Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458441 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #400 : Ağustos 05, 2009, 19:11:16 »
selam  arkadaslar izmirde yasıyorum burada 3 yetkılı servıs bulunuyor.manısada da subesı bulunan servıs gayet laçka ve müşteri memnınıyetı yokkk!!toyota da mail yolladım cevap alamadım 1hafta gecmesıne ragmen 2. elestırı dolu maılımın ardından hemen arandım ama laçkalık hala aynı degısenbısey yokk!!dıger aracımın yetkılı servısıyle(ege servis) uzaktan yakından alakası yok araba mı satmayı dusunuyorum!!
corolla comfort D4D 2007

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #400 : Ağustos 05, 2009, 19:11:16 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 30000
  • Model Yılı: '16
  • 2 kere teşekkür etti
  • 8 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #401 : Ağustos 05, 2009, 20:08:34 »
Gözünü seveyim Toyota'nın ve Toyota Servislerinin. Bugün Şubat ayında 0km Nissan Note dizel alan bir arkadaşım aradı 10000 bakımı için fikir almaya. İstanbul, İzmit ve Adapazarında çeşitli servislerden yapılacak işlemler ve fyatları ile ilgili bilgi almış 176 TL ile 293 TL arasında fiyatlar ve yakıt filtresinden tutun lastik değişimine kadar (10bindeki bir araçta ne yakıt filtresi,neyin lastiği değişecekse :wacko: ) bir sürü farklı işlemden bahsetmişler :D Ben 30 bin bakımına 200 TL fiyat aldım deyince afalladı :P Tamam her biri dört dörtlük olamayabilir ama araçlarımızın ve servislerin kıymetini bilelim arkadaşlar ;) En azından "bu adamlar işten anlamaz, elimize düşmüşken sonuna kadar sömürelim" mantığı olana ben hiç denk gelmedim, ya da denk geleni duymadım ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Kişiselleştirmeyelim :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 150
  • Model Yılı: '21
  • 119 kere teşekkür etti
  • 205 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #402 : Ağustos 06, 2009, 10:31:05 »
Dün sol kapıdan gelen ses için aracı Toyan'a bıraktım, akşam gidip aldığımda ses sorunum çözülmüş arabamda yıkanmıştı. Adil Ulutaş'ın orada olması sebebi ile randevu almaya bile gerek kalmadı. Forum aracılığı ile tanıştığım Adil abiyi sorularımla bıktırsamda o benden bıkmadı. Bu sıralar foruma pek bakamıyor ama yinede buradan kendisine çok teşekkür ederim.
Bir gün dünyaya ait büyük bir derdin olursa Rabbine dönüp, "Benim büyük bir derdim var" deme, derdine dönüp "benim büyük bir Rabbim var" de.
"Ey Toprak ! Rabbim Ben'den Razı Olmadan Bana Sarılma.." "Sövene dilsiz, vurana elsiz olmak gerek"
“Bir kişi Allah'tan başka kimseye ihtiyacı olmadığına inanırsa, Allah'da O'nu, başkasına muhtaç etmez!"

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #403 : Ağustos 06, 2009, 13:01:58 »
Bu sıralar foruma pek bakamıyor ama yinede buradan kendisine çok teşekkür ederim.
  Nerdeyse 1 yıl olacak artık.İşyerinden giremediği için artık bizden yani forumdan epey uzaklaştı.Ama arkadaşlığı ve o güzel yüreği hala aynı devam ediyor...
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • DEPREMDE ŞEHİT OLAN MESLEKTAŞLARIMA AÐLIYORUM...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 13 kere teşekkür etti
  • 15 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #404 : Ağustos 06, 2009, 13:11:41 »
selam  arkadaslar izmirde yasıyorum burada 3 yetkılı servıs bulunuyor.manısada da subesı bulunan servıs gayet laçka ve müşteri memnınıyetı yokkk!!toyota da mail yolladım cevap alamadım 1hafta gecmesıne ragmen 2. elestırı dolu maılımın ardından hemen arandım ama laçkalık hala aynı degısenbısey yokk!!dıger aracımın yetkılı servısıyle(ege servis) uzaktan yakından alakası yok araba mı satmayı dusunuyorum!!

