Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 459003 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1127 kere teşekkür etti
  • 2369 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1900 : Eylül 14, 2020, 19:17:23 »
Yalnız serviste filtre olmaması olasılık dışı bir durum zaten yeni kasadaki motor E160 ile aynı motor diye biliyorum filtrede değişiklik olacağını sanmam.

Genel merkezde stok sorunu var, halen çözülebilmiş değil.

Alj de yoksa nerede olur ki?

Bizde olur Tokay bey :D

Konu aslında Toyota, distribütör veya bayi ile ilgili değil, ithalat baskısı ve TSE gözetimi sebebi ile stok sorunu yaşanıyor.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1900 : Eylül 14, 2020, 19:17:23 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 53350
  • Model Yılı: '16
  • 211 kere teşekkür etti
  • 1279 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1901 : Eylül 14, 2020, 20:16:53 »
Genel merkezde stok sorunu var, halen çözülebilmiş değil.

Bizde olur Tokay bey :D

Konu aslında Toyota, distribütör veya bayi ile ilgili değil, ithalat baskısı ve TSE gözetimi sebebi ile stok sorunu yaşanıyor.




Tem toyota'da bulunması güzel bir haber,bu durumda resmi servislerin garanti kapsamındaki araçlara orijinal yedek parça temin edemiyorsa dışarıdan getirilmesine itiraz edememeleri gerekir,diğer taraftan ithalat baskısı ve tse gözetimi ileride daha büyük temin sıkıntısı yaratmadan çözülebilse çok iyi olacak.
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2286 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1902 : Eylül 14, 2020, 22:37:44 »
Genel merkezde stok sorunu var, halen çözülebilmiş değil.

Bizde olur Tokay bey :D

Konu aslında Toyota, distribütör veya bayi ile ilgili değil, ithalat baskısı ve TSE gözetimi sebebi ile stok sorunu yaşanıyor.
Tem Toyota varken sıkıntı yok :alkis: :alkis: :alkis:
Ufuk bey servislere parça tedariği yaparsınız artık :)
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 7000
  • Model Yılı: '19
  • 5 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1903 : Eylül 15, 2020, 13:02:07 »
kullanacakları yağın numarasını öğrenin (bakım kılavuzunda açıkça belirtilmesine rağmen farklı numarada yağ koyabiliyorlar) gerekirse dışardan bakım kılavuzunda belirtilen yağı satın alın onu koyduğun, ama bazı bayiler bunu kabul etmiyor bilginize
Hüsnü bey teşekkürler öncelikle, telefonla bayiyi arayıp soracağım, umarım bilgi verirler, akabinde bakım anında da tekrar soracağım.

Mesaj Birleştirildi: Eylül 15, 2020, 13:03:58
İlk yıllık bakım diyorsunuz,genellikle motor yağı polen filtresi yağ filtresi karter tapa ve contası değişiyor,sizin yapacağınız bir şey şöyle olabilir,enjektör temizleyici katkı maddesi  koymak isterler hayır deyin,cam suyunu siz alın önceden doldurun sarf malzemesi diye 3 kuruşluk malzemeye 5 kuruş yazmasınlar.
Tokay Bey, ben aracı bayiden satın alırken, kaputunu sakın açmayın, garantisi bozulur dediler, inanın daha hiç açmadım :) ama cam suyunu kendim alacağım, servise koymasını rica edeceğim :)

Mesaj Birleştirildi: Eylül 15, 2020, 13:05:02
Gitmeden önce muhakkak ellerinde tüm parçaların olup olmadığını sorun. Son dönemde birçok bayinin ellerinde yağ filtresi olmadığından yağ filtresini değiştirmeden yağ değişimi yaptığını görüyorum. Ellerinde yağ filtresi yoksa ya kendiniz dışarıdan alıp götürün yada başka elinde parça olan servise (tabi eğer varsa) gidin.
Maalesef Toyota Türkiye tarihte görülmemiş şeyler yapıyor. En çok sattığı 2020 model aracın yağ filtresi yok, gerçekten şaka gibi. Ve daha vahimi de yağ filtresi değişmeden yağ değişimi yapmaları. Filtre değişmeden yağı değişmenin özellikle yeni araçta hiçbir mantığı yok.
Hüseyin Bey, teşekkürler öncelikle, not aldım, yağın markası için servisi aradığımda mutlaka bunu da soracağım

Mesaj Birleştirildi: Eylül 15, 2020, 13:08:20
Eskiye dönmüş işte,bizde çok eskilerde filtreyi bir boş bir dolu yapardık şimdi siz yazınca aklıma geldi :rofl:
Yalnız serviste filtre olmaması olasılık dışı bir durum zaten yeni kasadaki motor E160 ile aynı motor diye biliyorum filtrede değişiklik olacağını sanmam.

Mesaj Birleştirildi: Eylül 14, 2020, 17:26:34
Araç nedir kaç model kaç km'de bilgilerde eksiklik var yazarsanız daha iyi yorum yapılır.
Ümit Bey, 2019 model Corolla Vision 1.6 benzin+lpg km 7.000 de, sizin profil bilgilerinizde yazıyor şimdi farkettim, bende ekleyeyim oraya hemen :)

Mesaj Birleştirildi: Eylül 15, 2020, 13:11:08
Bakım için bilinmesi gereken sorular sorulmuş ve bilgiler verilmiş zaten.

