Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458475 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 33000
  • Model Yılı: '16
  • 18 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #300 : Mart 20, 2009, 20:53:23 »
kırşehirde de bir kaportacıya götürdüm. panelde az bir şey eğik var düzeltiriz dediler. başka biri de yok dedi. eniyisi ben yine servise gitmeliyim. kırşehirde sanayidekiler bu arabayı daha görmemiş bile..servise gidip bu kez peşin peşin konuşur arabamın başında dururum.. bakalım ne olacak
2016 Corolla Advance multidrive S

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #300 : Mart 20, 2009, 20:53:23 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #301 : Mart 26, 2009, 00:00:25 »
Avensisin 40 bin bakımı için gideceğim ama korkuyorum:))) Hem 500'ü geçer hem de sadece aksese 6 taksit var diyorlar.Aydın'da özel servis var mı bilmiyorum? 500 çok para, evlat acısı gibi düştü içime , ne yaparız ????
HANGİ DUVAR YIKILMAZ;SORULAR DOĞRUYSA

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #302 : Mart 27, 2009, 15:03:28 »
aydın sakat, izmire akdemire getir, yakın nasıl olsa, ayrıca 500 nereden çıktı en fazla 200 tl dir

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #303 : Nisan 06, 2009, 22:54:07 »
bir bakım için 500 lira verilir mi, üstelik daha 40 bindeki bir araba için... biz daha yeni aldık, servise gitmesine 8 bin km var... burada servis yok, il merkezine gitmek gerekiyor... o yüzden burada kapanan servisin ustaları, elemanları, özel bir servis açmışlar... üstelik iki tane var , rekabet ediyorlar... buradaki toyota cılar ,eğer araban sıfır değilse, yani garantiden yararlanmıyorsan, hiç gerek yok, gönül rahatlığı ile emanet et dediler özel servise, zaten toyotasa ya götürsen 3 katı para verirsin, aynı ustalar bakar arabana, japonyadan özel mühendisler yapmıyor bakımı dediler :) ha bazı önemli parçalar olur, gider servisten alır, burada ustana taktırırsın... emin ol, toyotasa servislerde, ömrü bitmeden bazı parçaları değiştiriyorlar, bir güzel giydiriyorlar faturayı sana, üstelik bir vida sıksalar işçilik parası alırlar, ama bizim özel servisteki ustalarla kanka olduk, ufak tefek işimizi yaptırıyoruz, hiç lafını bile etmiyorlar, dedi komşumuz ve babamın bir öğretmen arkadaşı...  yani bu servis işi, biraz güven ve ekonomi işi, dengeyi iyi tutturmak lazım...aynı parçayı, eğer toyotasa servisleri 3 katı paraya takıyorsa, müşterinin hem cebi yanıyor hem de servise güveni kalmıyor...
sol...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #304 : Nisan 10, 2009, 14:14:54 »
Arkadaşlar Selamlar uzun zamandır frumda yazmıyordum. geçen hafta 2005 Model HB Sport Corollamı servise götürdüm 80.000 km yi devirdik sonunda :) neyse servis için o ay bütçemden 400 YTL ayırdım ve hafta içi bir güne randevu aldım tabi işyerimdende izin aldım. aracımı servise bırakıp çıkmayı sevmem herzaman  başında olmayı tercih ederim ki 97 den bu yana toyota Dumankaya servisine götürürz araçlarımızı keza babamda öyle. şimdi gelelim servisteki ufak şikayetime yada şikayet demiyelimde ufak bi ihmalsizliğe. servis kabule oturdum ve bir bey benimle ilgilenmek üzere yanıma geldi. aracın servis fişini açtın ve ben tahmini bi rakam istedim , işte olay burda kopuyor :) çıkartılan fyat 650 YTL idi :) bende bunun içinde neler var diye sordum, birsürü şey saydılar ama dikkatimi çeken 3 4 şey vardı

1- hava filtresi
2- fren balataları
3- bujiler
4- Buji kabloları

ben bunları duyunca dedimki siz daha önceki servislerde bu araca ne yapılmış diye kontrol etmiyormusunuz. nasıl yani dedi. dedimki ben geçen sefer 70.000 bakıma geldiğimde bunalrı kendi isteğimle değiştirttirdim zaten (zamanının gelmesini beklemeden ve aracın performansınında artması için) bunların tekrar değişmesine gerek yokki dedim. bunları fiyattan çıkartı arkadaş. daha sonrada hidrolik yağının değişiceğini söyledi. bunuda değiştirmişerdi 70.000 kmde ve yağda aşırı bir azalmada yoktu.

