 gün sonra farketse neyse de :D 1 ay sonra fark etmesi ilginç :D Bunu takan usta ya kendini çakal sanıyor ya da aşık :D
2012 Auris - Beyaz- 06UZ 400- 1.4 D-4D- Dizel Comfort Plus
2013 Avensis - Füme - 06UZ 789 - 1.6 - Benzinli Elegant Ex.
2016 Auris - Açık Mavi  - 06 MBM 96 - 1.6 Benzinli Premium
2015 VW Passat Variant - Mavi - 06UZ 776 - 1.6 TDİ Comfortline

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Avensis 1.6 Comfort
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #548 : Kasım 21, 2009, 00:50:52 »
  O da bir şeymi fren balatasını değişmeye gidiyor vatandaş.Araçta LPG olduğu için kabul etmemişler :D Bu kamera şakasından çok kameraya yapılmış bir şaka gibi :rofl:
   Peki buna ne demeli.DAha önceki sayfalarda yazmıştım.Bir daha yazayım.Dayımın damadını yeni kasa Vectra'sına Diyarbakırda biri çarpıyor.Haliyle servise gidiliyor.Damat eskiden aracı geri gittiğinde park sensörlerinin ses verdiğini ve artık olmadığını belirti.Arkaya baktık sensör falan yok.Meğerse D.Bakır'daki serviste ustamız Elegant donanımlı tamponu sök yerine sensörsüz tampon tak.Bizim damatta aklı 5 karış havada.Sen bir aydır neden tamponuna bakmazsın bu ses neden gelmiyor diye.Bu duruma ağlarmısınız yoksa gülermisiniz Mete bey?Ben sadece :rofl: :rofl:.Başkada bir şey yapmam :D

Özcan Abi izninle gülmek istiyorum cidden çok ilginçmiş :rofl:  :rofl:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #549 : Kasım 21, 2009, 00:51:27 »
Ozcan o yuzden isi yapani tanimak lazim, usta da seni taniyorsa boyle seyler cok nadir olur, ya da olmaz. Serviste anonimlik hakim.Isi yapanin yuzunu gormeyince haliyle ortada musterinin yuzune nasil bakariz yaptigimiz is tatminkar olmayinca dusuncesi e olmuyor. O yuzden Salih usta'ya gitmekte fayda var :P
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #550 : Kasım 21, 2009, 01:11:34 »
   Salih usta derken ?
   Passat olsun Crafter olsun servise gittiğinde her halikarda bir yolunu bulur arabanın yanında olurum.Usta ile kaynaşır sohbet ederim.Hele ticari bölümdekiler artık beni tanıyorlar :) Bazen bekleme salonundan onları seyrediyorum.Beni orada görünce şaşırıyorlar :)
   Ahmet bu arada orada saat kaç.Hesaplamaya üşendim doğrusu :D
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #551 : Kasım 21, 2009, 01:12:58 »
5:12 Ozcan :)

Sadik diyecektim, Salih demisim. Salih diye de bir arkadasim, tanidigim yok ya, Salih beni mi andi diyebilecegim :D
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #552 : Kasım 21, 2009, 01:25:05 »
5:12 Ozcan :)
Sadik diyecektim, Salih demisim. Salih diye de bir arkadasim, tanidigim yok ya, Salih beni mi andi diyebilecegim :D
  İyi akşam olmak üzereymiş Ahmet.Şimdi mesai biter 18 dakika sonra.Bİr trafik başlarki Wisconsinde hiç sorma kardeş :)
   Acaba Sailh diye biri vardıda benmi hatırlayamadım diye sesimi çıkarmayayım.Pot falan kırarım diye :D Gerçi bende bir SAlih varda ne oldu ki.Anmıyorum bile :rofl: eski işyerime gittiğimde "Salih ben geldim çayımı getir" diye aklıma geliyor o kadar :rofl: :rofl:
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '16
  • 23 kere teşekkür etti
  • 62 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #553 : Kasım 21, 2009, 02:02:06 »
Orjinal serviste hayatımın saçmalığıyla karşı karşıya kalmıştım.. Conta yandığı için conta değişecekti servise gittik.. Adamın dediği laf aynen şöyleydi.. " Tüp sistemini söküp getirin yoksa kabul etmeyiz" Bunu duyunca babam çıldırmıştı haliyle .. Tabi ondan sonra adamlar kabul etti sorunu hallettiler :)
Benim aracı servise aldılar. Ben oturmuş sabırla işlerin yapıldığını sanıyordum.  2-2,5 saat kadar sonra araç lpg li bakamayız dediler. bende ustalar bayağı iyiymiş 2 saatte lpg li olduğunu anlamışlar herhalde bakımıda 3-4 günde yaparlardı deyip çıkmıştım. Sonrası telefon trafiği.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • If it is not Boeing, I am not going... ;)
    • ToyotaClubTr Facebook Sayfası
  • Araç: Prius
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '10
  • 2 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #554 : Kasım 21, 2009, 08:21:59 »
Ergün görüşemiyoruz kardeşim.Nerelerdesin sen....? :) :)

