Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458572 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #460 : Ağustos 27, 2009, 12:51:58 »
şu ana kadar yarisimi 1 kez ankara toyana götürdüm, ayrıca defalarca trabzon seçil ve erzurum ikbale..
ankara toyan da 50bin bakım yaptırmıştım.. toyandakiler çok profesyonel ve ilgililer ama çok ta yoğunlar..
akü seviyemin iyi olmadığını aracımı 1 gün bekleteceklerini olmazsa aküyü değiştireceklerini söylediler.. kabul ettim ama ne yalan söyleyeyim akümü değiştirmek istediklerini düşünüyordum.. ertesi gün gittiğimde akümün değişmesine gerek olmadığını söyleyerek güvenimi kazandılar.. ankarada olursam tercihim öncelikle toyandır.. tek olumsuz tarafı pazarlığa direnç göstermeleri.. onunda üstesinden geliriz diye düşünüyorum:)

trabzon seçille çok iyi başlamıştık ama giderek soğudum.. artık oraya gitmeyi pek düşünmüyorum.. en son jant kapaklarımı bağlamadıkları için -servise verirken bağlıydı- jant kapağım düştü ve kapak için 45 tl istediler.
ben de 40 tl ya 4 adet michelin kapak aldım.. işçilikte pazarlık yapıyorlar.. güleryüzlüler, aracı pırıl pırıl teslim ediyorlar.. ancak parça değişmeye çok hevesliler..

erzurum ikbale gelince.. diyebilirim ki, harika bir yer.. ilgi alaka var ama öyle abartılı değil.. asıl alaka yapılan işte.. erzurumda müthiş ustalar çalışıyor.. neredeyse kusursuz işçilik çıkarıyorlar.. sorduğunuz her soruya doyurucu cevaplar veriyorlar..  pazarlık yapıyorlar.. bu parça değişmelimi diye korkmadan sorabilirsiniz.. asla gereksiz parça değiştirmiyorlar.. değiştirdikleri her parçayı aracınıza koyuyorlar.. keşke her plaza ikbal gibi olsa..

konya, afyon toyotalar hakkında deneyimi olan paylaşırsa sevinirim..




Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #460 : Ağustos 27, 2009, 12:51:58 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • EY ÖZENTİ GENÇLİK! TİTRE VE KENDİNE GEL!
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 6 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #461 : Ağustos 27, 2009, 13:10:58 »
ZZE 112 kasa aracımın teybi çalındı ve çalınırken gövdede bulunan plastik parça hasarlandı ve servisin ilk belirttiği fiyat 299 TL idi daha sonra naz niyaz sabancıda çalışıyoruz diye 199 TL ye aldık biraz saçma geldi ilk fiyat hatta son aldığım fiyatda çok geldi bi küçücük plastik aparat için :)
Erdinç AKIN
2002 Toyota Corolla 1.4 vvt-i
B Rh+

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • If it is not Boeing, I am not going... ;)
    • ToyotaClubTr Facebook Sayfası
  • Araç: Prius
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '10
  • 2 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #462 : Ağustos 27, 2009, 13:33:17 »
ZZE 112 kasa aracımın teybi çalındı ve çalınırken gövdede bulunan plastik parça hasarlandı ve servisin ilk belirttiği fiyat 299 TL idi daha sonra naz niyaz sabancıda çalışıyoruz diye 199 TL ye aldık biraz saçma geldi ilk fiyat hatta son aldığım fiyatda çok geldi bi küçücük plastik aparat için :)

 Valla Teknosa'dan yediğim kazık ders oldu. Ben de bir dünya dil döktüm Sabancı Gurubu personeliyim diye ama dinleyen olmadı. O yüzden Erdinç hocam iyi ki bana denk gelmemişsin açık söyleyeyim.
 Bu arada çalınan teyp ve oluşan hasar için geçmiş olsun diyorum.
Toyota Prius 1.8 Premium Hybrid

