Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458593 defa)

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • daihatsu yrv turbo 1.3 lt 140 hp
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #500 : Ekim 07, 2009, 15:54:37 »
Geçtiğimiz Cumartesi aracı 30.000,-km bakımına götürdüm.(Auris 1.4 dizel MMT....16 aylık araç)
Aracı teslim alan arkadaş şöyle bir soru sordu
MT :"Aracınızdaki paspasları kauçuk paspaslarla değiştirmemizi istermisiniz? Biz değiştirmenizi tavsiye ediyoruz"
AB  :" Aaaaaaa.......neden sevgili kardeşim??? "
hay ağzına sağlık ahmet kardeşim. keşke servisin abartı fiyatları aksesuarlarla sınırlı kalsa!
MT : " Abi değiştirmeni şiddetle tavsiye ediyoruz...çünkü hani 16 ay önce 40.000,-TL bayılıp sıfır olarak aldığın araca TOTOYA-SA ıslandığında koku yapan halı paspas koymuş."
AB : " 1.000,-km kontrolü, arada sayısız servise gelişim , 20.000,-km bakım ve en sonunda 30.000,-km bakımı...ehhh sonunda TOTOYA-SA'nın farkına varması da güzel bişey; değiştirin tabi"
MT : " Yanlız abi fiyatı 75,-TL ???????????????????? "
AB : " Sevgili kardeşim kalsın... lütfen...lütfen kalsın...bırakın kalsın Allah aşkına lütfen ellemeyin kalsın...dışarıdan gider ben kendime kauçuk paspas alırım..."

