Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458355 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 115 hp d-4d 34 fa 6896
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #320 : Mayıs 23, 2009, 00:25:18 »
yhok be kardeş o günleri biz biraz zor görürüz gibime geliyor bende şaşırdımbilmem ki n e oldu
KÖKREF

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #320 : Mayıs 23, 2009, 00:25:18 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • DEPREMDE ŞEHİT OLAN MESLEKTAŞLARIMA AÐLIYORUM...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 13 kere teşekkür etti
  • 15 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #321 : Mayıs 23, 2009, 00:51:16 »
94 yılından beri toyota kullanıcısıyım,

Akanda yanlış anlama ama merak ettim, 94 yılında 10 yaşında oluyorsun. 10 yaşından beri araç mı kullanıyorsun?
2013 TOYOTA COROLLA D4D ADVANCE MANUEL
İNCİ BEYAZI

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #322 : Mayıs 23, 2009, 00:59:34 »
Akanda yanlış anlama ama merak ettim, 94 yılında 10 yaşında oluyorsun. 10 yaşından beri araç mı kullanıyorsun?

Hayır 10 yaşından beri değil 18 yaşından beri düzenli araç kullanıyorum, bu yaşıma kadar ehh her erkek çocuğu gibi araçlara özelliklede evin babamın arabasına olan ilgi alakam, tüm bakımlara beraber giderdim falan...
No pain, No Gain !

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Bir ben vardır bende benden de içeri
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #323 : Mayıs 27, 2009, 17:23:07 »
Direksiyon tıkırtı problemi ile bıraktığım aracımı "herhangi bir sorunu yok diye iade etmeleri" bir yana, otomatik olan aracıma ne yaptıklarını bilemiyorum, yapılan hatayı isimlendiremiyorum ama bildiğim şu ki aracın yürüme karakteri tam kelimeyle bozuldu. Bu durumu ispatlarsam  onlar da tek kelmiyle fena bozulacaklar.

Kamuoyuna da gerekli bilgilendirmeyi yapıp herkese de duyurmayı da ayrıca planlıyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #324 : Mayıs 27, 2009, 17:53:39 »
Direksiyon tıkırtı problemi ile bıraktığım aracımı "herhangi bir sorunu yok diye iade etmeleri" bir yana, otomatik olan aracıma ne yaptıklarını bilemiyorum, yapılan hatayı isimlendiremiyorum ama bildiğim şu ki aracın yürüme karakteri tam kelimeyle bozuldu. Bu durumu ispatlarsam  onlar da tek kelmiyle fena bozulacaklar.

Kamuoyuna da gerekli bilgilendirmeyi yapıp herkese de duyurmayı da ayrıca planlıyorum.

Zekai Bey öncelikle geçmiş olsun, umarım kısa sürede probleminizi halledebilirsiniz, inanın o kadar çokki servis mağduru toyota sever, sizde aramıza katılıldınız. Bu durumu sikayetvar.com'a da yazmanızı tavsiye ediyorum.
No pain, No Gain !

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 500
  • Model Yılı: '19
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #325 : Mayıs 27, 2009, 18:46:54 »
arkadaşlar bende 2009 4 bin kmde corolla comfort var şu direksiyondaki tıkırtı sesi nasıl oluyor biri anlatabilirmi bana son günlerde bende çok hafiften tık sesi geliyor ama harzaman değil mesala ilk çalıştırıyorum hareket edecem direksiyonu hafif dokunduğumda tak sesi geliyor sizce buda kronik sorun olan sesmi lütfen özelikle zekai bey bilgi verirseniz sevinirim selamlar