İzmir'de denemediğiniz 2 farklı yerde daha servis varken, çözümü arabayı satmakta bulmanız ilginç doğrusu... Arabadan memnun değilseniz o başka tabii ama bir servise kızıp araba satmak gâvura kızıp oruç bozmaya benziyor...
2013 TOYOTA COROLLA D4D ADVANCE MANUEL
İNCİ BEYAZI

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
    • www.orenormanurunleri.com
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #405 : Ağustos 07, 2009, 11:19:26 »
İzmir'de denemediğiniz 2 farklı yerde daha servis varken, çözümü arabayı satmakta bulmanız ilginç doğrusu... Arabadan memnun değilseniz o başka tabii ama bir servise kızıp araba satmak gâvura kızıp oruç bozmaya benziyor...

Ali bey yorumunuza sonuna kadar katılıyorum ancak şu da varki;iş sadece arabayı satmakla bitmiyor,asıl ondan sonra servile birlikte müşteri memnuniyetinide sağlamakta.Kesinlikle markayı savunmuyorum;daha önceki 2 aracım Renault idi,tamam belki Toyota kadar sağlam bir araç değil ( ki ben hiç beni Toyotam kadar üzdüğünü hatırlamıyorum) ama hangi servisine gitsem gösterilen ilgi alaka,sorun çözümü üst düzeydeydi.Bu sonuca varmam belki benim gitmek zorunda olduğum ( Balıkesir-Altan) servisimin sorunlarımı çözememesi oldu.Artık 100km daha fazla yapıp İzmir Borova'lı ya götüreceğim arabamı..Çok zorda kalmadıkça Altan'a gitmeyi düşünmüyorum servisi berbat çünkü ;) İsim vermekte beni üzüyor aslında ama diğer arkadaşlarımızı bilgilendirmek amaçlı kendimi sorumlu hissediyorum..Göz göre göre kazıklanmanın ve sorununuzun çözülememeside cabası..ben bile 40bin tl verip aldığım aracımda ilk 50 km tangır tungur ses duyunca soğudum,sanırım ibrahim bey de benim gibi düşünüyorki satmayı istiyor ;) Satınca da bi dünya zarar edeceğim için mecbur en az 2 sene daha bineceğim,...kaçınılmazsa zevk al demişler,bizde onu yapıyoruz şimdi :( ne bileyim yay takıp düşürüdk yol tutuş muazzam,görüntüde çok şık oldu.Performans filtreyle araba kükrüyor vs..Toyota da alınacak tek araba olarak Avensis'i görüyorum(Avensis,yaris,corolla sahibi olarak ;) )
Bi Resim Koyamadım :(

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • BÜYÜK İZMİR BULUŞMASI :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #406 : Ağustos 07, 2009, 12:48:33 »
Bakımlarımı Borovalı'da yaptırıyorum ekstradan sormadan hiçbir şey yapmıyorlar.
İlgi ve alakada oldukça iyi ben gayet memnunum.

Anten ve takozu için yaklaşık 470 tl istemişlerdi aklım gitti.
Antenimi ve anten altındaki takozu başka bir markadan tedarik edip sorunumu çözdüm.
Bunun haricinde periyodik bakımları diğer markalara göre bence çok uygun.
Neden Borovalı derseniz ? Çalıştığım işyerine çok yakın ve ilk sahibinden beri sürekli burada bakımlarının yapılmış olması.
2002 corolla H/B 1,6 terra   iZMİR / Balçova

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
    • www.orenormanurunleri.com
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #407 : Ağustos 07, 2009, 13:31:02 »
Bakımlarımı Borovalı'da yaptırıyorum ekstradan sormadan hiçbir şey yapmıyorlar.
İlgi ve alakada oldukça iyi ben gayet memnunum.

Anten ve takozu için yaklaşık 470 tl istemişlerdi aklım gitti.
Antenimi ve anten altındaki takozu başka bir markadan tedarik edip sorunumu çözdüm.
Bunun haricinde periyodik bakımları diğer markalara göre bence çok uygun.
Neden Borovalı derseniz ? Çalıştığım işyerine çok yakın ve ilk sahibinden beri sürekli burada bakımlarının yapılmış olması.