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #500 : Ekim 07, 2009, 15:54:37 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • daihatsu yrv turbo 1.3 lt 140 hp
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #501 : Ekim 07, 2009, 15:55:49 »
hay ağzına sağlık ahmet kardeş. servisin abartı fiyatları keşke aksesuarlarla sınırlı kalsa..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
    • http://www.alpullubeldesi.com/
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #502 : Ekim 10, 2009, 22:44:33 »
Aracımı aldığımdan bu yana(30000km dahil)edirne Kale plaza ya gittim.30000km bakıma gittiğimde aracımda antifiriz kaçağı olduğunu kendilerine de gösterip(motor kaputu içinde tam kayışların üzerinde penbe izleri göstermek kaydıyla bildirimde bulundum.Verilen cevabı okuyunda gülün ''kontrol edildi 10000km sonra kontrol edilecek(40000km bakımında)ve bunu birde servis belgesine yazıyorlar.Kendilerini servis belgemi imzalarken uyardım''araç için hayati önem taşıyan ve kayış bölgesinde çok belirgin iz olarak antifirize siz 10000km bir şey olmaz diyorsunuz''eğer araç bu nedenle motor sorunu yaşarsa yeni sıfır motor koymak zorunda kalacakları uyarında bulunup servisten çıktım.Toyota ile yazışmam sonucunda servise davet edildim.VE servise tek şartla gideceğimi her türlü masrafımın karşılaşması kaydı ile olduğunu bildirdim.ne mi oldu mecburen kabul ettiler.Ve gittim ..Sorun devridaim pompasından çıktı.Bundan sonra aracımı götürdüğümde aracın başında durcağımı(devri daim pompası değişirken olduğu gibi)bildirdim ve durdum.sizlerede tavsiye ederim.sadece orada bir tutanak düzenleteceksiniz servis bölümünde doğacak kazalardan şahsım sorumludur diye.Bunları niçin yazıyorum çünkü herkese denildiği gibi servis bakım bölümüne giremezsiniz diyecekler.Aracınızın başında olduğunuzda daha fazla ilgi göstermek zorunda kalıyorlar.Zaten 30000km bakımında gereken ilgi itina gösterilmiş olsa idi antifiriz kaçağının yeri tesbit edilirdi..Birde benim servisimin kullandığı polen filtrelerini inceledim.Şuandad aracımın üstündekide aynı.Toyota servis bekleme yerlerinde teşhir edilen orjinal ve yan sanai ürünlerinin malesef yansanai ürününe daha çok benziyor ve istenen faydayı sağlamıyor(japon yadan geldiğide üstünden çıkartılanı hala sakladığım için bu konuyu servis araç kabul ve servis müdürünede ilettim herkes şikayetçi dediler ama hala yansanai ürüne benzeyeni takmaya devam ediyorlar..Anlatmaya çalıştığım nedenlerden dolayı EDİRNE KALE PLAZAservisinden hiçte memnun değilim ve bir daha da gitmemeye niyetliyim.Fakat 1 kez daha gideceğim antifirizden ıslanan V kayış ellerinde olmadığından değiştirilemedi,sadece onu değiştirtmek için tekrar gideceğim ama bu son olacağına emin olabilirler....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
    • http://www.alpullubeldesi.com/
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #503 : Ekim 10, 2009, 22:52:53 »
MT : " Yanlız abi fiyatı 75,-TL ?? "
AB : " Sevgili kardeşim kalsın... lütfen...lütfen kalsın...bırakın kalsın Allah aşkına lütfen ellemeyin kalsın...dışarıdan gider ben kendime kauçuk paspas alırım..."
sayın arkadaşım banada aynı yaklaşım değil ama çok yakın tabirlerle ''paspas pazarlanmak istendi'' sen yine şanslısın bana 85 tl fiat söylendi..Demekki ben servisimden memnun olmamakta çok haklıymışım..birde burada yazılanları okuyunca aklımdan şu geçti'' Toyota servisleri yedek parçalara(örneğin paspas) istediği  :wacko: fiatı söyleyebiliyorsa demekki pazarlık şansıda var :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #504 : Ekim 12, 2009, 22:59:47 »
Levent Bey, orijinal parcalari siz alin, yine yetkili servise gitmek isterseniz gidin, orada taktirin. Servis olmasi en iyi parcayi takacagi anlamina gelmiyor ne yazik ki. En ucuzu neyse onu takiyorlar.
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #505 : Ekim 14, 2009, 14:00:49 »
İstanbul zeytinburnu derindere toyota servisine gidiyorum 2 dir. Servis genel anlamda iyi ama sorunları çözme konusunda bana pek tatminkar gelmedi. Tarabyadaki servisi düşünüyorum artık. Aracın 3. bakımı geldi. İlk aldığım günden beridir bi türlü aracın balatalardan gelen ses sorununu halledemediler. son model araçmı kullanıyoruz kamyon mu anlamadım gitti. Bu sıkıntıyı son bir kere tekrar dile getirecem aksi halde garanti kapsamında başvuru yapıp gerekirse şikayet edeceğim .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #506 : Ekim 16, 2009, 11:49:21 »
serdal bey,
ben daha önceki corollamı tarabyadakı servise götürdüm hiç emnun kalmadım.arabanın bakımını yaptılar aldım eve geldım sabah baktımkı arabanın altında yag var kartel delınmış.servise gittim bana dediler ki karteliniz delikti :) nası yanı dedım bakım yapınca ortaya cıkmıs nasılsa 10000 km gıttım ses soluk yok bakıma gıttık delık. baya bı tantana oldu baktım degısen bı sey yok kaynatalım dedıler ne kadar dedım 2o lıra yeter dedıler kaynat dedım 20 lıra ıcın daha fazla sınır olmaya gerek yok.arabayı almaya gıttım sınyal yanmıyor,saka gıbı kaynagada 50 lıra dedıler nası yanı dedım 20 dedınız 50 nerden cıktı dedım....bir dahada ugramadım
2009 Corolla D4D/MMT Elegant Metalik gri

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2010 Toyota Corolla Comfort 1.6 Benzinli
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #507 : Ekim 16, 2009, 12:27:28 »
Arkdaşlar! Özellikle İstanbullu arkadaşlar! Çobançeşme'deki Sonkar'ı tavsiye ediyorum, 6 yıldır beni üzmediler. Tek bir sorunları var, o da randevulu gittiğiniz halde, tam zamanında sizi alamıyor olmaları ve zaman konusunda biraz sıkıntı yaşatmaları. Ama ben buradaki sorunları dinledikten sonra, Sonkar'da 2-3 saat bile fazladan beklemeye razıyım... Deneyin derim!
http://www.toyotaclubtr.com/fotograflar-videolar/2010-corolla-comfort/
2010 TOYOTA COROLLA COMFORT 1.6 BENZİNLİ DÜZ VİTES