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #326 : Mayıs 28, 2009, 08:18:11 »
Yunus Bey, sorunuzu Mekanik Sohbet bölümü altında sormanız daha uygun olurdu. Hatırladığım kadarıyla bazı yeni nesil Corollalar servise çağırılarak direksiyonla ilgili bir parça garanti kapsamında değiştirilmişti. Direksiyon ciddi bir parça olduğu için servise uğramanızı tavsiye ederim.
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #327 : Haziran 01, 2009, 22:29:34 »
2006 model dizel toyota corolla d-4d sahibiyim.  Ordu -nasuhbeyoğluna aracımın garantisi dolmadan 15 gün önce gittim ve bir çek-up yaptırdım: araç temiz hiçbişeyi yok, 50.000 e az kalmış, 50.000 bakımında gel  fren balatalarını da değiştirelim dediler.
3 hafta sonra aracın muayene zamanı geldi. muayene yapan karayolları yetkilisi muayene belgesine motorda yağ kaçakları var diye şerh düştü. bende hemen servise gittim durumu anlattım. Servis ustaları baktılar ve kaçağın  aracın şanzımanından olduğunu ve keçenin değişmesi gerektiğini söylediler... Servis yetkiliside aracın garantisinin geçen hafta dolduğunu bu işlemin ücretli yapılacağını söyledi, ücrette az-buz değil...  anlamıyorum garanti dolalı daha 1 hafta olmuş, ben hafta içi zaten pek araç kullanmıyorum...  bu kaçakların hepsi bir hafta içindemi fırladı, ne oldu.....  bu zamana kadar hem bu, hemde önceki arabamda, bu servise sadece periyodik  bakımlara en az 1.500 TL ödemişimdir.  biraz insiyatif kullanır insan....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #328 : Haziran 01, 2009, 23:14:29 »
2006 model dizel toyota corolla d-4d sahibiyim.  Ordu -nasuhbeyoğluna aracımın garantisi dolmadan 15 gün önce gittim ve bir çek-up yaptırdım: araç temiz hiçbişeyi yok, 50.000 e az kalmış, 50.000 bakımında gel  fren balatalarını da değiştirelim dediler.
3 hafta sonra aracın muayene zamanı geldi. muayene yapan karayolları yetkilisi muayene belgesine motorda yağ kaçakları var diye şerh düştü. bende hemen servise gittim durumu anlattım. Servis ustaları baktılar ve kaçağın  aracın şanzımanından olduğunu ve keçenin değişmesi gerektiğini söylediler... Servis yetkiliside aracın garantisinin geçen hafta dolduğunu bu işlemin ücretli yapılacağını söyledi, ücrette az-buz değil...  anlamıyorum garanti dolalı daha 1 hafta olmuş, ben hafta içi zaten pek araç kullanmıyorum...  bu kaçakların hepsi bir hafta içindemi fırladı, ne oldu.....  bu zamana kadar bu servise hem bu, hemde önceki arabamda sadece periyodik  bakımlara en az 1.500 TL ödemişimdir.  biraz insiyatif kullanır insan, allah insaf versin başka ne diyeyim... 

Engin bey öncelikle sizlere büyük sabırlar diliyorum ve hissiyatınızı çok iyi anlıyorum, zamanında bende aynı sorun olmasada, benzer durumlarda kaldım ve dahada kalacağımdan eminim :( bulunduğunuz bölgede toyotadan anlayan az biraz insanlığı kalmış bir ustayla işinizi halletmenizi tavsiye ederim, işiniz yetkili servise kaldıysa $$ konuşur, buda haliyle can sıkar..umarım en kısa sürede en az maliyete bu dertten kurtulursunuz bol şanslar..
No pain, No Gain !

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • If it is not Boeing, I am not going... ;)
    • ToyotaClubTr Facebook Sayfası
  • Araç: Prius
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '10
  • 2 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #329 : Haziran 02, 2009, 06:52:33 »
 Bence bu işi servise hiç bir ücret ödemeden garanti kapsamında yaptırabilirsiniz. Garantisi bitmeden 1 hafta önceki check-up sizi kurtarıyor. Toyotasa'ya başvurmanızı tavsiye ederim...
Toyota Prius 1.8 Premium Hybrid

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #330 : Haziran 02, 2009, 09:52:07 »
Bu sabah servisle bir görüşme daha yaptım, durumu değerlendireceklerini söylediler, umarım biraz insaflı davranırlar....Bu yağ kaçakları bence kesinlikle garanti süresi içinde oldu, ama farkedilemedi veya edilmedi herneyse... 

Bu arada; aracımın tarfiğe çıkış tarihi 08.05.2006, aracın garanti süresi 3 yıl, yani 08.05.2009 de garanti sona eriyor... Şanzımandaki yağ kaçağının Karayolları muayene istasyonunda tespiti ve muayene belgesine yazılış tarihi 06.05.2009  o halde bu olay 3 yıl yani garanti süresi içinde oldu... 
Servisin cevabı:"aracınızın teslim tarihi 28.04.2006 da  yapılmış ve 28.04.2009 da garantisi sona erdiğinden, aracınız garanti kapsamına girmiyor...  "
Neyse servis yetkilisi bu durumu toyota genel merkezi ile görüşeceğini söyledi, inşallah olumlu bir cevap gelir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #331 : Haziran 03, 2009, 23:51:35 »
Bu sabah servisle bir görüşme daha yaptım, durumu değerlendireceklerini söylediler, umarım biraz insaflı davranırlar....Bu yağ kaçakları bence kesinlikle garanti süresi içinde oldu, ama farkedilemedi veya edilmedi herneyse... 