Neyse aracım servise alındı ve bebnde araçla birlikte servise indim aşağıdaki tüm çalışanları tanıyorum artık yılların tecrübesiyle . indim çayımı içtim Cüneyt usta ile lafladık biraz. arcımı kaldırdıklarını görünce yanına gittim. (Zamanında bu jant lastikler aracına zarar verir garanti dışına çıkar bak diyen insanlar şimdilerde araç çok şık duruyo demeye başladı :) ) neyse ustayla muhabbete daldık araç hakkında detayda almaya çalışıyorum servis boyunca. ön sol lastik veya amortisörden seste geliyordu , Test sürüşünde yine bişey bulamadılar (her serviste belirtiyorum bu sesi ama bi türlü sorunu çözemediler) bu arada aracın hidrolik yağının üzerinede ilave yaptılar değiştirmediler :D sonunda araç servisten çıktı ve ben ücreti ödemeye çıktım üst kata. servis ücreti sordum aldığım cevap şaşırtıcıydı 348 YTL :D  650 YTL lik servis bir anda 348 YTL ye indi .

yani arkadaşlar demem o ki bence aracın bir önceki serviste neler yapıldığına dikkat etmeleri yoksa 10.000 km önce değişmiş bi parça daha bırakın yıpranmayı yerine bile alışmadan yenisiyle değiştiricekler,

bu arada devriyajım bitmek üzereymiş bende fiyatını sordum ancak bana çok yüksek geldi fiyatı. 980 YTL dediler işçilik dahil. parça 480 ytl 500 ytl de işçilik. bende farklı bikaç toyota servisini arayıp fiyat aldım ancak hepsinde fiyat farklılık gösterdi nedense

birinde devriyaj setine 420 işçilik 400 denildi birinde devriyaj setine 400 işçilik 500 denildi vs fiyat 800 YTL ile 1000 YTL arasında değişiklik gösterdi. öncelikle bu devriyaj seti değişimi bukadarmı zor yarım günümüzü alır diyorlar . bir ikinciside neden bukadar pahalı gerçekten fiyatı bumudur

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #305 : Nisan 10, 2009, 16:47:01 »
merhaba, ne demişler, kendi şini kendin yapacaksın.. balkasına emanet işten hayır gelmez, 300 lira kazık yiyecekmişsiniz az kalsın:)

bence 400 e alın o debriyaj setini toyotasa dan , ama gidip özel bir servise değiştirtin, en fazla 150 lira alırlar... genelde öyle oluyor çünkü, 3 te bir işçilik parası ödüyoruz diyorlardı arkadaşlar... hatta , alacağınız debriyaj setinizin orjinali dışarıda satılıyorsa, onu da dışarıdan alın bayisinden, mesala bir yerde okumuştum, bosch marka bir parça, bayisinde 100 lira, toyota servisinde 300 lira oluyor :)

ama aracınız garantili sanırım, mecbur servise gideceksiniz...kolay gelsin, selamlar...
sol...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #306 : Nisan 12, 2009, 02:07:16 »
eskişehir servisin de gerçekten iyi bir ekibi var ve sorunsuz hizmet veriyorlar arkasından da telefon açıp herhangi bir sorunla karşılaştınızmı diye soruyorlar yeter de artar

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Toyota cı
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • 2 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #307 : Nisan 23, 2009, 23:03:34 »
Bu yapılan şikayetleri anlamakta güçlük çekiyorum . Zaten Toyotosa`ya bildirilmek üzere servis memnuniyetimiz bizlere sorulabiliyor. Bu nedenle servislerde herhangi bir sıkıntı olmuyor .Olsa olsa iletişimde bir sıkıntı çekiliyor olabilir bence.
Toyota Corollo d-4d  2008

