Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458445 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2010 Toyota Corolla Comfort 1.6 Benzinli
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #480 : Eylül 12, 2009, 18:50:47 »
Gittiğiniz usta trigere de bi bakalım diye aracınızın zincir mekanizmasının kapağını açtığında da acaba aynı şeyleri düşünür müsünüz diye merak etmiyo değilim Murat Bey!!!
+1
http://www.toyotaclubtr.com/fotograflar-videolar/2010-corolla-comfort/
2010 TOYOTA COROLLA COMFORT 1.6 BENZİNLİ DÜZ VİTES

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #480 : Eylül 12, 2009, 18:50:47 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • daihatsu yrv turbo 1.3 lt 140 hp
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #481 : Eylül 12, 2009, 22:22:22 »
40000 de hangi trigere bakacaklar acaba...ya da her 40000 bakımında triger değiştirme ücreti mi alacaklar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • If it is not Boeing, I am not going... ;)
    • ToyotaClubTr Facebook Sayfası
  • Araç: Prius
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '10
  • 2 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #482 : Eylül 14, 2009, 17:46:25 »
40000 de hangi trigere bakacaklar acaba...ya da her 40000 bakımında triger değiştirme ücreti mi alacaklar.

 Benim demek istediğim o değil Murat Bey,
 40 Bin km'de trigerin değişmeyeceğini siz biliyosunuz ama bakalım ustanız biliyo mu? Kaldı ki bakalım ustanız bizim güncel  araçların zincir mekanizmalı trigere sahip olduğunu biliyor mu???
Toyota Prius 1.8 Premium Hybrid

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • daihatsu yrv turbo 1.3 lt 140 hp
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #483 : Eylül 14, 2009, 18:27:11 »
merak etmeyin ergün bey, aracımı da götürüp bir terziye emanet etmeyeceğim. ama bu tepkiyi anlayamadım. sanırım servislik falan almayı düşünüyorsunuz. yada paranız çok dağıtacak yer arıyorsunuz. eğer bir toyota kullanma klavuzunuz varsa orayı açıp okuduğunuzda, periyodik bakım çizelgesinde bu tür bakımlara ''Kendinizin yapabileceği türden bakımlar'' diye bir not düşmüşler. ha bunu ister kendiniz yaptırın 120 tl ye çıkın, ya da bildik bir ustaya 150 tl verin. ya da servise gidip 420 tl bayılın.
not olarak; her ilde bu işi gerçekten çok iyi bilen ustalarımız var. ben şu an maraştayım. burayı yeni öğreniyorum. ama adana dersen size söyleyeceğim tek isim: Uğur Yaldız... bu işi gerçekten layığı ile yerine getiren biri. uzun yıllardır japon otolara bakan bir abimiz. ve toyota yetkili servisinden ayrılma. bu ve bunun gibi adamlar da bu arabaların ciğerini bilirler. resimde görünen araç sizin sanırım. benim bundan önceki aracım da o kasadandı. ve bahsettiğim ustaya götürüyordum. ve çooook memnundum. eğer aracınız garanti kapsamında ise servise götürün. ama değilse de boş yere servis diye ısrar etmenin bir anlamı yok.
şunu bir örnekle açıklayayım: bacanağımın 2003 toyota corolla 1.6 terra aracı vardı. kasetçalar teybinde açılma sorunu oldu. adanada yetkili servise götürdü. adamlar aracı içeri aldı. teybe tekniksel hiçbirşey yapmadan (bu sırada onları rahatlıkla görebiliyorduk) teybin anakartının yandığını değişmesi gerektiğini ve 1000 tl ye yakın bir fatura söylediler. bahsettiğim ustanın yönlendirdiği oto elektronikçisi birşey olmadığını bağlantılardaki sorun yüzünden olduğunu ve ufak bir el emeğine yapabileceklerini söylediler. ve yaptılar.ben şimdi nasıl servis diye tutturayım.
bugün aynı servisi 40000 bakımı için aradım. 410 tl fiyat biçti. yağ 90tl ,yağ filtresi 22tl,  polen filtresi 60 tl, hava filtresi 40 tl , bujiler 30 tl  değişecek dediler. başka da birşey yapılmayacak dediler. geriye kalan 170 tl işçilik bu iş için biraz fazla değilmi. parça fiyatlarına ödediğimiz fazla para da cabası... seçim sizin...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • If it is not Boeing, I am not going... ;)
    • ToyotaClubTr Facebook Sayfası
  • Araç: Prius
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '10
  • 2 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #484 : Eylül 14, 2009, 21:23:53 »
merak etmeyin ergün bey