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #463 : Ağustos 27, 2009, 16:17:37 »
selamlar aracımı (corolla d4d elegant düz vites) tarabya da ki gerçek otodan aldım. ötv indirimi falan derken hesaplıya geldi güzelde oldu. genel olarak çok memnunum fakat debriyajdan pedala bastıkça gırç gırç ses gelmeye ve pedal sertleşmeye başladı araö daha 2500 km. de iken. sonra gerçek otoya götürdüm durudum her seferinde normal bu düzelir valla bunda ses yok. hocam sen nasıl duyuyorsun bişi yok bunda falan dediler takiiii bir gün canıma tak dedi ve bir arkadaşamın tavsiyesi üzerine çekmeköy gökkuşağına gidene kadar. araca baktılar birlikte tura çıktık ve evet ses var dediler. basit yağlanması gereken bir iki nokta var dediler ve 15 dk. sonra araç geldi ilk aldığımdan daha yumuşak bir debriyaj pedalı ile. şimdi gel çık işin içinden demekki servis ten servise tecrübe ilgi ve alaka ciddi oranda değişmekte. toyota sa ya yazmıştım defalarca aradılar en sonunda kardeşim valla durum budur dedim ordaki yetkili neyse sorununuz çözülmüş ya mesele yok o zaman dedi. hakkını yememek lazım toyotasa aradı ve ilgilendi. işte benim servis maceramda böyle sevgili dostlar. saygılarımla 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • 4 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #464 : Eylül 03, 2009, 13:31:15 »
Bence İzmirde en iyisi tokullar.Kesinlikle tek geçerim...
Bu dünyaya anlaşılmak için değil anlamak için geldik.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2010 Toyota Corolla Comfort 1.6 Benzinli
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #465 : Eylül 03, 2009, 21:48:22 »
Ben 2005 yılından beri Sonkara götürüyordum aracımı. Normal servis bakımları haricinde pek bir problem için gitmedik ama, bir defa MMT vitesten (2005 Yaris 1.0 MMT 'idi aracımız) dolayı başımıza iş açtı. Bize hiç sıkıntı vermeden sorunumuzu çözdüler. En önemlisi de aracın garantisi bitmiş olmasına rağmen, garanti kapsamına aldılar. Toyota bağımlılığımın zirve yaptığı gündür o gün :) Şimdi yeni aracımızı da 1.000 km bakımından itibaren Sonkara götürmeye devam etmeyi düşünüyoruz hayırlısıyla. Güleryüz, ilgi, alaka vs zaten problemsiz. Bir tek sıkıntı şu, servise her defasında randevu ile gitmemize rağmen, en az yarım saat- 1 saat fazladan beklememiz gerekiyor. Artık bunu da biz görmezden geliyoruz...
http://www.toyotaclubtr.com/fotograflar-videolar/2010-corolla-comfort/
2010 TOYOTA COROLLA COMFORT 1.6 BENZİNLİ DÜZ VİTES