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #308 : Mayıs 02, 2009, 18:39:48 »
eskişehir servisin de gerçekten iyi bir ekibi var ve sorunsuz hizmet veriyorlar arkasından da telefon açıp herhangi bir sorunla karşılaştınızmı diye soruyorlar yeter de artar
kesinlikle katılıyorum...şahsi fikrim orjınal servisler arasında en iyi servis; eskişehirdeki toyotasa servisidir...3 senedir toyota kullanıyorum ve her servise gittiğimde,memnum bir şekilde ayrılıyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • drive your way
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #309 : Mayıs 14, 2009, 10:50:14 »
ben daha önce yeni kasa 2007 corollamı aldığım yer olan çanakkale servisine götürüyordum o kadar çok memnundum ki anlatamam. son 2 seferde izmirde gidiyorum ama hiç memnun kalmadım. her seferinde arabamda bir sorun çıktı. özellikle servis sonrası yıkama kısmında arabalara çok haşin davranıyorlar galiba çünkü fırçanın köşesini arabanın tavanına çarpmışlar ve küçük bir ezik oluşmuş akşam aldığım için ertesi gün farkettim. arabam kapalı otoparkta durduğu için akşam olacağını düşünmüyorum. tabi suçlamak istemem ama 2 sefer gittiğimde de arabanın sağ arka kapısı sürtülmüş söyledim hiç itiraz etmeden pasta cila vs ile halletmeye çalıştılar ama tam olarak kaybolmadı. sanırım arabaları sürücülük deneyimi fazla olmayan acemi kişiler kullanıyor bir yerden bir yere giderken. şimdi aynı servise gitmeyeceğim kendime izmir manisa bölgesinde başka bir servis arıyoerum. bu konuda o bölgede yaşayanların tavsiye ve eleştirileri çok yardımcı olacak tavsiyelerinizi bekliyorum.
yoksa siz hala toyotalılaştıramadıklarımızdanmısınız???

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #310 : Mayıs 21, 2009, 12:40:21 »
Değerli arkadaşlar yeri burası  ı bilmiyorum ama. Servisle alakalı diye düşünüyorum. Toyota bir kampanya yapmış ve MMT vitesli araçları net olarak anlamadığım bir teste tabi tutyorlar ve vuruntu sayısını ölçüyorlar belirli bir sayının üstündeyse baskı balata ve elektirk motorları garanti kapsamında değişiyor. Multi mox mu ne kampanyanın adı.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 33000
  • Model Yılı: '16
  • 18 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #311 : Mayıs 22, 2009, 08:52:33 »
ordu daki toyota servisini tanıanlar var mı...
2016 Corolla Advance multidrive S

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #312 : Mayıs 22, 2009, 09:44:56 »
Bu yapılan şikayetleri anlamakta güçlük çekiyorum . Zaten Toyotosa`ya bildirilmek üzere servis memnuniyetimiz bizlere sorulabiliyor. Bu nedenle servislerde herhangi bir sıkıntı olmuyor .Olsa olsa iletişimde bir sıkıntı çekiliyor olabilir bence.

İbrahim bey merhaba, anlaşılan o ki siz koşulsuz toyota servisi müşteri eziyeti hizmetinden faydalanamadınız :), evet her servise gidip dönülşte bir bayan arayıp memnun kaldınızzz mııı? diye soruyor, ama verdiğiniz cevap ne kadar kıymetli bilmem, ben her seferinde bana nasıl muamale yapıldıysa ona göre ıyluyorum, son seferinde abs beyni, elekrik tesisatı dğeiştirdim 4.800TL ama memnun kalmadık bazı aksaklıklar oldu, neyse bu güzel sesli abla hermzanaki gibi aradı işyerinden, 0 dedin - puan veriyorum dedim ve şikayetimi dil getirdim.. aman efendim ilgilenicez sizi istanbuldan genel merkez arıcak, yok tokyodan bilmem arıyacaklar şudur budur, 2 ay oldu hala arayacaklar :)))) buna en uygun tabir, paramla rezıl kepaze oldum !, şunu bilir şunu söylerim toyota gerçekten iyi bir firma ama toyota -sa oldumu değişiyo işler, zannetmiyorumki japonyadan, müşterinize atabildiğiniz kadar kazık atın, aracı satarken ilgi alakaya boğun milleti bir anlamda kandırıp aracı verin, sonrasında o size mecbur olsun, düşürdüğünüzü affetmnmeyin densin, 94 yılından beri toyota kullanıcısıyım, şunu anladım araç alırken, servis e giderken yani bir sıkıntı yokken toyota yanınızda daima !!, ama gel görki ellerine düşmeye görün :)) o zaman anlaşılıyo anya konya maalesef..
No pain, No Gain !

