Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458443 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #340 : Haziran 15, 2009, 17:54:56 »
... kadar tecrübesiz ve zaman bakımından rezalet başka bir servis olamaz allah kimseyi oraya düşürmesin arkadaşlar... bi gün olsun sorunumu adam gibi anlamadılar ve hiç bi zaman servisten sonra arabayı istediğim gibi bulamadım... verdikleri hizmette rezalet zaten ne ilgi ne alaka hiçbirşey yok...

Verilmiş sadakam mı varmış desem ne desem bilmiyorum yazılanları okuyunca. Mersin GMK Bulvarında arkadan çarpmalı bi kaza yaptım :( ve neyseki aracımın yürürünü etkileyecek kadar hasar yoktu mersinde kontrol ettirdim ve alıp K.maraşa getirdim ve burda toplandı aracım. Şimdilik kazadan sonra ortaya cıkan -konsol vs...- sesler haricinde bi şikayetim yok onlarda sırayla gideriliyor  :)

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #340 : Haziran 15, 2009, 17:54:56 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #341 : Haziran 15, 2009, 18:04:12 »
Cok gecmis olsun Mustafa.
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #342 : Haziran 15, 2009, 18:06:47 »
Cok gecmis olsun Mustafa.

Çok teşekkür ederim abi Allah kimseye yaşatmasın.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #343 : Haziran 16, 2009, 13:40:06 »
Verilmiş sadakam mı varmış desem ne desem bilmiyorum yazılanları okuyunca. Mersin GMK Bulvarında arkadan çarpmalı bi kaza yaptım :( ve neyseki aracımın yürürünü etkileyecek kadar hasar yoktu mersinde kontrol ettirdim ve alıp K.maraşa getirdim ve burda toplandı aracım. Şimdilik kazadan sonra ortaya cıkan -konsol vs...- sesler haricinde bi şikayetim yok onlarda sırayla gideriliyor  :)
öncelikle bende geçmiş olsun diliyorum... gerçekten mersindeki özel servisten hiç memnun değilim mersinde bi ara vardı bi tane yetkili servis 2 inci çevre yolunda ama o da kapattı götürebileceimiz hiç bir yer yok şu anda burda ancak adanaya götürebiliriz ama orası da ufak sorunlar için uzak geliyor yaktığımız benzin parasına yazık oluyor...
hesap iptal :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #344 : Haziran 23, 2009, 17:04:05 »
 pendik dumankaya servis müdürü sercan beye teşekkürler.servisteki ilgisi için.dumankaya galiba en iyi servislerden biri.biraz geç teslim ediyorlar ama yoğunluk v.s.yine de teşekkürler

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #345 : Haziran 24, 2009, 23:03:41 »
Gaziantep muhittinoğlunda boya koruma yaptırdım taş izleri var onlarıda temizlerseniz sevinirim dedim onları zaten yapıyoruz dediler ve bikaç şikayet daha söyledim ufak tefek.boya koruma ve motor korumaya 200 dediler bende ok dedim.Ama arkadaşlar sağolsun hiç ilgilenmemişler taş izleri falan aynen duruyor boya korumayı üstüne yapıp geçmişler.Bidaha da gitmem onlara.Aracı Muğla YA-TU dan almıştım ordakiler çok iyi bir şekilde ilgilendiler ve güler yüzlü hepsi sağolsun.Onlara çok teşekkür ediyorum ama G.Antep muhittinoğlunuda yaptıkları ayıptan dolayı ve toyota nın müşteri memnuniyeti ilkesinin içine ettikleri için şiddetle kınıyorum!!!!!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '08
  • 277 kere teşekkür etti
  • 67 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #346 : Haziran 24, 2009, 23:16:55 »
Gaziantep muhittinoğlunda boya koruma yaptırdım taş izleri var onlarıda temizlerseniz sevinirim dedim onları zaten yapıyoruz dediler ve bikaç şikayet daha söyledim ufak tefek.boya koruma ve motor korumaya 200 dediler bende ok dedim.Ama arkadaşlar sağolsun hiç ilgilenmemişler taş izleri falan aynen duruyor boya korumayı üstüne yapıp geçmişler.Bidaha da gitmem onlara.Aracı Muğla YA-TU dan almıştım ordakiler çok iyi bir şekilde ilgilendiler ve güler yüzlü hepsi sağolsun.Onlara çok teşekkür ediyorum ama G.Antep muhittinoğlunuda yaptıkları ayıptan dolayı ve toyota nın müşteri memnuniyeti ilkesinin içine ettikleri için şiddetle kınıyorum!!!!!!!

