Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458424 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #420 : Ağustos 12, 2009, 01:22:54 »
bu konuyu önce sonkar ile çözmeye çalıştım olmadı mesela tampon ucu vıda yerını kırmışlar ben şikayet ettikten sonra bunu yapıştırmışlar böyle bi tamir varmıdır onu bende yapardım, bide özellikle benım aracımın boya işlerinı yapan arkaşla görüştüm, bana boya rengini tuturamadığım için arka kapıyı boyadım deyince acıkcası ben aracımı bı daha o servıse sokmam. daha sonra genel merkeze şikayet ettim aracıma hasar verıldı dedım ama dediğim gibi haklısınız ama bir şey yapamayız dediler.
   Aracınıza bunlar oldu ve siz hala bir şey yapmıyorsunuz.Aracınıza gereksiz boya yapılmış,piyasa değeri düşmüş,arabanızı sanki çırağa deneme tahtası olarak teslim etmişler gibi bir iş yapmışlar siz hala "aracımı bir daha o servise sokmam" diyorsunuz.Başınıza bence gelenler az bile gelmiş.Hakkınızı arayın.Bu boya öncesi aracınızın piyasa değeri neydi şimdi ne oldu.Bunuda bir araştırın derim.
  A4 aracıma bayan çarptı ve iki parmak kadar hasar oluştu.Bu hasarın bana maliyeti sadece ve sadece 2.500 TL oldu.Hem düşük bir fiyata gitti hemde aracın tamir aşamasındaki ödediğim taksi ücretleri de cabası.Ama çarpan bayana göre "küçüçük bir hasar".Bence bu işin peşini bırakmayın hakkınızı arayın Yüksel bey.
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #420 : Ağustos 12, 2009, 01:22:54 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2890 kere teşekkür etti
  • 3252 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #421 : Ağustos 12, 2009, 08:07:07 »
  Samsung gerçekten müşteri memnuniyeti konusunda iyi işler yapıyor özellikle onu Türkiye'ye getiren Anadolu Grubu sayesinde bence.

 Akaryakıt istasyonlarından tutun, aracın kendisine kadar sigortalı olan bir çok yer vardır. Büyük ihtimalle bu gibi durumlara karşı yetkili servislerde sigortalıdırlar. Bence servis hatasını düzeltmeli.
 Boyama olayında ise renk farkını azaltmak için Bindirme Tekniği vardır ve bu teknik ile boyanması gereken parçanın çevresindeki parçalarada kısmen boya atılır ve boya farkı (yeni, eski)bir göz aldatmacası ile saklanmaya çalışılır. Fakat bu hiç bir zaman boyanmaması gereken parçaların boyanması anlamına gelmez.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 12 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #422 : Ağustos 13, 2009, 18:25:37 »
arkadaşlar iyi güzel konuşuyorsunuzda bana yardımcı olmanızı bekliyorum aydında servis varmı acaba götüren varmı nasıl bakıma gidicem

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2890 kere teşekkür etti
  • 3252 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #423 : Ağustos 13, 2009, 21:10:21 »
  Yüksel bey, Profil bilgilerini doldurmanız mümkün mü?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • DEPREMDE ŞEHİT OLAN MESLEKTAŞLARIMA AÐLIYORUM...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 13 kere teşekkür etti
  • 15 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #424 : Ağustos 14, 2009, 01:30:24 »
Aydın'da servis var... 20000 bakımı, ücretsiz check-up ve aracımın arka camının değişmesi işlemleri için gittim... Ben hiç bir sorunla karşılaşmadım... 30000 bakımına da Aydın'daki servise götüreceğim...

Bu arada şu anda arabam 29820 km'de... Didim'e gidip geleceğim nasipse hafta sonu... 300 km civarı bir yol yapacağım... 30000' in üzerine ne kadar çıkarsa bakım geciktirilmiş olur kağıt üzerinde? Yani kaç km gecikirsek araçla ilgili bir sorun olması durumunda bakıma geç getirmiş olduğumuz için garanti gibi işlemlerde pürüz çıkabilir? Umarım anlatabilmişimdir...
2013 TOYOTA COROLLA D4D ADVANCE MANUEL
İNCİ BEYAZI

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #425 : Ağustos 14, 2009, 01:40:18 »
  300-500 km farklarda pek bir sorun çıkarmıyorlar.Gittiğiniz yerde Toyota servis yok ise bu sizin suçunuz değildir.Gidip geri döndünüz ve servise girdiniz.Dediğiniz gibi olsa Ali Rıza hocam,o zaman bize de ödül vermeleri gerek.75 bin bakımı 70 binde,90 bin bakımı 87 binde falan yapıldı :)
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • DEPREMDE ŞEHİT OLAN MESLEKTAŞLARIMA AÐLIYORUM...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 13 kere teşekkür etti
  • 15 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #426 : Ağustos 14, 2009, 01:49:36 »
Bir miktar param var ve bunu şu anda servise vermek istemiyorum... Ramazan gelmeden bir kere daha tuzlanıp gelelim dedik... O zaman da 30000'i geçiyor... Sorun olur mu diye aklıma takıldı... Çünkü ben arabayı aldığımda 20800 km'de idi ve 20000 bakımı yapılmamıştı... Ben arabayı aldım, 3-4 gün sonra 20000 bakımına soktuğumda 21104 km'de idi... Bu naneyi istemeden de olsa bir kez yedik...