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #313 : Mayıs 22, 2009, 09:54:23 »
Akanda kardeşime katılıyorum...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 115 hp d-4d 34 fa 6896
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #314 : Mayıs 22, 2009, 17:57:23 »
ben toyota derindere zeytinburnundan şikayetçiyim balatalardan gelen o sese artık tahammül edemiyorum derindere serviste çalışan bi arkadaşım var haftada bir iki defa alıp götürüyor şim denilen bişey takıyolar mış ama en fazla iki gün ses gelmiyor sonra gene aynı bir türlü çare bulamadılar diyorum artık parasını ben veriyim yeter ki gelmesin ses balata disk neden geliyosa değiştirin diye her seferinde aynı muhabbet bu sefer kesin bitti :D bir daha ses çıkmaz artık arkadaşım söylerken kendiside inanmıyor ama aracımın garantisi biterse derindere servisinin önünden geçmem ;)!..
KÖKREF

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #315 : Mayıs 22, 2009, 17:59:45 »
ben toyota derindere zeytinburnundan şikayetçiyim balatalardan gelen o sese artık tahammül edemiyorum derindere serviste çalışan bi arkadaşım var haftada bir iki defa alıp götürüyor şim denilen bişey takıyolar mış ama en fazla iki gün ses gelmiyor sonra gene aynı bir türlü çare bulamadılar diyorum artık parasını ben veriyim yeter ki gelmesin ses balata disk neden geliyosa değiştirin diye her seferinde aynı muhabbet bu sefer kesin bitti :D bir daha ses çıkmaz artık arkadaşım söylerken kendiside inanmıyor ama aracımın garantisi biterse derindere servisinin önünden geçmem ;)!..




Bence garantin bittiği anda o bilinemeyen, imkansız olan sorunsal, hemen bir kaç pahalı parçanın değişmesiyle çözülecektir merak etme :)
No pain, No Gain !

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #316 : Mayıs 22, 2009, 19:41:09 »
pendik dumankaya hakkında bilgisi olan var mı.ya pendik dumankaya ya da göztepe nataş?önerisi olan var mı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • If it is not Boeing, I am not going... ;)
    • ToyotaClubTr Facebook Sayfası
  • Araç: Prius
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '10
  • 2 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #317 : Mayıs 22, 2009, 20:02:09 »
Toyota Prius 1.8 Premium Hybrid

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 115 hp d-4d 34 fa 6896
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #318 : Mayıs 23, 2009, 00:11:02 »
aaaaa hadi bakalım bu gün beni derindereden aradılar sanki şikayetimi duydularda ondan işte hasan bey kusura bakmayın yeni geliştirilen bir fren sistemi getittirildi ve musait olduğunuz zaman ücretsiz olarak değiştirilmesi için gelebilirmisiniz diye yarın gidicem bakalım hayırlısı çözerlerse helal olsun ne diyim artık gidip geldiğimizde bize kaldı!..
KÖKREF

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #319 : Mayıs 23, 2009, 00:14:30 »
aaaaa hadi bakalım bu gün beni derindereden aradılar sanki şikayetimi duydularda ondan işte hasan bey kusura bakmayın yeni geliştirilen bir fren sistemi getittirildi ve musait olduğunuz zaman ücretsiz olarak değiştirilmesi için gelebilirmisiniz diye yarın gidicem bakalım hayırlısı çözerlerse helal olsun ne diyim artık gidip geldiğimizde bize kaldı!..

Başlarına taşmı düştü ne oldu bu adamlara ? :))) umarım sorunsalınızı en ivedi şekilde çözerler, normal olanıda bu, bu kadar uğraştırmamaları gerekirdi sizi, merak ediyorum hep acaba ne zaman tüketici haklarının tamamen uygulandığı korunduğu bir düzende yaşamak nasip olacak bize?
No pain, No Gain !