Yol çalışmasında gelen mıcırdan ön camımı Borovalıda değiştirdim.İşçilik çok iyi,genel bakımlarda da memnun kalırsam başka servis aramam ;) ilgi çok iyi tek eksiği şehir merkezine uzak,servisleri var ancak kaçırırsan ulaşım biraz sorun..
Bi Resim Koyamadım :(

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 500
  • Model Yılı: '19
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #408 : Ağustos 07, 2009, 13:41:35 »
Arkadaşlar 2007 corolla sol aracımın 30 bakımı geldi acaba ankarada toyanamı gitsem yoksa reise mi nedersiniz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Kişiselleştirmeyelim :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 150
  • Model Yılı: '21
  • 119 kere teşekkür etti
  • 205 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #409 : Ağustos 07, 2009, 14:04:28 »
Arkadaşlar 2007 corolla sol aracımın 30 bakımı geldi acaba ankarada toyanamı gitsem yoksa reise mi nedersiniz

Reis'i bilmem (bir arkadaşım hiç tavsiye etmemişti) ben Akota ve Toyan'a gidiyorum hangisi benim istediğim güne randevu verirse orayı tercih ediyorum.
Bir gün dünyaya ait büyük bir derdin olursa Rabbine dönüp, "Benim büyük bir derdim var" deme, derdine dönüp "benim büyük bir Rabbim var" de.
"Ey Toprak ! Rabbim Ben'den Razı Olmadan Bana Sarılma.." "Sövene dilsiz, vurana elsiz olmak gerek"
“Bir kişi Allah'tan başka kimseye ihtiyacı olmadığına inanırsa, Allah'da O'nu, başkasına muhtaç etmez!"

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 500
  • Model Yılı: '19
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #410 : Ağustos 07, 2009, 14:39:07 »

ali hocam aslında toyanı bende düşünüyorum ama bana biraz uzak ama yinede toyana gitcem reis yakın olmasına rağmen reiste daha önceki aracımın plakalıklarını değiştirmek istemişlerdi o arada arka plakalıktaki slikonuda kaldırabilirmisiniz demiştim 40 tl alırız demişlerdi ondan sonra soğudum   
Reis'i bilmem (bir arkadaşım hiç tavsiye etmemişti) ben Akota ve Toyan'a gidiyorum hangisi benim istediğim güne randevu verirse orayı tercih ediyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 12 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #411 : Ağustos 09, 2009, 23:25:20 »
toyota corolla 2000 arabam denizliden aldım uşakta ikamet etmekteyim uşakta servis bulunmamakta arabamdan çok memnunum iyi bir tercih yaptığım kanaatindeyim,yalnız aldığım günden beri tek hatam arabayı servise göstermemem oldu. arabamda klima sorunu var tüp taktırdım o ayrı bir sorun artık dayanamıyorum,denizliye servise götürücem taviseyeniz denizlimi yada izmirmi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 191000
  • Model Yılı: '14
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #412 : Ağustos 09, 2009, 23:44:00 »
Ya basın ayarlandığı düğmem bozuldu ve 1 ay oldu hala gelmedi.Çorum şamlıoğlu servisinde bu başıma ilk kez geldi. Japonyadan gelmesi gerekiyormuş parçanın. :(

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2890 kere teşekkür etti
  • 3252 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #413 : Ağustos 10, 2009, 08:08:34 »
  1 ayda kesinlikle gelmesi lazım bence. Biraz sıkıştırmak lazım sanırım servisi.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #414 : Ağustos 10, 2009, 17:20:06 »
Alıntı sahibi: Alper Karatepe üzerinde Ağustos 04, 2009, 23:24:35
Merhabalar,
Hafta sonu arabamı 1000 km bakımına götürmeyi düşünüyorum.
Anadolu yakasında, arabaya yapılan işlemleri seyredebileceğim, artı yaptıkları işlerle ilgili burun kıvırmadan açıklayıcı bilgi veren, önerebileceğiniz servis hangisi acaba?
Seçenekler:
1. Gökkuşağı
2. Derindere Kartal
2. Nataş



Derindere Kartala gidip Ergün GÜRKAN kardeşimizi bulun size yardımcı olacaktır




gökkusagı cok kotu bır servıs bence 1000 bakımında sıkıntılar yasamıstım dedım bana denk geldi sonra 10000 bakımına gıdınce kanaat getırdım bır daha da gitmeyi düşünmüyorum.derindere kartal iyiyse 20000 bakımına oraya gidebilirim
2009 Corolla D4D/MMT Elegant Metalik gri