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Kan Grubu: AB-
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #508 : Ekim 23, 2009, 14:39:43 »
Arkadaslar auris 1.4 dizel manuel araba sahıbıyım derıdnereden 2007 de aldım...arac ılk aldıgım gunden berı sanzımanı yag kacırıyormus bunu ben 30.000 e geldıgımde anladım cunku araba volanttan debrıyaja kacan yag sayesınde devır saatı yukselıyor kadran yukselmıyordu.. yakınlıgından dolayı yenıbosna sonkara goturdum arabayı.. yapılan ıslemlere ben o zaman dıkkat bıle etmemıstım ama kagıtta ayne sunlar yazıyordu  volant tornalandı debrıyaj setı degıstı sanzuman ıcınde 2 adet rulman degıstırıldı gıbı seyler.. benım ıcın yapılan ıslemın hıc bı onemı yoktu ben kullanıcıyım ve araba gıttıgı surece ne degısırse degıssın benım ıcın onemlı degıldı..  arac 80 . 000 e geldıgınde sılıvrı e-5 uzerınde takur tukur sesler eslıgınde yolda kaldım... aracı sonkara cektırdım... arızayı tespıt ettıklerını ve garantı kapsamında degısecegını soyledı..yanı şanzıman 30.000 dekı ne degısmısse fazlasıyla ıslem yapılarak arabanız tamamdır seklınde teslım ettıler.....  3 gun sonra araba arkadaşlar abartmıyorum inlemeye başladı sonkara tekrar götürdüğümde dedimki değiştirin su sanzımanı ben rahat bıneyım şu arabaya arabadan sogudum dedım..bızım oyle bı uygulamamız yok seklindekı yanıt verdıler..mudurlerıyle gorustum olmaz dedıler tamır edılebıldıgı surece degısmez dedıler..cabalarım sonuc vermedı..teslım aldım arabayı... 2 gun sonra araba 3. vıtese gecmıyor ve ben sozun bıttıgı yere dogru yaklastıgımızı anladım..arabayı tekrar goturdum bana bu aracta sorun yok dedıler..  toplamda sanzıman arası nedenıyle 4 kere servıse gıttım... derindereyi aradım aracı ordan aldırdım ...benı cagırın beraber bı test yapalım dedım...cagırdılar ben servıs muduru denız hanım ve usta bındık arabaya ve araba 3. vıtese gecmıyor ve hafıften bır ınleme sesı gelıyor.... ben toyotasayı aradım durumu aynen bu sekılde anlattım ERAY  bey dıye bı mudurle konustum..ben aracımın degısımını ıstıyorum artık sanzıman degıstırsenızde ıstemıyorum dedım cunku ısımden gerı kaldım cok gıttım geldım araba bıle vermedıler arac servısteyken seklınde konustum....ben degısım falan deyınce şanzıman degısım kararı çıktı..ama ben artık bu muamele ve yaklasımlardan sonra bu adamların calıstıgı markayı tasıyan arabaya bınmek ıstemıyordum..avukatımla gorustum dava actım dırek para iadesini isteyen bı dava dılekcesı gonderdık toyotasaya ... avukatım şanzımanı degıstır dava surecınde arabaya bınebılırsın dedı... derındereye iş emri açtırdım bana o gun 20 gun sonra yenı sanzımanın gelecegını soyledıler  bende araba ıstedım yok dedıler o zaman kıralık bolumunden bı arac getırın parasını verıcem dedım ne de olsa sıze odetıcem deyınce bır ıkı tel gorusmesı yaptı servıs muduru denız hanım ve nerden cıktıysa bı araba verdıler...15 gun sonra benı araadı denız hanım aracınızın sanzımanı degıstı gelın alın dıye avukat eskı sanzımanın saklanması ıstedı servıs muduru denız hanım 10 gun bızde kalır sonra eskı parcalırı imhaya gonderırız dedı..bılırkısının ıncelemesıne ızın vermeden prosudurler ıcındeyok edecekler sanzımanı...  bize ihtar çekmenız lazım mahkemeden dedı...   şimdi soruyorum bu ne ???? burası muz cumhurıyetı mı ? BAKIN ARKADASLAR TOYOTA GUZEL ARABA TAKI BI SORUNLA KARSILASANA KADAR...  hakkınızı arayın ... inşaallaha benım davam emsal olur bundan sonrakı arkadaslar madur olmaz dava neticesinizde burada paylasıcam ...   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • daihatsu yrv turbo 1.3 lt 140 hp
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #509 : Ekim 23, 2009, 17:26:48 »