 Sorma Özcan abi. Acayip hastayım. Bi grip oldum 1o gündür atamadım...
Toyota Prius 1.8 Premium Hybrid

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #555 : Kasım 21, 2009, 15:02:14 »
Gecmis olsun Ergun.
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #556 : Kasım 21, 2009, 19:09:12 »
Sorma Özcan abi. Acayip hastayım. Bi grip oldum 1o gündür atamadım...
   bu ne ya Toyota çalışanları ağır grip geçiriyorlar :) Geçmiş olsun Ergün.Az önce Adil'İ aradım sesi çok kötü geliyordu...Acilen iyileşmeye bakın
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #557 : Kasım 28, 2009, 16:44:49 »
Foruma bugün üye oldum ama 97den  beri  toyota kullanırım ( 1997- XEi )
Arabamı  geçen hafta sattım ve  niyetim  yine  Toyota almak. Gerçi forumdaki mesajları okuyunca
bir an vazgeçtim : ))))  ama  şunu söyleyeyim   şikayet  tüm modellerde  var  ben toyotanın yedekparça ve servis hizmetlerinin de  Türkiye ölçülerinde  makul fiat ve kalitede olduğunu düşünenlerdenim. Her yerde  yanlış ve 3kağıtcı kişiler çıkabilir...

Birkaç gün içinde  araba  almak durumundayım. Yalnız  1.4D - 4D   benzinli ile dizel arasında kararsız kaldım.
Bir türlü karar veremiyorum...
OG

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #558 : Kasım 28, 2009, 16:55:06 »
Yeni nesil corolla 1,4 d4-d 90 hp 205 tork 6 ileri dizel manuel ve yarı otomatik mmt seçenegi ile 1,6 benzinli 134 hp 6 ileri manuel yarı otomatik mmt ve tam otomatik secenekleri var.Piyasada diğer araçlarında bazı sorunları var.Ancak toyota servisleri dediğiniz gibi volkswagen veya honda ya göre fiyat ve parça olarak daha iyi hizmet sunuyor.Motor kalitesi olarak daha sessiz dizel secenegi daha az sorunluama gögsünden bazı araçlarda ses gelmesi 2002 den beri üretilen corollaların hepsinde var.Onları çok sorun etmezseniz binilebilecek güze araçlardan biri.Açıkcası ben 2007 piyasa sürülen yeni nesil corollanın 2012 yılında yenilecegini düşünüyorum o kasayı bekleyecem.Toyota ortalama 5 yılda kasa degiştiriyor.
Bu arada gaziantep muhittinoglunun devamlı müşterisiyim.Ancak elektrik formenini tebrik ederek 2004 corolla solün gögüs klima saat ampülünü degiştirirken nasıl becerdiyse djiyal klima göstergesi ve saat göstergesini çizmeyi becerdi aklım almıyor.Persembe günü yarım gün olması nedeniyle kimseyi bulamadım ancak yaptıgı bu beceriksizligide söylemeyi ihmal etmedim.
Gögüsü tek parca söküyor neymiş takıma denk gelmiş çizilmiş.Dİkkat et be ozaman.Nekadar pimpirikli oldugumu iyi biliyorlar.Böyle şeylerde hep bana denk geliyor..Sadece yag değişimine 230 tl almasını iyi biliyolar.buzamana kadar bakımlarını diyarbakır ve antep servisleri yaptı 2 sinide al birini vur ötekine.....
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #559 : Aralık 04, 2009, 13:02:48 »

bende aracımın direksiyonundan gelen ses için 2 ayrı servise götürdüm zeytinburnu ve sonkar fakat bırakın birşeyler yapmayı sesi bile duyamadılar anlıyamadım???? Sanırım benden başka kimse duyamıyor  . Hatta son 20000 bakımı ve bu şikayet için aracımı goturdugumde aracın silecek sularına dahi ekleme yapılmamıstı , çok kalabalıktı öyle özel ilgi ve alakada yoktu ne yazıkki