Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458302 defa)

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 30000
  • Model Yılı: '16
  • 2 kere teşekkür etti
  • 8 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #440 : Ağustos 18, 2009, 20:46:45 »
Plazalardan müşterilerine muhteşem bir kazık daha tebrik ederiz kendilerini.2010 model avensis almak isteyen bir müşteriye 2009 model avensis 1.6 elegantı satıyorlar ruhsatı alan müşteri bakıyorki model tılına 2009 yazmışlar arıyor soruyor bu ne iş diyor ve plaza abi bu yeni sistem aracın model yılını yazmıyorlar artık trafiğe çıkış tarihini yazıyorlar deniliyor e  bu ruhsatta model yılı ve trafiğe çıkış tarihi diye boşu boşunamı iki yer var.başka bir plazaya gidip soruyorsunuz 2009 diyorlar.Tekrar arıyorsunuz aldığınız yeri ve abi yemin ederim vallahi billahi 2010 diyor sizde başka yerlerde 2009 dediğinizde abi sen şase nosuna bak sisteme gir orda yazıyor diyorlar ve araç 2009 geçmiş olsun...Plaka engelli plaka olunca aracı gferi iade etme gibi bir ihtimalde ortadan kalkmış oluyor.İade için dava gerekli buda sizi çok süründürür en iyisi devam etmek diyin ve devam edin.

aynı olay hondadada olmuş, adam arabayı bırakıp gitmiş, sanırım yeni 2010 modelini verecekler
Vay şerefziler  >:( >:( >:(

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #440 : Ağustos 18, 2009, 20:46:45 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • DEPREMDE ŞEHİT OLAN MESLEKTAŞLARIMA AÐLIYORUM...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 13 kere teşekkür etti
  • 15 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #441 : Ağustos 19, 2009, 00:51:57 »
nereye yaptırdın hocam, hangi servis?

Aydın Parmaksızlar'da...
2013 TOYOTA COROLLA D4D ADVANCE MANUEL
İNCİ BEYAZI

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #442 : Ağustos 20, 2009, 17:41:00 »
 selam  arkadaslar
 
     benım arabadakı debrıjay cok sert. bıde kalkısta titreme yapıo .km de 80bıne yaklastı debrıyaj setını degıstırıım dedım de...
izmir'de yetkılı servıslere sordum .800 mılyon fatura cıkardılar .anlamadım benmı yanlıs anlattım
debrıyaj balatası baskı bılye degısecek.480 kusur parca 350 de ışcılık dedıler.ıkı hafta once sırketın arabasını 1.3 mjt doblonun kını degıstırdım  tamırcıde 100 mılyon valeo debrıyaj setı 120 de işçilik verdım 220 ye oldu bıttı.bu nebıcım bı fark anlamadım.izmir de toyota ustası varsa bıldıgınız yardımcı olun lutfen bu kadar para vermem servıse
2004 yaris 1.3 sol bulut mavi
Akdenizde büyümüş egede yasayan marmarada calışan karadenizli....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • şaban demirel
    • facebook
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #443 : Ağustos 20, 2009, 21:57:15 »
selam  arkadaslar
 
     benım arabadakı debrıjay cok sert. bıde kalkısta titreme yapıo .km de 80bıne yaklastı debrıyaj setını degıstırıım dedım de...
izmir'de yetkılı servıslere sordum .800 mılyon fatura cıkardılar .anlamadım benmı yanlıs anlattım
debrıyaj balatası baskı bılye degısecek.480 kusur parca 350 de ışcılık dedıler.ıkı hafta once sırketın arabasını 1.3 mjt doblonun kını degıstırdım  tamırcıde 100 mılyon valeo debrıyaj setı 120 de işçilik verdım 220 ye oldu bıttı.bu nebıcım bı fark anlamadım.izmir de toyota ustası varsa bıldıgınız yardımcı olun lutfen bu kadar para vermem servıse

o fiyat doğru verilmiş bir fiyat.aslında baskı balatanın fiyatı serviste 400 tl civarında 400 e yakın parada takmaya alıyorlar.(ayrıntıları sordum servise) dışarıdaki orjinal aynı marka diye satılanlarada güvenmeyin markaları aynı gibi duruyor ama öyle değil işte. siz siz olun paraya kıyın ve orjinalini taktırın.
saygılar yasin bey.
toyota'sız adam