geçmiş olsun cihan kardeş umarım aracına sağ salim kavuşursun. ama birkaç kendini bilmez yüzünden toyotadan soğumanı istemem şahsen. diğer firmalarda da var bu durumlar. inşallah mahkemen olumlu neticelenir. görüşmek üzere.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #510 : Ekim 23, 2009, 19:34:54 »
Arkadaslar auris 1.4 dizel manuel araba sahıbıyım derıdnereden 2007 de aldım...arac ılk aldıgım gunden berı sanzımanı yag kacırıyormus bunu ben 30.000 e geldıgımde anladım cunku araba volanttan debrıyaja kacan yag sayesınde devır saatı yukselıyor kadran yukselmıyordu.. yakınlıgından dolayı yenıbosna sonkara goturdum arabayı.. yapılan ıslemlere ben o zaman dıkkat bıle etmemıstım ama kagıtta ayne sunlar yazıyordu  volant tornalandı debrıyaj setı degıstı sanzuman ıcınde 2 adet rulman degıstırıldı gıbı seyler.. benım ıcın yapılan ıslemın hıc bı onemı yoktu ben kullanıcıyım ve araba gıttıgı surece ne degısırse degıssın benım ıcın onemlı degıldı..  arac 80 . 000 e geldıgınde sılıvrı e-5 uzerınde takur tukur sesler eslıgınde yolda kaldım... aracı sonkara cektırdım... arızayı tespıt ettıklerını ve garantı kapsamında degısecegını soyledı..yanı şanzıman 30.000 dekı ne degısmısse fazlasıyla ıslem yapılarak arabanız tamamdır seklınde teslım ettıler.....  3 gun sonra araba arkadaşlar abartmıyorum inlemeye başladı sonkara tekrar götürdüğümde dedimki değiştirin su sanzımanı ben rahat bıneyım şu arabaya arabadan sogudum dedım..bızım oyle bı uygulamamız yok seklindekı yanıt verdıler..mudurlerıyle gorustum olmaz dedıler tamır edılebıldıgı surece degısmez dedıler..cabalarım sonuc vermedı..teslım aldım arabayı... 2 gun sonra araba 3. vıtese gecmıyor ve ben sozun bıttıgı yere dogru yaklastıgımızı anladım..arabayı tekrar goturdum bana bu aracta sorun yok dedıler..  toplamda sanzıman arası nedenıyle 4 kere servıse gıttım... derindereyi aradım aracı ordan aldırdım ...benı cagırın beraber bı test yapalım dedım...cagırdılar ben servıs muduru denız hanım ve usta bındık arabaya ve araba 3. vıtese gecmıyor ve hafıften bır ınleme sesı gelıyor.... ben toyotasayı aradım durumu aynen bu sekılde anlattım ERAY  bey dıye bı mudurle konustum..ben aracımın degısımını ıstıyorum artık sanzıman degıstırsenızde ıstemıyorum dedım cunku ısımden gerı kaldım cok gıttım geldım araba bıle vermedıler arac servısteyken seklınde konustum....ben degısım falan deyınce şanzıman degısım kararı çıktı..ama ben artık bu muamele ve yaklasımlardan sonra bu adamların calıstıgı markayı tasıyan arabaya bınmek ıstemıyordum..avukatımla gorustum dava actım dırek para iadesini isteyen bı dava dılekcesı gonderdık toyotasaya ... avukatım şanzımanı degıstır dava surecınde arabaya bınebılırsın dedı... derındereye iş emri açtırdım bana o gun 20 gun sonra yenı sanzımanın gelecegını soyledıler  bende araba ıstedım yok dedıler o zaman kıralık bolumunden bı arac getırın parasını verıcem dedım ne de olsa sıze odetıcem deyınce bır ıkı tel gorusmesı yaptı servıs muduru denız hanım ve nerden cıktıysa bı araba verdıler...15 gun sonra benı araadı denız hanım aracınızın sanzımanı degıstı gelın alın dıye avukat eskı sanzımanın saklanması ıstedı servıs muduru denız hanım 10 gun bızde kalır sonra eskı parcalırı imhaya gonderırız dedı..bılırkısının ıncelemesıne ızın vermeden prosudurler ıcındeyok edecekler sanzımanı...  bize ihtar çekmenız lazım mahkemeden dedı...   şimdi soruyorum bu ne ???? burası muz cumhurıyetı mı ? BAKIN ARKADASLAR TOYOTA GUZEL ARABA TAKI BI SORUNLA KARSILASANA KADAR...  hakkınızı arayın ... inşaallaha benım davam emsal olur bundan sonrakı arkadaslar madur olmaz dava neticesinizde burada paylasıcam ...   