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2009 Corolla Comfort 1.6 A/T - Benzinli
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #415 : Ağustos 11, 2009, 09:05:56 »
gökkusagı cok kotu bır servıs bence 1000 bakımında sıkıntılar yasamıstım dedım bana denk geldi sonra 10000 bakımına gıdınce kanaat getırdım bır daha da gitmeyi düşünmüyorum.derindere kartal iyiyse 20000 bakımına oraya gidebilirim
1000 bakımına derindere kartala gittim. Ergün kardeşimle tanıştık oturduk sohbet ettik, sağolsun çok yardımcı oldu bana. Buradan kendisine teşekkürlerimi yolluyorum. Tavsiye ederim derindereyi...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • ---2012 auris comfort plus---
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #416 : Ağustos 11, 2009, 16:30:31 »
selam ;

aracımın sol ön kapısında ufak bir hasar vardı ben yaptırmak için yenibosna sonkar a gittim gayet ilgili davrandılar ve aracımı tamire aldılar. bir hafta sonra cıkacağını işlerin yoğun olduğunu söylediler.
ben bir hafta sonra geldiğimde;
1- sol cam çalışmıyordu  (1 gün sonra gittim yapıldı)
2- alarmı bozmuşlar rüzgar esse devreye giriyodu (bunu içinde daha sonra gittim yaptılar)
3- sol kapıdakı kolonumu bozmuşlar ses gelmiyodu (bunu giderilemeyecek bir arıza olduğunu söylediler ama yoldan geçerken herhangi bir oto kolon ile ilgilenen bi dükkana ugradım sadece kablo sıyrılmış bende gördüm yaptırıdım)
4- ön kapıya boyama yaparken arka kapıya da boya atmışlar ama hem cam lastiğimi boyamışlar hem boya yapmadan temizlemişler ve altta toz kalmış ben soruncada bide boya rengini tuturmak için yaptıklarını söylediler? inanılmaz bişey rengi tuturamamışlar 
5- ön kapının içine hasar vermişler ve 3 yerde kırmızı bi metalin hem izi hem hasarı kalmış
6-sol ön tampon ucu yırtılmış (ben söyledikten sonra tampon ucunu yapıştırmışlar ama keşke yapıştırmasalardı çok kötü bi görüntü oldu )

bu hasarları gidermek için sonkar, toyota genel merkez ve sigorta şirketim olamak üzere herkezle konuştum şikayet ettim ama olumlu cevap alamadım.toyota genel merkez bana haklı olduğumu ama bu hasarlar için bi şey yapamayacaklarını söylediler.
yani ben aracımı yetkili servise götürmekle hata yapmışım sanırım, oto sanayide eski aracımı götürdüğüm ustaya götürsem bana bu şelide aracı teslim etmezdi.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
    • www.orenormanurunleri.com
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #417 : Ağustos 11, 2009, 19:17:55 »
selam ;

aracımın sol ön kapısında ufak bir hasar vardı ben yaptırmak için yenibosna sonkar a gittim gayet ilgili davrandılar ve aracımı tamire aldılar. bir hafta sonra cıkacağını işlerin yoğun olduğunu söylediler.
ben bir hafta sonra geldiğimde;
1- sol cam çalışmıyordu  (1 gün sonra gittim yapıldı)
2- alarmı bozmuşlar rüzgar esse devreye giriyodu (bunu içinde daha sonra gittim yaptılar)
3- sol kapıdakı kolonumu bozmuşlar ses gelmiyodu (bunu giderilemeyecek bir arıza olduğunu söylediler ama yoldan geçerken herhangi bir oto kolon ile ilgilenen bi dükkana ugradım sadece kablo sıyrılmış bende gördüm yaptırıdım)
4- ön kapıya boyama yaparken arka kapıya da boya atmışlar ama hem cam lastiğimi boyamışlar hem boya yapmadan temizlemişler ve altta toz kalmış ben soruncada bide boya rengini tuturmak için yaptıklarını söylediler? inanılmaz bişey rengi tuturamamışlar 
5- ön kapının içine hasar vermişler ve 3 yerde kırmızı bi metalin hem izi hem hasarı kalmış
6-sol ön tampon ucu yırtılmış (ben söyledikten sonra tampon ucunu yapıştırmışlar ama keşke yapıştırmasalardı çok kötü bi görüntü oldu )

bu hasarları gidermek için sonkar, toyota genel merkez ve sigorta şirketim olamak üzere herkezle konuştum şikayet ettim ama olumlu cevap alamadım.toyota genel merkez bana haklı olduğumu ama bu hasarlar için bi şey yapamayacaklarını söylediler.
yani ben aracımı yetkili servise götürmekle hata yapmışım sanırım, oto sanayide eski aracımı götürdüğüm ustaya götürsem bana bu şelide aracı teslim etmezdi.