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 12 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #444 : Ağustos 21, 2009, 23:32:52 »
ya siz kendiznizce konuşuyorsunuz. hiç yardımcı oduğunuzu görmedim herkes kendi bilidğinc konuşuyor soru soruyorum bana profil bilgileini doldurmamı söylüyorsunuz. eğer gerçekten toyota üzerine bir yardım söz konusu ise kullanıclar olarak biraz daha ılımlı olmanızı beklerim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • E12 HB Corolla D-Sport 2.0 D4D (Tek Kapı)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 332000
  • Model Yılı: '02
  • 208 kere teşekkür etti
  • 421 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #445 : Ağustos 22, 2009, 00:31:38 »
Beyefendi bence siz kendinize çeki düzen veriniz şahsen kendi adıma birçok problemim çözüldü bu forumda... Bilgisi olanlar zaten hemen PAYLAŞIR adı üstünde burada amaç karşılıksız paylaşımdır zaten size cevap vermiyorlarsa bilinki bilmiyorlardır...

Ayrıca profil bilgileri vs gibi konularda forum kuralıdır buraya üye olurken zaten onları doldurmanız gerektiğini bilmektesiniz...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • şaban demirel
    • facebook
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #446 : Ağustos 22, 2009, 00:48:35 »
ya siz kendiznizce konuşuyorsunuz. hiç yardımcı oduğunuzu görmedim herkes kendi bilidğinc konuşuyor soru soruyorum bana profil bilgileini doldurmamı söylüyorsunuz. eğer gerçekten toyota üzerine bir yardım söz konusu ise kullanıclar olarak biraz daha ılımlı olmanızı beklerim.
arkadaşım bu forum soru sor cavabını al sonrada hayalet  ol forumu değil.biz burada hem birbirimizi tanımak,dostluklar kurmak ve bilgilemizi paylaşmak için varız.belkı sende bu aileye katılmak isteyebilirsin bu gayet normal ama seni tanımamız için bilgilerin tam olması şart ve bunu  dile getirdiğimizde ise fevri davranman çok yanlış.
birşeyler verki (en basiti kişisel bilgilerin)karşındakinden birşeyler almak için umudun olsun...
toyota'sız adam

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2890 kere teşekkür etti
  • 3252 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #447 : Ağustos 22, 2009, 11:51:15 »
  Hande hanımın sözü işte bu gibi durumlar içindi.
 Ahmet ve Şaban arkadaşlarımız durumu zaten açıklamışlar. Böyle olması da gayet doğal. Umarım sizde ihtiyacınız olan cevaplara ulaşır ve paylaşımlarınızı esirgemezsiniz. Teşekkürler.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '10
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #448 : Ağustos 22, 2009, 12:55:33 »
ya işte böyle Emre ve Kemal abi adamlar nasıl rahat ediyolar vicdanen anlamıyorum...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #449 : Ağustos 24, 2009, 18:36:11 »
yasadığım bir dizi sorundan yalnızca sonuncusu;
20000 bakımında balatalarınız değisecek dediler 20000 gozume az gelsede ok dedik değistirdik ama 1-2 hafta sonra frene basınca ufaktan bi ses gelmeye basladığını farkettim disklerden götürdüm servise biz bi ses duymuoruz dediler sonra tekrar tekrar goturdum ses arttıkca en son 5. seferde biraz tartısınca disklerinizde krozlanma var onemli birsey değil bole kullanmaya devam edebilirsiniz isterseniz torna yaparız disklerinize dediler onceki sikayetlerimde hep bi sorun yok o ses normal diye geçistirildi. guzel hos ta bu disklerde niye krozlanma olur adi malzemeden mi araca takılmadan once kotu kosullarda uzun sure beklemis olmasından mı??? bilmem ama gorduğum tek birsey varki toyota oyle sanıldığı yada eskiden olduğu gibi sorunsuz bi arac filan uretmiyor garantisi bittiği gün satmayı düşünüyorum aracı çünkü garantisi bittiği gün masraf çıkartmaya baslayacaktır...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #450 : Ağustos 24, 2009, 19:52:11 »
Cihat bey, sizin profil bilgilerinizi göremiyorum ben   :huh:  :huh: hangi şehirdesiniz hangi servise gittiniz, hiçbir ayrıntı yok malesef, insanların aklını karıştırmaktan başka bi işe yaramaz bu mesajınız, ayrıca bu forum neler gördü neler, kimse 2 disk için dünyaca kalitesi bilinen tartışmasız segmentinin 1. numarası olan bi aracı değiştirmez, bu forumda aracındaki sorunlar yüzünden komple aracı değiştirilen insanlar gördü, buda Toyotanın büyüklüğü  ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #451 : Ağustos 24, 2009, 20:19:23 »
60,000 bakımı 205 tl tuttu..sadece yag yag filtresi conta..Servis ücretleri cok yuksek ama bile bilede götürüyorsunuz..Dısarda güvenebilecegim bir ustam olsa servisin önunden bile gecmek..Sadece bölge olarak diyarbakır servisi mekanik olarak iyi antepte kaportada iyi..bu ıkısını fifty fifty kullanıyoz...Cİhat bey aracınızı yenı nesıl corolla ise bu kasa corollaların klasık sorunları var fren diskleri direksiyoon kutusu bazı serilerde sorunlu onu servisinizle garanti kapsamında yaptırabılırsiniz..Ben bugune kadar aracıma cebımden yag ve balata aldım mecburi olarak:Başka bir sıkıntı görmedm yoldada bırakmadı..izinde7,000 km yaptım ama hic kalmadım...
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #452 : Ağustos 25, 2009, 00:05:12 »
mesele sadece iki disk değil bakın sıralayayım madem;