En iyisini yapmissiniz.Hak aramak farz.
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #511 : Ekim 26, 2009, 13:01:36 »
+1
2009 Corolla D4D/MMT Elegant Metalik gri

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #512 : Ekim 26, 2009, 14:54:47 »
Bastır Cihan, asla geri adım atmak yok; seninleyiz..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • TO-YO-TA
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '94
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #513 : Kasım 01, 2009, 16:34:48 »
ben 2000 model aracımı aldıktan sonra Erzurumda toyota servisinde bakımlarını yaptırdım.ilgi alaka vs. sorun yok ama gerçekten çok amaçok pahalı.tanıdığım ustalardan aldığım fiyatlarla karşılaştırınca (ön 2 amortisör 160+işçilik 30 dedi,servis işçilik dahil 450 tl dedi)varın gerisine siz karar verin.haa bu arada gene ne derlerse desinler gene ben servisime gidiyorum.çünkü onlara güveniyorum.fiyat fazla ama muhattabım belli.herkesede tavsiye ederim servisten şaşmayın.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • TO-YO-TA
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '94
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #514 : Kasım 01, 2009, 17:16:17 »
ha bu arada erzurumdaki toyata ikbal bayisinde değiştirdikleri parçayı güzelce poşetleyip aracınıza bırakıyolar ve istediğiniz ustaya sonradan baktırıp doğruluğunu teyit ediyosunuz bu özelliği çok hoşuma gitti.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #515 : Kasım 01, 2009, 18:12:24 »
ha bu arada erzurumdaki toyata ikbal bayisinde değiştirdikleri parçayı güzelce poşetleyip aracınıza bırakıyolar ve istediğiniz ustaya sonradan baktırıp doğruluğunu teyit ediyosunuz bu özelliği çok hoşuma gitti.

Begendigim bir uygulama. Sormadan bunu yapmalari guzel.
Ben her defasinda not aldiriyorum. En son triger kayisi, devirdaim degisiminde sozlu olarak belirtmeme ragmen parcalari copten toplamak zorunda kaldim.
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #516 : Kasım 01, 2009, 23:25:27 »
Hemen hemen bütün servislerde bu var.Benim tampon bakaliti kırılmıstı.Kayseri de tamponu tutan bakaliti yenilediler kırılan eski parcayıda arabanın içine koymuşlardı..
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '23
  • 5 kere teşekkür etti
  • 12 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #517 : Kasım 05, 2009, 12:56:55 »
valla arkadaşlar orjinal yedek parça alma dışında servisi hiç kullanmıyorum.otoparkını bile.:) yenibosna sonkardan parça alıyorum okadar ve ustama taktırıyorum.yedek parça müdürüne bi kaç soru sorduktan notumu verdim zaten  sınıfta kaldılar hepsi.bilgi birikimi yok.ezberlemişler bişeyler her müşteriye aynı şeyi söyleyip duruyolar.dedimki benim aracım kaç litre motor yağı alıyor.birisi dediki 2,5 lt. servis müdürü dediki 3,2 lt.buyur burdan yak.neyse antifiriz soruyum dedim.bana ne dese beğenirsiniz.?bendeki antifiriz çok ağır radyatörü deler dedi. :huh:şaşırdım kaldım orda peki nerden bulcam antifirizi dedim.piyasadan al dedi.ben orjinal toyota antifirizi istiyorum dedim yok dedi.kısacası mişteri memnuyite sıfır ilgi sıfır SONKAR benden sınıfta kaldı.sadece yedek parça satıcısı olarak görüyorum onları zaten başka bi işede yaramazlar bence...