Gidip gelelim, ne zaman elim bollaştı ilk fırsatta götürürüm servise... 

Bu arada Cressida ne ki? Cahilliğime ver Özcan daha önce hiç duymadım...
2013 TOYOTA COROLLA D4D ADVANCE MANUEL
İNCİ BEYAZI

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2890 kere teşekkür etti
  • 3252 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #427 : Ağustos 14, 2009, 08:29:54 »
  Toyota 'nın 80 lerin sonu, 90 ların başındaki ve üst segmentteki aracı. Çok güzel araçtı o zamanlar.
 Corolla, Corona, Cressida diye oluşuyordu ürün grubu.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • DEPREMDE ŞEHİT OLAN MESLEKTAŞLARIMA AÐLIYORUM...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 13 kere teşekkür etti
  • 15 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #428 : Ağustos 14, 2009, 11:14:42 »
Özcan Cressida mı aldı yoksa çok beğendiği bir araç olduğu için mi yazıyor profil bilgilerinde?
2013 TOYOTA COROLLA D4D ADVANCE MANUEL
İNCİ BEYAZI

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #429 : Ağustos 14, 2009, 18:52:28 »
aracımı Aksaray Özeller'den almıştım

1000 bakımı için aksaray ters geldiği için Ankara Akota'ya götürdüm,
servisten menmun kalmadım hiç.. dikiz aynası sallanıyor baksınlar demiştim lütfedip bakmamışlar bile,bir de garanti extra yaptırmak istedim,aracın faturası lazım dediler,faturayı cebimde taşımıyorum,zahmet olmazsa aksaray'a telefon açın faxlasınlar size dedim, sanırım ağır zahmet oldu lütfetmediler aramak için....

diğer yandan kurum olarak Aksaray Özeller'i  de sevmiyorum, ama Bireysel anlamda satış ve serviste görevli arkadaşlar gerçekten dört dörtlük insanlar!!!!! hiç bir sorumu ya da ihtiyacımı cevapsız bırakmadılar sağolsunlar

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • corolla 2006 HB
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #430 : Ağustos 16, 2009, 23:17:32 »
2006 corolla polen 65 dıyorlar 25 e aldım
on sılecekler yıpranmıs dıye degıstıler 50 tl bnce pahalı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '08
  • 277 kere teşekkür etti
  • 67 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #431 : Ağustos 17, 2009, 12:09:55 »
dün gedizleri aradım bakım için orjinal alıp takayım dedim;
hava filtresi 33,37 (kdv dahil)
yağ filtresi 16,00 (kdv dahil)
polen filtresi 60,00 (kdv dahil)
bujiyi sormadım ama denso veya NGK buji 4 adeti 25,00 tl


komşum japon araç parçalarını ithal eden firmada çalışıyormuş ondanda yan sanayi şöyle bi fiyat çıktı;
hava filtresi 10,00 çin
yağ filtresi 5,00 tl taiwan
buji denso 20,00 tl
polen filtresi 7,00 yerli
sol salıncak 55,00 tl taiwan

polen filtresindeki bu kadar farkı bi türlü anlayamadım...






Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #432 : Ağustos 17, 2009, 13:36:22 »
   Ali Rıza hocam 93 yılında Star Tv güzellik yarışması birincisine Toyota Cressida hediye etmiştiler.Gerçekten sınıfının en iyilerinden biri.YAkından incelediğimde o dönemdeki araçlardan farklı duruyordu.Amerika için tasarlanmış bir araç.Diğer seçeneğinden sıkıldım bende Cressida'yı işaretledim.
   Muhammet kardeş 60 TL ve 7 TL'lik polen filtresi arasındaki en büyük fark kağıt kalitesi.60 TL olandan paumğumsu yüzeye sahip kağıt var.Ucuz olanda da karton desem belki abartılı olmaz.Mukavva gibi bir kağıt var.Azıcık kirlendimi mümkünatı yok hava üflemiyor.2002-2007 Corolla'lar da polen filtresi fandan sonra geldiği için kirlendimi havayı hemen kesiyor.Crafter'da polen filtresi fan'dan önce durduğu için kirlenmesi hava akışına engel olmuyor.Geçen hafta polen filtresi kabin girişine siyah külotlu çorap gerdim.Hem filtrem temiz kalacak hemde 20 bin km bakımında 86 TL ödemeyeceğim :) :) (bunu Mercedes Benz servisinden bir usta Sprinter'ı olan bir abimize önermiş.Servisime sordum "olur,sakıncası yok" dediler bende taktım)
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #433 : Ağustos 18, 2009, 13:55:03 »
tamamdır, kilotlu çorabı bende uygulayacağım, hem kulağa gaha sexsy geliyor :P