öncelikle kocaelideyim kocaeli kaya ya götürüyorum aracımı, güleryüzden ilgiden alakadan hiç sıkıntım yok ancak bir diskteki krozlanma 5 kerede anca biz bastırınca mı ortaya çıkar evet bu sorundur denir, ben bir ses duyuyorum ve ses beni rahatsız ediyor servis bana hiç bi sorun yok biz ses duymuoruz diyor neyse bunları geçelim bir çözüm bulunuyor torna yapalım deniliyor ama acaba kalıcı bir çözümmü ben isterim ki değişsin diskler...

aracım 7.000 deyken kayış sesi gelmeye başladı daha 2. ayı iken aracın götürdük yapıldı. aradan 4-5 bin geçti yine sonra bi 4-5 bin daha geçti yine çok şükür bi dördüncü olmadı ama 2. de olmamalıydı diye düşünüyorum 0 km araba alıyorsunuz ve kalitesine güvendiğiniz için toyota tercih ediyorsunuz... hayal kırıklığı...

sol torpido kapağı ayda yılda bir kere kullanılıyor ilk 20000 de 2 kere değişti plastik aşınmış erimiş belki 20 kere açılmamıştır nasıl oluyorsa, vites topuzunun üzerindeki nikelaj 2 ayda bir kalkıyor ve sivriliyor sürekli elinize batan sivri bir nokta eğer benim gibi çok yol yapıyorsanız inanın çok rahatsız edici oluyor

dış boya... bişe dememe gerek bile yok cok rahat cok cabuk ciziliyor.

ya birde bilmiyorum ama merak ettiğimden soruyorum bu fren balataları nekadar da bir değişir ortalama? ben hyundai kullanıyordum önceden hiç bukadar sık değiştiğini bilmiyorum 15 maksmum 20 de balata değitirelim diyorlar benim disklerimdeki problemden mi balatalar cabuk bitiyor yada başka bir sebeple mi yoksa normali mi budur?

öncede ya şans diyordum bizim sanımız servisten cıkamıyoruz diye geçiştiriyordum çünkü her malda olur böyle sorunlar sizin şansınıza bi denk gelir üst üste, üst üste... ama yok toyota kullanıcıları başka arkadaşlarımın araçlarına bakıyorum mesala disk problemi cok kişide var boya zaten ona keza... bir arkadaşım 80 binde motor yenileme gereksinimi duymuş 80 binlik araç motor yenilermi gerçi belki özel bir sorunu vardı net bilemiyorum ama çok kişiden bu tarz sorunlar duyuyorum bu sıra sordukca...