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #518 : Kasım 05, 2009, 20:58:47 »
:D Bunlara nasil emanet edeceksin simdi arabayi?
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #519 : Kasım 06, 2009, 18:53:32 »
arkadaslar ben de 2001 model avensis var. d4 benzinli, 70bin bakımını evime yakın diye  toyanda yaptırdım ankarada balatalar degisti yagını suyunu degistirdiler sofor tarafındaki kapının otomatigi calismiyodu motoru degisecek dediler 450tl  ben kalsin dedim. balatalar degisti diskleri tornaya tutmadan takmislar, 2 defa bakimdan sonra tekrar gittim. cok guler yuzluler ilgileniyolar frenleri iki defa giderek hallettim ama aracın servisten sonra calismasi degisti debriyajdan ses gelmeye başladı yay sesi gibi ,, arada tekrar gittim keçeden dediler böyle binin beyfendi bisey yok dediler dediler... neyse 80bin bakımına dedimki toyanda servis önbüro ile ustalar arasında sıkıntı var. Reis lider daha iyidir deyip bi kaç arkadaştanda bilgi alıp reis lidere gittim. 80bin bakım önemli.. aracın direksiyonunu sağa sola son noktaya kadar cevirince dibe dayanmadan önce bir ses geliyodu. tampon hafif yukarı kaldırılacaktı..bi de debriyajdan gelen yay sesi giderilecekti  baska bi sikayetim yoktu. neyse araci aldilar reis lider deki servis elemanlari da güler yüzlüler ama benim isteklerimi bilgisayara yazip ustalara iletmekte problem yasiyolar cunku mekanik bilgi arac bilgileri bence yok. Neyse usta ile test surusune cıktık.. tamam dedi usta sikayetlerimi araci kullaninca gordu. direksiyon sökülüp yaglanip takilacak dedi. debriyaja bakilacak dedi araci teslim aldi baska bi eksigi yapilacak herhangi bisey varmi dedim abi aracin güzel, temiz hersey normal dedi bakimi yapalim teslim edelim dedi. bekledim aksama kadar arac servisten cıkmadi sordum bugun cikmayacak dediler ogun arac cikmayacaksa bana neden haber vermediniz neden baklettiniz ? ertesigün saat 17:30 gibi araci teslim aldim.Rot balansa girmiş o nedenle gecikmiş. teslimalıp yola ciktim (ev 20 km) frenden hava sesi geliyo frene basınca fıss diyor. reis lidere telefon açtım. önce normal dediler sonra uygun bi zamanda getirin bakalım dediler cumartesi gittim eşim avensisin test sürüşüne katılmak istedi onunla gittik bekledik ilgilenen yok sonunda benim araca bakan usta geldi o yardimci oldu servisten yetkili birileri ilgilendi usta frene bakti normal beyfendi bu yeni arabalarin hepsinde bu var dedi gönlümüzü yapti gönderdi bizi. Ama arabada normal olmayan bişeyler var. araba önceki gibi degil debriyaj sert frenlerden tıslama sesi geliyo hava kaçırıyo gibi bi ses .. uzun yola gittim ankaradan canakkaleye sinirim bozuldu yolda sese debriyaja,,,, arabamı bakıma verdim bozuk aldım eski seriliği de kalmamıştı. neyse canakkalede servise gitmeyi dusundum ama bu toyota servislerinin birbiri arasında bağlantı yokki ankarada reisliderin yaptıgını canakkaledeki ücretsiz yapsın ben 80bin bakımda 680tl fatura ödedim. toyota servislerine tüm türkiyede bakımdan sonraki hatada ücretsiz yaptirabilirim diye bir düzenleme yok maalesef. neyse uzatmayalım ankaraya dönünce servise gittim fren merkezi degisecek dediler fiyati 1700 tl parcanin.. dedimki bu arızalan bişeymi yok dediler. ben bu araci size saglam verdimmi dedim evet dediler. peki dedim benim önceden fren yada debriyajla ilgili sorunum yoktu dedim. dogru yoktu.. sadece yay sesi sikayetim vardi .. tesadüfen burada cikti ariza dediler.. sinirlendim.. bu servisi sikayet edecek yada arizayi ispatlayabilecegim bi yer de yok. toyotaya yazsam ne olacak .. 3 gun moral bozukluguyla gittim işe. Arabayı 80bin bakım icin saglam verdim bozuk aldim. servis yapacak bişey yok diyo. mekanik sorun.. olacak iş değil tesadüf tesadüf. neyse gittim sanayide bi ustaya yılların toyatacısı bilinen biyer araştırınca insan buluyor. aracim 80 bin bakima girdi dedim kontrol edermisiniz dedim. usta bindi direksiyonunuz sökülmüş airbegin tapası da takılmamış direksiyon bir diş yamuk dedi  doğru ses geliyodu söktüler usta oturunca anladi. arabayi sürdü, baski balatada problem var dedi, fren sertleşmiş hava kaçiriyo dedi. hava filitresi polen filitresi el yağlı el izi olmus iyi temizlenmemiş marş dinomosu aküye temas ediyomus servisten cikan arac böyle olmaz dediler hatta yağlardanda birinin değişmemiş oldugunu söyledi. ama değişti diye benden para aldilar. sonuc olarak ben baski balata ve frenle ilgili sorunumu sanayide çözdüm kap otomatiğini de çözdüler sadece temassızlık varmış yani motor değişmeyecekmiş hepsine yaklaşık 1000tl ödedim daha önce servis dışında usta görmemiş aracım sanayideki ustalarla tanisti.