 Merak etmeyin Murat Bey, bir gün bana hak vereceksiniz... Ama şunu söyleyeyim; istisna kaliteli ustalar haricinde özel tamirhanelerinde içlerinde ne işler döndüğünü en iyi ben bilirim.
 Servislerin yüksek ücretleri olduğu kabulümdür. Fakat eğer gerçekten kendim kadar güvenediğim birisi yoksa bulunduğum yerde arabamı asla servisten başka yere sokmam...
 Servisin ne avantajı diye soracak olursanız; yapılan işten Ali yada Veli usta değil, bir Japon Devi olan Toyota sorumludur. Bence bu güven yeter...
Toyota Prius 1.8 Premium Hybrid

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #485 : Eylül 14, 2009, 21:56:43 »
Ergünde kabul ediyor servisteki işçilik ücretlerinin yüksek oldugunu..Serviste yapılan hersey dört dörtlükmü degil..Benim demek istedigim güvendiginiz insana teslim edin aracı..Yeni çıkan kasa aracların egitimini dısardakı ustalar almadıgı için ögrenene kadar sorun oluyor..Onun harıcınde servisten ayrılma  birçok ustamız var..Servislerden bende cok cektim..Amortisörun patlak dıye 40,000 bakımında not düşüyorlar..Diger servis garantı kapsamından degişecegi zaman amortisöru söktügünde bu amortisör saglam diyor..Ve o amortisörü 200 tl tutarında gözumun önünde tornovidayla patlatıp garantiden gelen amortisör takıldı..(bunu nasıl yorumlayayımm..)
Veya gögüsten cızırtı geliyor servise götürdüm mekanige aldılar bende yukardan görüyorum hiç birsey yapılmadı yukarıya arac tekrar  geldi..Servis danısmanı mekanik ustamız müdahale etti ses gelirse gene gelin dıyor..
Sesin sebebimi teybin etrafındaki çerçeve garantiden degişirken yerine iyi oturmamıslar..Ben gögüsü söktüp oturttum yerine ses mes kalmadı..Neye nasıl güveneceksin ergün kardeşim..1100 lira devletten maaş alırken bunun 420 sini servise vermek neresi makbull..Yada  silecege 35 tl fiyat çekip yukarda 42 ödememmi..Geri kalan işçilik miş 7 tl de..kasa fitili takarken ön cam diregini yerinden çıkartan insanlaramı..Sen sor ben anlatam kardeş....Birinin dedigi digerini tutmuyor..Ben sadece şunu demek istiyorum,orjnal parça kesinlikle ama abartılmıs işçilik ücretlerinide kabul etmiyorum..Hyundai opel chevrolet vs.gibi büyük firmalar araçlarına tüp takıldıktan sonra garantiyi bozmazken toyota niye kabul etmiyor..Kabul etmesede genede tüplü araçlara garantiden klima kompresörü degisti yeni kasa ccorollanın 1500 tl..Yigidi öldür hakkını yeme..Toyota plazalar kalite olarak opelinde wv ninde çok önünde..hangi şehire giderseniz aşahı yukarı aynı plaza..opelde wv de öyle degil..Alman grubunu türkiyede temsil eden temsilcileri servis memnuniyetinde toyotadan çok çok geride..
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #486 : Eylül 14, 2009, 23:24:01 »
Resimde görünen araç sizin sanırım. benim bundan önceki aracım da o kasadandı. ve bahsettiğim ustaya götürüyordum. ve çooook memnundum. eğer aracınız garanti kapsamında ise servise götürün. ama değilse de boş yere servis diye ısrar etmenin bir anlamı yok.
   Ergün bey Murat bey haklı.Aracınız garanti kapsamında ise :wacko: servise götürün.SAnırım Maltepe'de oturuyorsunuz.Derindere Toyota git.Orada Pusat Sarsılmaz arkadaşım var.Selamımı söyle sana yardımcı olsun  ;)   ;)  ;)
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #487 : Eylül 14, 2009, 23:26:47 »
 :rofl:
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #488 : Eylül 17, 2009, 02:58:04 »
arkadaşlar 140.000 yağ bakımına gidicem.çok kalıtelı bı usta buldum.servisin 160 parça-50 tl de işçilik istediği arka balata değişimine 35 balata 20 tl deişçilikle hallettim.140.000 yag bakımına fiyat aldım.4.2 lt yağ 60 tl civarı dedı.yağ ve polen filtresine orjinale 60 tl dedı.120tl artı 30 da ben alırım dedı.etti 150 tl.lider plazaya sordum parça 165 tl dedıler.yağ değişimine işçilik almıyorlarmış.dışarda 150 tl-yetkılı servis 165 tl.ustaya sordugumda servisin yağ değişimine fazla bindirmedıgını-parça değişimine çok bindirdiğini söyledi.bende dogal olarak yagı servise-diğer işlemleri ustama yaptırmaya devam edeceğim.naçizane tavsiyem polen ve yag fıltresınde orjinalden şaşmayın.toyota markalı yağlarda sadece serviste var.ve yag degışiminde fazla kazık fiyat çekmıyorlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #489 : Eylül 19, 2009, 14:47:55 »
bende bakım fiyatlarından hiç memnun değilim.Geçen sene eşimin yarisin 1 yıllık 8bin km bakımında sadece (10-40)yağ, yağ filtresi ve mazot filtresi değişti 230tl ödemiştik. aynı günlerde benim mitsu L200 ün 10 bin bakımında 8lt yağ(15-40), yağ fltresi, mazot filtresi ve hava filtresi değiştirildi ve 210tl ödeme yaptım.
bu sene araba 12500km de ve 1yılı doldurdu ama servise götürmeyi düşünmüyorum. servis şefi klima yüzünden resmen soğuttu servisten.haliyle atıştık biraz ve şimdi aynı yere bakıma gidersem kesinlikle aracıma birşeyler yaparlar diye tırsıyorum.
bursaya servise götüreyim diyorum ama vakit bulamıyorum.
bosch servisleri hakkında ne düşünüyorsunuz? orijinal filtreleri temin edebiliyorlarmı?
yada Bandırma önerebileceğiniz özel servis varsa yazarsanız sevinirim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #490 : Eylül 21, 2009, 00:32:04 »
mete kardeşim;bosch servisler-toyota servislerle aynı para,hata daha fazlasını istıyorlar.bosch gideceğine yetkili servise git bence.ben çok saglam bi usta bulmama ragmen yağ ve polen filtrelerini değiştirmeye servise gidiyorum.yağ  değişimine servis işçilik almıyor.diğer yerlerde 30-40 işçilik yazıyolar.oda aynı hesaba geliyor.dışarda yağ60 civarı.servistede 85 tutuyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #491 : Eylül 21, 2009, 00:33:20 »
mete kardeşime ek bilgi;birde satarken yetkili servis bakımlı diye satıyorsun.çok fark ediyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #492 : Eylül 21, 2009, 10:32:59 »
mete kardeşim;bosch servisler-toyota servislerle aynı para,hata daha fazlasını istıyorlar.bosch gideceğine yetkili servise git bence.ben çok saglam bi usta bulmama ragmen yağ ve polen filtrelerini değiştirmeye servise gidiyorum.yağ  değişimine servis işçilik almıyor.diğer yerlerde 30-40 işçilik yazıyolar.oda aynı hesaba geliyor.dışarda yağ60 civarı.servistede 85 tutuyor.
bosch servislerini araştırma durumundayım ama dediklerin doğrudur.bandırmada servise gitmem çünkü servis şefi ile birbirimize girdik, güvenmiyorum. en ufak bir şeyi kullanıcı hatası diye müşteriye yıkmaya çalışıyor.
garantinin bitmesine 1 yıl var.bandırmada usta tanımıyorum. ya bosch servisine gideceğim yada bursaya servise götüreceğim