niyetim insanları yanılmak değil inanın aracın konforundan yakıt tüketiminden performansından çok çok memnunum ama gelin gorunki bu tarz sorunlar ileride garanti bittiğinde ne yapıcaz diye düşündürüyor insanı...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Kişiselleştirmeyelim :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 150
  • Model Yılı: '21
  • 119 kere teşekkür etti
  • 205 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #453 : Ağustos 25, 2009, 00:32:56 »
Bende de aynı fren problemi var, bir kere diskler tornalandı ses kesildi, bir süre sonra yine aynı ses oldu servis diskleri tornalamak istedi bende yaptırtmadım. Balata değişiminde yapılsın diye. Ses problemini çözmek için disklerin tornalanmasını önermeleri bence Toyota'nın ayıbı. Fakat 20.000'de balata değişimi konusunda kullanımla alakalı olabilir çünkü benim araba 40000 oldu henüz balata değiştirmedim.
Bir gün dünyaya ait büyük bir derdin olursa Rabbine dönüp, "Benim büyük bir derdim var" deme, derdine dönüp "benim büyük bir Rabbim var" de.
"Ey Toprak ! Rabbim Ben'den Razı Olmadan Bana Sarılma.." "Sövene dilsiz, vurana elsiz olmak gerek"
“Bir kişi Allah'tan başka kimseye ihtiyacı olmadığına inanırsa, Allah'da O'nu, başkasına muhtaç etmez!"

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #454 : Ağustos 25, 2009, 11:57:21 »
mesele sadece iki disk değil bakın sıralayayım madem;

öncelikle kocaelideyim kocaeli kaya ya götürüyorum aracımı, güleryüzden ilgiden alakadan hiç sıkıntım yok ancak bir diskteki krozlanma 5 kerede anca biz bastırınca mı ortaya çıkar evet bu sorundur denir, ben bir ses duyuyorum ve ses beni rahatsız ediyor servis bana hiç bi sorun yok biz ses duymuoruz diyor neyse bunları geçelim bir çözüm bulunuyor torna yapalım deniliyor ama acaba kalıcı bir çözümmü ben isterim ki değişsin diskler...

aracım 7.000 deyken kayış sesi gelmeye başladı daha 2. ayı iken aracın götürdük yapıldı. aradan 4-5 bin geçti yine sonra bi 4-5 bin daha geçti yine çok şükür bi dördüncü olmadı ama 2. de olmamalıydı diye düşünüyorum 0 km araba alıyorsunuz ve kalitesine güvendiğiniz için toyota tercih ediyorsunuz... hayal kırıklığı...

sol torpido kapağı ayda yılda bir kere kullanılıyor ilk 20000 de 2 kere değişti plastik aşınmış erimiş belki 20 kere açılmamıştır nasıl oluyorsa, vites topuzunun üzerindeki nikelaj 2 ayda bir kalkıyor ve sivriliyor sürekli elinize batan sivri bir nokta eğer benim gibi çok yol yapıyorsanız inanın çok rahatsız edici oluyor

dış boya... bişe dememe gerek bile yok cok rahat cok cabuk ciziliyor.

ya birde bilmiyorum ama merak ettiğimden soruyorum bu fren balataları nekadar da bir değişir ortalama? ben hyundai kullanıyordum önceden hiç bukadar sık değiştiğini bilmiyorum 15 maksmum 20 de balata değitirelim diyorlar benim disklerimdeki problemden mi balatalar cabuk bitiyor yada başka bir sebeple mi yoksa normali mi budur?

öncede ya şans diyordum bizim sanımız servisten cıkamıyoruz diye geçiştiriyordum çünkü her malda olur böyle sorunlar sizin şansınıza bi denk gelir üst üste, üst üste... ama yok toyota kullanıcıları başka arkadaşlarımın araçlarına bakıyorum mesala disk problemi cok kişide var boya zaten ona keza... bir arkadaşım 80 binde motor yenileme gereksinimi duymuş 80 binlik araç motor yenilermi gerçi belki özel bir sorunu vardı net bilemiyorum ama çok kişiden bu tarz sorunlar duyuyorum bu sıra sordukca...