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • GÜMÜŞ BALİNA
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 20000
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #466 : Eylül 05, 2009, 21:49:44 »
Son yaşadığım 2 olaya  kadar Antalya Toyota bakırcılarda servise gidiyordum.
ilkinde; arabanın lastiklerini sıfır taktıktan 3-5 ay sonra servise gittim. Servisteki 100 bin bakımdan sonra (TRİGER KAYIŞI da değişti) bir sonraki bakımda yapılması önerilenler listesinde lastiklerin yenilenmesi  gerektiği ibaresi vardı. İlgili yetkili ile görüşüp  durumu anlattığımda özür dileyip yanlışlık olduğunu söyledi. olabileceğini düşünerek üzerinde durmadım.
yaklaşık bir yıl sonra 110 bin bakıma gittiğimde 100 bin bakımdan sonraki verdikleri öneriler listesindeki lastiklerin değişmesi tekliflerini hatırlatarak benzer bir hata olmamasını söyledim.
110 bin bakımdan sonra yine aynı şekilde bir sonraki bakım için öneriler listesinde (SIKI DURUN)
TRİGER KAYIŞI Değişmeli önerisi vardı. ve tabii şok. hemen yetkili elemana durumu anlatıp proforma listeyi gösterdiğimde böyle bir yanlışlığın olamayacağını söyleyerek kaputu kaldırdığında triger kayışını değişim tarihi ve KM si kabak gibi görünüyordu. binbir özürden sonra beni gönderdiler. Bunu üzerine durumu TOYOTA genel merkeze şikayet hattına yazdım. tabii hemen telefon trafikleri binbir özür.... ama sonuç gene aynı ciddiyetsizlik, müşteriyi ciddiye almama ve sanki milleti bir şey bilmez, ne söylesek inanırlar edası içerisindeler.
dün ( 4 eylül 2009 tarihinde) Avensis almak için telefon açıp fiyat istediğimde 50200 TL ağustos fiyatını vermeleri, fiyatların değiştiğini ve eylül fiyatlarında düzenleme olduğunu, ve söylediklerinden 700 TL daha düşük 49500 TL liste fiyatı olduğunu söylediğimde ise benim yanılıyor olduğumu ve liste fiyatının 50200 TL olduğunu bundan daha aşağı fiyat veremeyeceklerini söylemeleri, ısrarla fiyatın 49500 TL olduğunu söylediğimde ise bu kez internet bağlantılarında sorun olduğunu ve böyle bir değişiklik var ise haberinin olmadığını kontrol edip tekrar arayacağını söylemeleri TOYOTA BAKIRCILARIN maalesef ciddiyetsizliğini göstermiyor mu?
Ayrıca 2. el aracım için arabaya bakıp 14000 TL takas fiyatı vermelerine rağmen arabayı almam kesinleştikten sonra işi resmileştirmek için kendilerini arayarak durumu teyit etmek istediğimde bu kez arabaya 12500 fiyat vermeleri ..... sanki artık nasılsa kesin alacaağım. mecburen onlara mecburmuşum gibi düşük fiyat vermeleri......
Konya OTOJENin yaklaşım ve tavırları muhtemelen servisi değiştirmeme sebep olacak. Zaten arabayı otojenden almış olmam nedeniyle antalya bakırcıların  üçünce defadır aynı ciddiyetsizlikle davranmaları nedeniyle şu anda yeni aldığım AVENSİS in bakımlarını KONYA OTOJENde yapmama neden olacak gibi görünüyor.
Herkese selamlar.
Isparta Şarkikaraağaç METEM Elelktrik Öğretmeni