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #493 : Eylül 21, 2009, 11:11:43 »
Mete bey ben annemin 307 sini boshc servise götürdüm. Fiyat olarak cok ucuz değil bence Yağ, Yağ filitresi, hava filitresi, polen filitresi 230 milyon tuttu. Normal serviste en fazla 290 milyon tutardı. Butun parcalar orjinal peugeot parçasıydı özellikle inceledim taktıkları butun parçalarda peugeot arması ve made in france tarzı seyler vardı.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #494 : Eylül 21, 2009, 14:21:41 »
Mete bey ben annemin 307 sini boshc servise götürdüm. Fiyat olarak cok ucuz değil bence Yağ, Yağ filitresi, hava filitresi, polen filitresi 230 milyon tuttu. Normal serviste en fazla 290 milyon tutardı. Butun parcalar orjinal peugeot parçasıydı özellikle inceledim taktıkları butun parçalarda peugeot arması ve made in france tarzı seyler vardı.
garanti sonucu böyle bir seçenek (bosch) olduğunu bilmek bile güzel birşey.
aslına bakarsanız garanti sonu ufak bakımlarını kendimde yapabilirim:))
bu arada geçen sene 8000km de 1 yıl dolduğu için yapılan bakımda yağ yağ filtresi, mazot filtresine 230 vermiştim.
işin içine hava ve polen filtreside girseydi servet bırakacaktım herhalde. resmen soygun bu. ama adamına göre muamele yapıyorlarmış bunu öğrendim. benimki pintilik değil, salak yerine konmak istemiyorum.
zaten araç fazla km yapmıyor . araçtan yana garanti bozulırsa sorun olacağını hiç sanmıyorum.sorun çıksa çıksa cd çalarda falan çıkar. onada yine servet isterler bende ozaman ebaydan gps ve dvdli monitörlü aparatı alır takarım diye düşünüyorum.
görüyormusunuz servisteki bir lüzumsuz eleman resmen servisten soğuttu.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #495 : Eylül 24, 2009, 14:09:50 »
ben servise toyana gidiyordum. BEnim devirdayım pompasını değiştirdiler. Aracımı aldıktan sonra azda olsa antifiriz eskilmesi olmuştu tekrar toyan gittiğimde bana antifiriz eksilmesi bizden kaynaklamıyor. Aracınız LPG takdırdığınız yere götürün gibi bir cevap verdiler. Sonuçta bu eksiltme LPG ilede ilgili değilmiş.