Haklıysanız nasıl birşey yapamıyorlar onu anlamadım :( Böyle saçmalık mı olur!
Bi Resim Koyamadım :(

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #418 : Ağustos 12, 2009, 00:05:28 »
selam ;

aracımın sol ön kapısında ufak bir hasar vardı ben yaptırmak için yenibosna sonkar a gittim gayet ilgili davrandılar ve aracımı tamire aldılar. bir hafta sonra cıkacağını işlerin yoğun olduğunu söylediler.
ben bir hafta sonra geldiğimde;
1- sol cam çalışmıyordu  (1 gün sonra gittim yapıldı)
2- alarmı bozmuşlar rüzgar esse devreye giriyodu (bunu içinde daha sonra gittim yaptılar)
3- sol kapıdakı kolonumu bozmuşlar ses gelmiyodu (bunu giderilemeyecek bir arıza olduğunu söylediler ama yoldan geçerken herhangi bir oto kolon ile ilgilenen bi dükkana ugradım sadece kablo sıyrılmış bende gördüm yaptırıdım)
4- ön kapıya boyama yaparken arka kapıya da boya atmışlar ama hem cam lastiğimi boyamışlar hem boya yapmadan temizlemişler ve altta toz kalmış ben soruncada bide boya rengini tuturmak için yaptıklarını söylediler? inanılmaz bişey rengi tuturamamışlar 
5- ön kapının içine hasar vermişler ve 3 yerde kırmızı bi metalin hem izi hem hasarı kalmış
6-sol ön tampon ucu yırtılmış (ben söyledikten sonra tampon ucunu yapıştırmışlar ama keşke yapıştırmasalardı çok kötü bi görüntü oldu )

bu hasarları gidermek için sonkar, toyota genel merkez ve sigorta şirketim olamak üzere herkezle konuştum şikayet ettim ama olumlu cevap alamadım.toyota genel merkez bana haklı olduğumu ama bu hasarlar için bi şey yapamayacaklarını söylediler.
yani ben aracımı yetkili servise götürmekle hata yapmışım sanırım, oto sanayide eski aracımı götürdüğüm ustaya götürsem bana bu şelide aracı teslim etmezdi.
  Avukatınız ile görüşüp noterden ihtarname çekmeyi dneyin..Konu araba değil ama yetkili servis ile ilgili bir konuya değinmek istiyorum.
  Kış aylarından birindeyken,bayanın biri bana çarpınca Samsung U700 telefonum elimden düştü ve joistic'i yerinden çıktı.Her ne kadar yerine oturttuysamda bir süre sonra o jaositic düştü ve kayboldu.6 Haziran tarihinde de anca servisine götürebildim.120 TL karşılığında,kaybolan joistic için ön panelin tamamını değiştirdiler.Aslında o paraya değiştirmezdim ama annemin bana teskere hediyesi oldugu için maneviyattan değiştirdim.Yeni değişen kapak ikinci ayında nikelajlı kısımdan dökülmeye başladı.Bu arada kameramda hem lekeli hemde lamba yanan yerlerde sarı fotoğraf çekiyordu.Samsungun değişik bir garanti sistemi varmış.Normalde değişen parça garantili olurya.Samsung daha farklı çalışıyor.Telefonunum faturasını bulamadıgımdan garanti için yapabileceğim bir şey yoktu.Bu durumda servis telefonun ülkeye giriş tarihini baz alıyor.Bu durumda normal garanti sürem Temmuz ayında doluyormuş.Ben ise  6 Haziran'da tamir işimi yetkili servise yaptırdıgım için garantim 6 ay daha uzamış oldu.Eh bizede kamerayı garantiden yenilemek düştü.HAddinden fazla müşteri memnuniyeti söz konusu.Tüm servisler böyle olsa  :-[  :-[  :-[  :-[ Burdan Samsung'a güzel bir  :alkis:  :alkis:  :alkis:  :alkis:
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #419 : Ağustos 12, 2009, 00:50:38 »
Haklıysanız nasıl birşey yapamıyorlar onu anlamadım :( Böyle saçmalık mı olur!

bu konuyu önce sonkar ile çözmeye çalıştım olmadı mesela tampon ucu vıda yerını kırmışlar ben şikayet ettikten sonra bunu yapıştırmışlar böyle bi tamir varmıdır onu bende yapardım, bide özellikle benım aracımın boya işlerinı yapan arkaşla görüştüm, bana boya rengini tuturamadığım için arka kapıyı boyadım deyince acıkcası ben aracımı bı daha o servıse sokmam. daha sonra genel merkeze şikayet ettim aracıma hasar verıldı dedım ama dediğim gibi haklısınız ama bir şey yapamayız dediler.