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #467 : Eylül 06, 2009, 02:51:32 »
ya arkadaşlar avensisile ilgili sorun yaşayan olmadımı hiç.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #468 : Eylül 06, 2009, 03:10:16 »
1.5 ay önce kocaelinden aldıgım avensisimi almadan önce kaya plazada  çek ettirip öle aldım.ilgi alka ve güleryüzlerinden çok memnun kaldım.şimdide ankarada yağ bakım servise gireceğim.telde aldıgım fiyatlara göre -lider-toyan-akoto yuuda aradım.yağın  lt 21.5---polen filtresi 59.5----yag filtresinede 15 tl civarı bişey dediler.yağ değişiminde işçilik almıyorlarmış.toplam 165 tl dediler.bir kaç toyota kullanıcısı arkadaşlarımın tavsiyeleri doğrultusunda lidere gitmeye karar verdim.ayrıca arabayı alırken yapılan  kontrolde ön ve arka fren balatalarının değişmesi gerek ve de ön amorsitörleride değiştirilmesi gerek diye yazmışlar rapora,fakat ivedik sanayideki ustam araç ikaz verene kadar değiştirme dedi.servisin balata değiğşimine verdiği fiyatlar ise bana çok uçuk geldi.yağ değişimini servise-balata değişimini sanayiye yaptırıcam gibi görünüyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #469 : Eylül 06, 2009, 17:03:14 »
Hocam aracınızın yag filtresini ve balatalarını orjinal alın işçiligi dısarda yaptırın..Ankarada ki özel servis gayet iyiymiş işçilikleri..Ankaralı arkadaşlar yardımcı olacaktır..şaşmazda dörtnal toyota ymış isimleri..Servislerin işçilik fiyatları coık yüksek...Benim aracım corolla  60,000 bakımına 205 tl verdım sadece yağ değişimi vardı..Avensisin bakımları üst sınıf olması nedenıyle corollaya göre farklı olması lazım..165 e değişiyorlarsa degiştir..Ama servise girdiginde 165 ile cıkamazsınız
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #470 : Eylül 07, 2009, 03:40:35 »
hocam dörtnal eski yetkili servis.zaman içinde yetkisi alınmış.orayıda aradım.aynı fiyat veriyorlar.ankarada çok kaliteli bi elektrikçim var.onun bilgilendirmelerinden hep faydalanıyorum(ustanın anlamadıgı konu yok,anlamadıgı yerdede seni anlayana yönlendiriyor)ustam diyoki'yetkili serviste özel serviste toyota yaglarını aynı yerden alıyorlar.yağ aynı oldugundan yağ değişimine fiyat kasması yapmıyorlar'zaten servise gitmeden randevu alırken fiyatta alıcam.artık telefon görüşmeleri kayda alındıgı için inkarda edemezler ya.ayrıca detaylı iç temizlık ve motor temizlik ve koruması yaptırıcam.onada 200 tl dedıler.reno Neziroglu aynı işleme 165 tl-oto kinkte 220 tl dedıler.egerki araç temizlık esnasında çok kirli olursa kusma yaptıgı için birbuçuk gün sürüyormuş.arkadaşım opel astrasına yaptırdı+boya korumada yaptırdı.arabaya binince fabrikadan yeni çıktı  zannettim.yağ ile birlikte temizlık olayınada gireceğim.yaptırınca detayları yazarım.....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #471 : Eylül 07, 2009, 13:36:18 »
hocam dörtnal eski yetkili servis.zaman içinde yetkisi alınmış.orayıda aradım.aynı fiyat veriyorlar.
  Oktay bey Toyota Dörtnal yetkili servisinin sahipleri başka bir sektöre geçiş yaptıklarından kapattılar.Ellerinden yetkilerinin alındığı falan yok.Size kim söylemiş ise yanlış aktarmışlar :) Yetkili servis kapanınca da kaporta bölüm müdürü Kemal bey Yeni Dörtnal Toyota Özel Servis'ini açmış.Aynı ciddiyet ve özen ile işlerine devam ediyorlar.Forumdan onca arkadaş oraya gitti ve herkeste memnun durumda.Ben Passat'ımı da 206'mı da hep oraya götürüyorum.Keza kaporta boya bölümleri bile çok başarılı işler yapıyorlar.
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #472 : Eylül 07, 2009, 21:28:31 »
özcan kardeşim dogrudur valla.ben sadece internetten okudugum kadarı ile biliyorum.ama yag değişimine  lider plazayla hemen hemen aynı fiyatı verdıler.yag-yag filtresi-orjinal polen filtresine lider toyotada 165 tl dedıler.yağ değişimine işçilik almıyorlarmış.dörtnalda aynı fiyat verdi.polen  çakma (yan sanayi)takarsak fiyat düşer dediler.orj polen60-yan sanayi 25 dediler.20.000 km de bir değiştiği için orj. taktırıcam.ama fren balatalarının değişimini iiiii bi fiyat veririlerse dörtnal da yaptıracagım.herkesten Dörtnalın adını duyuyorum.birçok toyota plakasındada dörtnalın adını görüyorum.mutlaka gidicem.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #473 : Eylül 07, 2009, 22:56:31 »
   Oktay bey istediğiniz yere gitmekte elbetteki sizin kararınızdır.Bu özel servis bana yada bir yakınıma aitte değildir.Sadece her şeylerinden memnun kaldığım için tavsiye ettiğim bir işletmedir.Sadece yazdığın yazıda sadece bir yanlış anlamayı düzeltmek istedim hepsi bu...
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #474 : Eylül 07, 2009, 23:25:14 »