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '10
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #434 : Ağustos 18, 2009, 14:17:45 »
Plazalardan müşterilerine muhteşem bir kazık daha tebrik ederiz kendilerini.2010 model avensis almak isteyen bir müşteriye 2009 model avensis 1.6 elegantı satıyorlar ruhsatı alan müşteri bakıyorki model tılına 2009 yazmışlar arıyor soruyor bu ne iş diyor ve plaza abi bu yeni sistem aracın model yılını yazmıyorlar artık trafiğe çıkış tarihini yazıyorlar deniliyor e  bu ruhsatta model yılı ve trafiğe çıkış tarihi diye boşu boşunamı iki yer var.başka bir plazaya gidip soruyorsunuz 2009 diyorlar.Tekrar arıyorsunuz aldığınız yeri ve abi yemin ederim vallahi billahi 2010 diyor sizde başka yerlerde 2009 dediğinizde abi sen şase nosuna bak sisteme gir orda yazıyor diyorlar ve araç 2009 geçmiş olsun...Plaka engelli plaka olunca aracı gferi iade etme gibi bir ihtimalde ortadan kalkmış oluyor.İade için dava gerekli buda sizi çok süründürür en iyisi devam etmek diyin ve devam edin.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #435 : Ağustos 18, 2009, 14:21:21 »
tamamdır, kilotlu çorabı bende uygulayacağım, hem kulağa gaha sexsy geliyor :P
   Sen nasıl uygulayacaksın peki.Crafter'daki gibi değilki senin polen yeri... :) Abi istersen fantazi olsun diye desenlide kullanabilirsin :rofl:
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • DEPREMDE ŞEHİT OLAN MESLEKTAŞLARIMA AÐLIYORUM...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 13 kere teşekkür etti
  • 15 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #436 : Ağustos 18, 2009, 19:23:11 »
30000 bakımı 209 TL tuttu...Arka fren balataları bitmiş, değişti 130 TL de ona gitti...
2013 TOYOTA COROLLA D4D ADVANCE MANUEL
İNCİ BEYAZI

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2009 Corolla Comfort 1.6 A/T - Benzinli
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #437 : Ağustos 18, 2009, 19:44:37 »
30000 bakımı 209 TL tuttu...Arka fren balataları bitmiş, değişti 130 TL de ona gitti...
nereye yaptırdın hocam, hangi servis?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #438 : Ağustos 18, 2009, 20:27:10 »
   Sen nasıl uygulayacaksın peki.Crafter'daki gibi değilki senin polen yeri... :) Abi istersen fantazi olsun diye desenlide kullanabilirsin :rofl:
hem desenli hemde kırmızısından alacağım, yeri önemli değil nasıl olsa takarım

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #439 : Ağustos 18, 2009, 20:28:38 »
Plazalardan müşterilerine muhteşem bir kazık daha tebrik ederiz kendilerini.2010 model avensis almak isteyen bir müşteriye 2009 model avensis 1.6 elegantı satıyorlar ruhsatı alan müşteri bakıyorki model tılına 2009 yazmışlar arıyor soruyor bu ne iş diyor ve plaza abi bu yeni sistem aracın model yılını yazmıyorlar artık trafiğe çıkış tarihini yazıyorlar deniliyor e  bu ruhsatta model yılı ve trafiğe çıkış tarihi diye boşu boşunamı iki yer var.başka bir plazaya gidip soruyorsunuz 2009 diyorlar.Tekrar arıyorsunuz aldığınız yeri ve abi yemin ederim vallahi billahi 2010 diyor sizde başka yerlerde 2009 dediğinizde abi sen şase nosuna bak sisteme gir orda yazıyor diyorlar ve araç 2009 geçmiş olsun...Plaka engelli plaka olunca aracı gferi iade etme gibi bir ihtimalde ortadan kalkmış oluyor.İade için dava gerekli buda sizi çok süründürür en iyisi devam etmek diyin ve devam edin.
aynı olay hondadada olmuş, adam arabayı bırakıp gitmiş, sanırım yeni 2010 modelini verecekler