Asıl sorun 1 tane kelepçenin sıkılmaması idi, onuda artık ben kendim evde sıktım ve sorun bitti.
Onun için ben artık TOYANA gitmiyorum..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A-
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #496 : Eylül 24, 2009, 14:27:00 »
ben servise toyana gidiyordum. BEnim devirdayım pompasını değiştirdiler. Aracımı aldıktan sonra azda olsa antifiriz eskilmesi olmuştu tekrar toyan gittiğimde bana antifiriz eksilmesi bizden kaynaklamıyor. Aracınız LPG takdırdığınız yere götürün gibi bir cevap verdiler. Sonuçta bu eksiltme LPG ilede ilgili değilmiş.

Asıl sorun 1 tane kelepçenin sıkılmaması idi, onuda artık ben kendim evde sıktım ve sorun bitti.
Onun için ben artık TOYANA gitmiyorum..


Bir elemanın yapmaya üşendiği şey firmaya çok şey kaybettiriyor. Hele LPG li araçlara gösterdikleri muamele yüzünden kaybettikleri oldukça fazla. O vidayı sıkmış olsa idi siz ve sizden dolayı çevrenizde ki Toyota sahiplerini kazanacaktı.

Servislerin ya da hizmet sektöründe çalışan elemanların çok sıkı takip edilmesi şart işverenler tarafından.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #497 : Eylül 28, 2009, 16:04:29 »
Bir elemanın yapmaya üşendiği şey firmaya çok şey kaybettiriyor. Hele LPG li araçlara gösterdikleri muamele yüzünden kaybettikleri oldukça fazla. O vidayı sıkmış olsa idi siz ve sizden dolayı çevrenizde ki Toyota sahiplerini kazanacaktı.

Servislerin ya da hizmet sektöründe çalışan elemanların çok sıkı takip edilmesi şart işverenler tarafından.

evet haklısınız.
bunu ben TOYAN'ın müşteri hizmetlerine bildirdim.
BAna verilen cevap ise LPG'li olduğu için ve bu problem ondan kaynaklandığı için bizim elemanlarımız müdahale etmez dedi.
Benimde " Bu araç LPG yüzünden motor arızası yapsa bunu LPG takdığım yeremi götürecektimé diye bir sorum oldu.
Cevabı siz artık düşünün...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Volkswagen.Aus liebe zum automobil
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #498 : Eylül 28, 2009, 17:38:23 »
Çok İyi İşcilik Ama Çok Pahalı Diyorlar Oda Bakırclılar Servisi
Lord of the Passat :)
1999 Passat 1.8 20v Comfortline

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • aza ÇOK az kaldı :))
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #499 : Ekim 07, 2009, 13:46:19 »
Geçtiğimiz Cumartesi aracı 30.000,-km bakımına götürdüm.(Auris 1.4 dizel MMT....16 aylık araç)
Aracı teslim alan arkadaş şöyle bir soru sordu
MT :"Aracınızdaki paspasları kauçuk paspaslarla değiştirmemizi istermisiniz? Biz değiştirmenizi tavsiye ediyoruz"
AB  :" Aaaaaaa.......neden sevgili kardeşim??? "
MT : " Abi değiştirmeni şiddetle tavsiye ediyoruz...çünkü hani 16 ay önce 40.000,-TL bayılıp sıfır olarak aldığın araca TOTOYA-SA ıslandığında koku yapan halı paspas koymuş."
AB : " 1.000,-km kontrolü, arada sayısız servise gelişim , 20.000,-km bakım ve en sonunda 30.000,-km bakımı...ehhh sonunda TOTOYA-SA'nın farkına varması da güzel bişey; değiştirin tabi"
MT : " Yanlız abi fiyatı 75,-TL ???????????????????? "
AB : " Sevgili kardeşim kalsın... lütfen...lütfen kalsın...bırakın kalsın Allah aşkına lütfen ellemeyin kalsın...dışarıdan gider ben kendime kauçuk paspas alırım..."