madem o şekilde kusurlu verdiler ödeme yapmasaydınız,verdiğin gibi aldıkdan sonra yaptırmanın manası nerdeymiş sorsaydınız keşke...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #347 : Haziran 24, 2009, 23:25:49 »
Zaten akşama ance gidebildim oraya  18:30 da  kapatıyorlardı plazayı.Bende anca yetişebildim genel olarak baktığımda bişey görünmüyordu ve bende onlar bana biz boya koruma yapmadan önce izleri kaybediyoruz dedi ve onlara inandım.Bide bu toyota servislerine güven de oluştu daha önce( Muğla YATU dan dolayı) ondan pek önemsemedim ayrıntılı bakmadım.Bugün yıkamaya gittim inceledim gördüm ve deli oldum resmen...Eğer oraya giderseniz çıkışta iyice inceleyin aracınızı..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #348 : Haziran 24, 2009, 23:27:10 »
Bu arada araç 6 gün orda kaldı oda cabası.!!!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '08
  • 277 kere teşekkür etti
  • 67 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #349 : Haziran 24, 2009, 23:40:30 »
yazık valla... verdiğin parayamı üzülücen yoksa aracının 6 gün orada kalmasınamı... bir defasında aracı kontrol etmemenin acısını yaşadım,kötü bi deneyim oluyor,sağlık olsun diyelim...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 191000
  • Model Yılı: '14
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #350 : Haziran 24, 2009, 23:50:04 »
Ben Çorum Şamlıoğlu servisinden genelde memnunum ama benim aracımda fren merkezlerinde oluşan boşluktan dolayı ses geliyordu ve gittim.fakat ses yok bu normal dediler. bende iyi bir ustaya gösterdim bunu söyledi. Aracın bakımı geldiğinde gidip söyleceğim bakalım ne diyecekler:)))

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 191000
  • Model Yılı: '14
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #351 : Haziran 24, 2009, 23:51:31 »
Birde aracım 2007 model avensis. camlarına film yaptırmayı düşünüyorum.serviste yapıyorlar mı eğer dışarıda yapıyorsa araç garantiden çıkıyormu?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Kişiselleştirmeyelim :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 150
  • Model Yılı: '21
  • 119 kere teşekkür etti
  • 205 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #352 : Haziran 25, 2009, 01:12:03 »
Ankara'da Toyan ve Akota'da servis hizmeti aldım. Toyan genelde kalabalık olduğundan pek ilgilenmiyorlar. Tanıdık olursa rica minnet bişiler yaptırabiliyorsunuz (Adil abinin kulaklarını çınlatalım biraz). Akota konum itibari ile merkezde olmadığından biraz daha sakin bir yer. Geçen hafta M/M kalibrasyonu ve araç içi sesler için gittim, iki ayrı usta ile yol testi yaptık hatta servis müdürüde katıldı. Göğüsten gelen sesin ızgaralardan geldiğini hareketli parça olduğu için yapabileceğini istersem ses izalasyonu yapabileceklerini söylediler. Birde arkadan gelen ve genelde kasis geçişlerinde oluşan bir ses vardı, onuda duydular ama sorunu çözemediler daha uzun bir zaman diliminde bakmak istediklerini söylediler. Uygun bir zamanda randevu alıp aracı tekrar bırakacağım. M/M kalibrasyonunu yapmışlar, artık araba daha iyi kavrıyor ve vites geçişleri daha az hissediliyor. Akota'daki servis danışmanı Yıldız hanıma bana gösterdiği sabırdan dolayı ayrıca teşekkür ederim. Ben söylemediğim halde tamponlarda sürtme sonucu oluşan çiziklerede rutuş yaptırmış sağolsun. Bu arada bu işlemlerin hepsi garanti kapsamında yapıldığında hiçbir ücret ödemedim. Şimdilik yeni servisim Akota gibi görünüyor :)

Bir gün dünyaya ait büyük bir derdin olursa Rabbine dönüp, "Benim büyük bir derdim var" deme, derdine dönüp "benim büyük bir Rabbim var" de.
"Ey Toprak ! Rabbim Ben'den Razı Olmadan Bana Sarılma.." "Sövene dilsiz, vurana elsiz olmak gerek"
“Bir kişi Allah'tan başka kimseye ihtiyacı olmadığına inanırsa, Allah'da O'nu, başkasına muhtaç etmez!"

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #353 : Haziran 25, 2009, 12:36:31 »
Memduh hocam bende serviste yaptırdım boya korumayı keşke yaptırmaz olaydım.Pişman oldum.Gerekirse başında bekleyin eğer güvendiğiniz bir yer değilse.Biz güvendik ama yanlış yapmışız.İyice kıl oldum abi ben bu Gaziantep Muhittinoğluna yaww...yakın olsam Muğla YATU dan başka yere gidermiydim ama yaptık bi hata...Bide sişey sorucam ben şikayet etmek istesem "toyota iletişim merkezine" mi yazmam gerekiyor.yoksa başka bi adres yada telefon varmı bilgi verirseniz sevinirim.teşekkürler.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #354 : Haziran 27, 2009, 13:48:03 »
Selam;
Ücretsiz check up için kavacık Beykoz Teknik servisine telefon açıp randevu almıştım. Cumartesi sabahı 8:30 da ordaydım. Adam LPG li araçlara bakmıyoruz diyerek savdı resmen.
Club'ten  arkadaşların  lpg'li araçlarını check up a soktuklarını öğrenince Dudullu GÖKKUŞAĞI Toyota servisini aradım.
Nezaket,ilgi,bilgi herşey var. Adamlar 1 numara... Anadolu yakasındaysanız GÖKKUŞAĞI derim.,