niyetim insanları yanılmak değil inanın aracın konforundan yakıt tüketiminden performansından çok çok memnunum ama gelin gorunki bu tarz sorunlar ileride garanti bittiğinde ne yapıcaz diye düşündürüyor insanı...
hiç inanamıyorum gerçekten ya, bizde de 2009 var, şu an 7000 civarında tam bilmiyorum ama gayet güzel sorunsuz yani, asla ne takırtı, ne tukurtu, ne fren cayırtısı, ne torpido kapağı ne başka birşey, tamamen kusursuz bizdeki alet...izmirde olanlara da kapım açık, gelin bakın görün karşılaştırın benimkiyle..bende bahsettiğiniz sorunların hiç biri yok...
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Kişiselleştirmeyelim :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 150
  • Model Yılı: '21
  • 119 kere teşekkür etti
  • 205 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #455 : Ağustos 25, 2009, 14:58:42 »
hiç inanamıyorum gerçekten ya, bizde de 2009 var, şu an 7000 civarında tam bilmiyorum ama gayet güzel sorunsuz yani, asla ne takırtı, ne tukurtu, ne fren cayırtısı, ne torpido kapağı ne başka birşey, tamamen kusursuz bizdeki alet...izmirde olanlara da kapım açık, gelin bakın görün karşılaştırın benimkiyle..bende bahsettiğiniz sorunların hiç biri yok...

İstanbul iftar yemeğinde ben sana dinletirim fren sesi ile kabin içi tıkırtıyı :)
Bir gün dünyaya ait büyük bir derdin olursa Rabbine dönüp, "Benim büyük bir derdim var" deme, derdine dönüp "benim büyük bir Rabbim var" de.
"Ey Toprak ! Rabbim Ben'den Razı Olmadan Bana Sarılma.." "Sövene dilsiz, vurana elsiz olmak gerek"
“Bir kişi Allah'tan başka kimseye ihtiyacı olmadığına inanırsa, Allah'da O'nu, başkasına muhtaç etmez!"

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #456 : Ağustos 25, 2009, 16:40:47 »
İstanbul iftar yemeğinde ben sana dinletirim fren sesi ile kabin içi tıkırtıyı :)
çok mutlu olurum abi, ciddi anlamda merak ediyorum..benim tek sıkıntım, dedemin arabaya binerken kendini koltuğa değil yan çıtaya bırakması ve ordan koltuğa doğru kayması..bu yüzden o kısmın kapağı çıkyıor ben takıyorum, diğer arabaya 11 yıldır öyle biniyormuş yeni farkettik, 11 yıldır yerinden oynamıyor diğer araçta, bu daha 6 aylık tamamen çıktı bir keresinde, ben taktım..
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #457 : Ağustos 25, 2009, 18:33:17 »
Arkadaslar balatalar sarf malzemesi oldugundan periyodik olarak degisir, bu normal. Daha uzun omur, sessizlik, tozsuz frenleme ariyorsaniz seramik balata taktirin. (Su an yeni Corolla'nin uzerindekiler ne tur bilmiyorum.) Bizim Kia'nin balatalarini degistirttik gecen hafta. Ses problemi vardi.Orijinal balatasinin cifti 20 dolardi. Orijinalini almadim, gidip Akebono ProAct marka seramik balata aldim. Ses kesildi, fren mesafesi kisaldi. Eski balatalarin yarisindan fazlasi duruyormus hala, demek ki bitmesinden degil...
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #458 : Ağustos 26, 2009, 00:32:16 »
  Benim Corolla'da da balatalar bitti sanıp değiştirdim oysaki mevcut durumu görünce şaşırdım kaldım.Hala yepyeni duruyordu.Şimdi servisin kullandığı TRW markasına atacağım suçu ama Passat'tada bu TRW marka var ve araçta her hangi bir ses sorunu yaşamıyoruz.Peki bu neden kaynaklanıyor acaba ? Gerçekten sinir edici bir durum bu.Ali'nin neler çektiğini çok iyi anlıyorum...
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #459 : Ağustos 26, 2009, 01:10:38 »
Diskler diyeyecegiz o zaman Ozcan, ya da disk/balata uyumsuzlugu... TRW Japon uretimi olmasi lazim... Akebono hem cok pahali degil, hem Japon,hem de sessiz :)
Fe... :-)