sanayi de ücretsiz çay kahve güler yüz yok ama daha ucuz ve arabam daha iyi çalışıyor. Toyota servislerinde ücretsiz ikramlar güler yüz, ilgeleniyomuş gibi gözükme, iş yapmama, aracı bozup teslim etme var. daha cok servislerde bir sistem sorunu var. serviste usta yağ değiştirmekten su değiştirmekten filitre değiştirmekten anlıyor. aracı yaptırmayacaksanız parçaları tam sıkıştırmadan yada eksik takıp gönderiyor sizi. ben yaşadım bunu. Beni müşteri temsilcisi bayan aradı şikayetlerimi de aldı daha yetkili birine yönlendireceğini söyledi. nerdeyse 3 hafta oldu ama kimse aramadı.

türkiyede servisleri denetleyen bir mekanizma kurulmali, satiştaki gülen yüz servislere teget geçmemeli,
bu servis toyota servisi ise Ankaradada canakkalede de bakima giren araç servis sonrasi sikayette ücretsiz diğer bi ilde onarim hizmeti alabilmeli

en önemlisi de servisler yaptiklari işi dürüst yapmali, aracın sorununu çözemediğini belirtsin müşteriye, müşteriyi haftalarca oyalayıp bekletmesin.

Sorun servis teki ustalardan yada çıraktan kaynaklaniyosa da kabul etsin ve sorunu kabullenip çözsün ben serviste müşteriye yapabilecek bişeyimiz yok diye bakan çaresiz servis elemanları araç mekaniğinden anlamayan servis çalışanları görmek istemiyorum. Kalite bir şekilde arttırılmalı...

Ustalar olayı biliyo ama bişey söyleyemiyor, beyfendi günde gelen araç sayısı fazla, iş yogun aldığımız maaş belli deyip başını öne eğiyor. bu usta sökme takma sırasında aracınıza zarar verdik diyebilirmi yada sizin aracınızın parçaları reis liderin satın alıp satışa koyduğu aynı model araca takılmış olabilir mi diyebilirmi tabiki bunların hiçbirini diyemez. hiç kimsede benim aracımdan bunu söktün diyemez..

bu eğitimsizlik olduğu sürece bana göre servislerin ikinci el araç satışı yasaklanmalıdır.