KAVACIK BEYKOZ TOYOTA OUT,
MADENLER GÖKKUŞAĞI IN
:)
Bu dünyada herşey paraysa üstü kalsın....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #355 : Haziran 27, 2009, 15:02:47 »
Selam arkadaşlar.. Bende geçen hafta aracımı 10.000 bakımı için Kayseri Aksoy Plazaya götürdüm. aracı ilk çalıştırdığım 30 sn içinde kuş ciklemesi gibi ses geliyor onu söylemiştim. Baktık sorun yok dediler ama eve geldim aracı soğuk çalıştırdığımda yine oluyor düzelmemiş yani. Onun dışında zaten bi şikayetim yoktu genel olarak bakım yapmışlar. 317 TL ödedim. Servis kısmının dışında bekleme salonu şartları çok kötüydü, ordaki yetkililere de söyledim zaten. 2.5 saat bekledim orda. Bilgisayar, kablosuz internet falan yok, çay ikram eden yok, hazır meyve suları falan yok. Ben diğer servislerde bunları görmüştüm. Bir şehirde tek yetkili servis olunca, rekabet olmayınca böyle oluyor heralde. Selamlar..   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 33000
  • Model Yılı: '16
  • 18 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #356 : Haziran 27, 2009, 22:35:30 »
burak bey bende kırşehirden kayseriye gitiştim.haklısınız maalesef kayseri ve civarı iller aksoya mahkum :( geçen orduya gittim orada çay kahve vs veriliyor.ayrıca toyotanın oyun cd ücretsiz veriliyor.atari var iki bilgisayar var vs..
kayseride kim kime dum duma hesabı...
Selam arkadaşlar.. Bende geçen hafta aracımı 10.000 bakımı için Kayseri Aksoy Plazaya götürdüm. aracı ilk çalıştırdığım 30 sn içinde kuş ciklemesi gibi ses geliyor onu söylemiştim. Baktık sorun yok dediler ama eve geldim aracı soğuk çalıştırdığımda yine oluyor düzelmemiş yani. Onun dışında zaten bi şikayetim yoktu genel olarak bakım yapmışlar. 317 TL ödedim. Servis kısmının dışında bekleme salonu şartları çok kötüydü, ordaki yetkililere de söyledim zaten. 2.5 saat bekledim orda. Bilgisayar, kablosuz internet falan yok, çay ikram eden yok, hazır meyve suları falan yok. Ben diğer servislerde bunları görmüştüm. Bir şehirde tek yetkili servis olunca, rekabet olmayınca böyle oluyor heralde. Selamlar..   
2016 Corolla Advance multidrive S

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '08
  • 277 kere teşekkür etti
  • 67 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #357 : Haziran 27, 2009, 23:47:30 »
Selam;
Ücretsiz check up için kavacık Beykoz Teknik servisine telefon açıp randevu almıştım. Cumartesi sabahı 8:30 da ordaydım. Adam LPG li araçlara bakmıyoruz diyerek savdı resmen.
Club'ten  arkadaşların  lpg'li araçlarını check up a soktuklarını öğrenince Dudullu GÖKKUŞAĞI Toyota servisini aradım.
Nezaket,ilgi,bilgi herşey var. Adamlar 1 numara... Anadolu yakasındaysanız GÖKKUŞAĞI derim.,

KAVACIK BEYKOZ TOYOTA OUT,
MADENLER GÖKKUŞAĞI IN
:)

fatih bey,aslında randevu alırken araçım lpg li diye bahsetmiş olsaydın bi problem çıkmazdı yada karşı randevuyu alanların araçın lpg li olup olmamasını sorması gerekti diye düşünüyorum...her servis lpg li araca bakmıyor

kendim şahsen gedizlere gittim ve içeriye girer girmez 2-3 yerde uyarı levhası vardı "LPG li araç bakımı yapılmamaktadır" gibi...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #358 : Temmuz 02, 2009, 09:13:03 »
merhabalar arkadaşlar bende servisi ankara liderde yaptırdım. 60.000km. bana gayet ilghili davrandılar. aracı üst kısımda servise aldılar her yapılan işlemi görebildim. sonunda da yapılan işlemleri ve aracın eksiklerini gösterir fatura gibi birşey verdiler.. ve fiyat baya uygundu 282 Tl verdim.. demekki bu şans işi .. herkes farklı servisten memnun

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Toyotasız, Araçsız, Yaya :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #359 : Temmuz 02, 2009, 16:11:19 »
şu bir gerçekki orjinal parçanın birebir aynısı piyasada nerdeyse yarı fiyata bulunabiliyor, Ama serviste kullanılan aynı parça daha farklı, piyasa ile servis malı arasında sınıf ayrımı kesinlikle var. Orjinal Hava filtremi her zaman  servisten alıyorum, araçta LPG olduğu için hava filtresinin kalitesinin performansa ve yakıt sarfiyatına yansıdığını düşünüyorum, aynı mal piyasada 13 tl, serviste 21 tl. eminimki 8 liralık farkı uzun süre en iyi kullanımla yakıttan karşılıyordur farkı diye düşünüyorum.