ilgine teşekkür ederim kardeşim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #475 : Eylül 08, 2009, 11:30:33 »
Hocam aracınızın yag filtresini ve balatalarını orjinal alın işçiligi dısarda yaptırın..Ankarada ki özel servis gayet iyiymiş işçilikleri..Ankaralı arkadaşlar yardımcı olacaktır..şaşmazda dörtnal toyota ymış isimleri..Servislerin işçilik fiyatları coık yüksek...Benim aracım corolla  60,000 bakımına 205 tl verdım sadece yağ değişimi vardı..Avensisin bakımları üst sınıf olması nedenıyle corollaya göre farklı olması lazım..165 e değişiyorlarsa degiştir..Ama servise girdiginde 165 ile cıkamazsınız
Tuncay bey, servisler dışarıya yedek parça satıyor mu? Orjinal filtreleri almak istediğimizde nasıl bir yol izlememizi tavsiye edersiniz? Bu konda bilgisi olan arkadaşlar da bilgilerini paylaşırlarsa hepimize faydalı olur. En mantıklısı bu gibi. Orjinal parçayı dışarıda özel ustaya gözünün önünde taktırmak. Hem maliyet az olur, hem de daha özenli olur.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #476 : Eylül 08, 2009, 12:21:10 »
   İlker bey yetkili srvisin yedek parça bölümüne gidip istediğiniz parçayı satın alabiliyorsunuz
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • daihatsu yrv turbo 1.3 lt 140 hp
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #477 : Eylül 12, 2009, 14:38:26 »
selam arkadaşlar. benim 2. arabam ve toyotam. şimdi 2006 hb 1.6 corollam var. 40000km bakımı için dün servisi aradım. bana 420 tl fiyat çıkardılar. periyodik bakım çizelgesinden değişecek kontrol edilecek parçaların listesini yaptım, sanayiye gidip japon oto parçaları satan bir dükkandan fiyat aldım. castrol 10W 40 magnatech, polen, yağ, hava filtresi, denso buji takımı =120 tl dediler. filtreler orjinal toyota değil ama markasız da değil. adamlar eğer ustam yoksa yönlendirecekleri ustalar olduğunu söylediler. işçilik sorduğumda 20-30 tl ye halledilir hocam dediler. serviste aracını görme şansın bile yok. arada 3 katı fiyat farkı var. hemde toyota kullanma klavuzunda bu parçaların değiştirilme bölümünde not olarak (kendinizin yapabileceği türden bakımlar ) diye bir not var. sanırım bu periyodik bakım olayını biz biraz ciddiye alıyoruz. tamam ciddi ama kendimiz de rahatlıkla yapıp servise vereceğimiz parayı başka bakımlarda kullanabiliriz. bakımı yaptırınca tekrar haberleşiriz. iyi günler.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • If it is not Boeing, I am not going... ;)
    • ToyotaClubTr Facebook Sayfası
  • Araç: Prius
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '10
  • 2 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #478 : Eylül 12, 2009, 15:08:09 »
selam arkadaşlar. benim 2. arabam ve toyotam. şimdi 2006 hb 1.6 corollam var. 40000km bakımı için dün servisi aradım. bana 420 tl fiyat çıkardılar. periyodik bakım çizelgesinden değişecek kontrol edilecek parçaların listesini yaptım, sanayiye gidip japon oto parçaları satan bir dükkandan fiyat aldım. castrol 10W 40 magnatech, polen, yağ, hava filtresi, denso buji takımı =120 tl dediler. filtreler orjinal toyota değil ama markasız da değil. adamlar eğer ustam yoksa yönlendirecekleri ustalar olduğunu söylediler. işçilik sorduğumda 20-30 tl ye halledilir hocam dediler. serviste aracını görme şansın bile yok. arada 3 katı fiyat farkı var. hemde toyota kullanma klavuzunda bu parçaların değiştirilme bölümünde not olarak (kendinizin yapabileceği türden bakımlar ) diye bir not var. sanırım bu periyodik bakım olayını biz biraz ciddiye alıyoruz. tamam ciddi ama kendimiz de rahatlıkla yapıp servise vereceğimiz parayı başka bakımlarda kullanabiliriz. bakımı yaptırınca tekrar haberleşiriz. iyi günler.

 Gittiğiniz usta trigere de bi bakalım diye aracınızın zincir mekanizmasının kapağını açtığında da acaba aynı şeyleri düşünür müsünüz diye merak etmiyo değilim Murat Bey!!!
Toyota Prius 1.8 Premium Hybrid

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #479 : Eylül 12, 2009, 15:42:34 »
Toyota da agır bakımlar 40,80.120 bin diye gidiyor..420 tl tutan fiyatın içinde dediğiniz gibi buji yağ,yağ filtresi,polen,hava filtresi de var..Ben 60,000 bakımıda dahil olmak üzere serviste bakımları yapıldı.Parçaları orjinal alıp uygulamasını dışarda yaptırmayı düşünüyorum.ama poleni kesinlikle orjinal kullanın..Ben de orjınal olmayanı aldım 5,000 km kullanamadım bile..Tekrar 59 tl ye sorjinal polen aldım..60,000 bakımıda 205 tl tuttu..dısardada 120 falan tutacaktı..SErvisler bu pahalı işçilik ücretlerinde biraz indirim yapmalı..
2011 d4d Corolla