Bu arada; aracımın tarfiğe çıkış tarihi 08.05.2006, aracın garanti süresi 3 yıl, yani 08.05.2009 de garanti sona eriyor... Şanzımandaki yağ kaçağının Karayolları muayene istasyonunda tespiti ve muayene belgesine yazılış tarihi 06.05.2009  o halde bu olay 3 yıl yani garanti süresi içinde oldu... 
Servisin cevabı:"aracınızın teslim tarihi 28.04.2006 da  yapılmış ve 28.04.2009 da garantisi sona erdiğinden, aracınız garanti kapsamına girmiyor...  "
Neyse servis yetkilisi bu durumu toyota genel merkezi ile görüşeceğini söyledi, inşallah olumlu bir cevap gelir...

Haklisiniz, serviste alamazsaniz hakkinizi tuketici mahkemelerine basvurun, kesin alirsiniz.
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #332 : Haziran 07, 2009, 13:57:03 »
ankaradaki arkadaşlar ankaradaki genel servislerinden hangisini tavsiye edersiniz sanırım 3 tane var en iyi hizmet ve kaliteli personel hangisinde var. sorun yaşamak istemiyorum... izlenimlerinizi tarafsız paylaşırsanız menmun olurum...
yeşil SİS avenSİS

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • If it is not Boeing, I am not going... ;)
    • ToyotaClubTr Facebook Sayfası
  • Araç: Prius
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '10
  • 2 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #333 : Haziran 12, 2009, 10:17:04 »
 Ben Toyan yada Akota derim...
Toyota Prius 1.8 Premium Hybrid

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #334 : Haziran 12, 2009, 10:55:54 »
Ben servise hiç gitmedim :P

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #335 : Haziran 15, 2009, 01:09:02 »
mersin otomere allah düsürmesin zamanınıza  yazık !!!!

herne olursa olsun alacagınız cevap şu :  bu her arabada yasanan bir sorun...

ama   arabayı adanaya veya  istanbula götür  direk yapıyorlar

bu yuzden    toyota derindere plaza benim gönlümde 1 numara..
06, 1.4  d4d m/mt sedan terra

ross lgn 158
vaude mark III
thule snow 2

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • If it is not Boeing, I am not going... ;)
    • ToyotaClubTr Facebook Sayfası
  • Araç: Prius
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '10
  • 2 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #336 : Haziran 15, 2009, 08:17:45 »

bu yuzden    toyota derindere plaza benim gönlümde 1 numara..


 Benim de öyle :)
Toyota Prius 1.8 Premium Hybrid

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #337 : Haziran 15, 2009, 12:08:38 »
ankaradaki arkadaşlar ankaradaki genel servislerinden hangisini tavsiye edersiniz sanırım 3 tane var en iyi hizmet ve kaliteli personel hangisinde var. sorun yaşamak istemiyorum... izlenimlerinizi tarafsız paylaşırsanız menmun olurum...
ergün arkadaşımızın tavsiyesi ve küçük izlenimimle akotayı öneririm yetkili servis olarak ankarada..
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #338 : Haziran 15, 2009, 12:38:51 »
ben ücretsiz check-up için reis lidere gittim memnun kalmadım çünkü aracımı göremedim alt kata indirmişler orayı gösteren kamera varmı dedim yokmuş izlemek isterdim. araç yarım saati doldurmadan geri geldi..ilk gördüğüm şey kendi reklamlarının olduğu plakalıklar oldu.zaten onu takmak sürer 10 dk..verdikleri kağıtta hiç bir şey yazmıyor..şuna bakıldı buna bakıldı sorun var veya yok diye..çünkü daha sonrası için kendilerini yazılı olarak bağlamak istemiyorlar...bana baştan savma geldi.. ama kendileri kaybedecek...
yeşil SİS avenSİS

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #339 : Haziran 15, 2009, 17:18:51 »
... kadar tecrübesiz ve zaman bakımından rezalet başka bir servis olamaz allah kimseyi oraya düşürmesin arkadaşlar... bi gün olsun sorunumu adam gibi anlamadılar ve hiç bi zaman servisten sonra arabayı istediğim gibi bulamadım... verdikleri hizmette rezalet zaten ne ilgi ne alaka hiçbirşey yok...

Edit: Yetkili ya da özel servis olsun, lütfen böyle ağır ifadeler kullanarak isim vermeyelim. Yaşadığınız somut olayı anlatmanız yeterlidir.
hesap iptal :)