10 yıldan fazla süre sonra bir Toyota sahibi olmayı mı planlamıştınız?

Hakan Bey, sanırım zamanında üye olmuşum foruma, tabii o zaman araba almak hayalimizdi. Rabbim nasip etti, geçen sene alabildik ilk arabamızı, şükür. Eğer yardımcı olabileceğiniz bir sayfa varsa, lütfen yönlendiriniz.
"Benim Babam Toyota Gibi Adam" demesini sabırsızlıkla beklediğim can parçam ALAZ EFE'm, Seni çok seviyorum:)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 53350
  • Model Yılı: '16
  • 211 kere teşekkür etti
  • 1279 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1904 : Eylül 15, 2020, 15:59:26 »
Aracı teslim alırken motor kaputunu sakın açma garantisi bozulur demeleri ilginç,insan 10.000 km boyunca arabasının yağına suyuna nasıl bakacak veya nasıl gözden geçirecek?bize söyledikleri şu idi,sadece cam suyu haznesini gösterdi,bunun haricinde müdahale etmeyin demişti.Satış temsilcileri ve çaylak servis danışmanları nasıl eğitiliyor ise anlamak mümkün değil,akıllarına estiği gibi fikir beyan edebiliyorlar.Garanti motor kaputunu açmakla bozulmaz.
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 115400
  • Model Yılı: '10
  • 12 kere teşekkür etti
  • 13 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1905 : Eylül 15, 2020, 16:21:06 »
Aslında motor kapağını açmayından kasıt sanırım olası bir problem yaşanırsa sağa sola gitmeyin direk bize gelin sizi biz söğüşleyelim demek :)
Yoksa ne demek kaputu açmayın,böyle bir mantık olabilir mi?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 7000
  • Model Yılı: '19
  • 5 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1906 : Eylül 18, 2020, 21:12:48 »
Aslında motor kapağını açmayından kasıt sanırım olası bir problem yaşanırsa sağa sola gitmeyin direk bize gelin sizi biz söğüşleyelim demek :)
Yoksa ne demek kaputu açmayın,böyle bir mantık olabilir mi?

Erdem Bey 5 yıl garantisi var, zaten sağa sola gidemiyoruz maalesef, aksi takdirde garanti bozulur dediler. Önümüzdeki ay göreceğim ne kadar borç çıkaracaklar, umarım yüksek çıkmaz tutar.
"Benim Babam Toyota Gibi Adam" demesini sabırsızlıkla beklediğim can parçam ALAZ EFE'm, Seni çok seviyorum:)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 75000
  • Model Yılı: '09
  • 23 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1907 : Ekim 12, 2020, 12:16:39 »
   Herkese iyi günler . 12 Ekim 2020 tarihinde Kartal Oto sanayine gittim ve çelik çıkma parçacı isimli işletmenin altındaki elektrik ustasına bir hafta önce geldiğimi ve cam açma kapatma anahtarının tamir ettiğini (100 tl ) ancak yine arızanın devam ettiğini söyledim. Saat 09:30 du bekle,,,bekle,,, zaten Erdoğan diye biri ağzından kelime almak ne mümkün...Baktım olmayacak dersim var dedim saat 12:00' de bu defa bana  çıkma parçanın (parmak ucu  kadar ortası boş devre ) 100 tl olduğunu söyledi. Bende madem bozulma ihtimali var neden bu parçayı daha önce takmadık dedim. Kendimi deneme yanılma veya tamir edelim ücretini alalım, olmazsa yedek parça satarız yine ücret alırız diye düşündüklerini pratikte anlamış bulundum. Zaten işyeri kültürü olan bir yer olsa  bir bardak çay söylerler. Ama  ne bir hoşgeldin nede bir bardak çay..  yeteri para ver... anlayacağınız ben buraya daha öncede gitmiştim cihan diye bir usta varda vefat etmiş yerine bu erdoğan isimli biri gelmiş.. önceden usta varken  işyeri kültürü vardı ancak şu an benim için işyeri/işletme tanımına uymayan bir yer. Son gideceğim veya arabayı satıp başka marka araç bile alabilirim sırf bu gibi insanlar nedeniyle. Sosyal sermaye ve güven olmadığı ortamların insanın kendisini  ait olmadığını hissettiği yerler olduğu bir kez daha görülmüş oldu
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • 1 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1908 : Ekim 16, 2020, 00:35:22 »
bugün aksaray özeller plazaya aracımın 20 000 bakımını yaptırmak için gittim. eğer bakım yaptıracaksanız ve aksaray yakınlarındaysanız mutlaka uğrayın. Satış bölümü hakkında bilgim yok ama servis bölümü gayet iyi. Mevlüt usta isimli birisi var ve toyotalarda gördüğüm en bilgili mekanikçi.

 

Bu adam hâlâ burdaysa bu mesaja yanıt verebilirmi veya davutyildirim0 instagram hesabına dm gönderebilirmi.

Mesaj Birleştirildi: Ekim 16, 2020, 00:47:21
bugün aksaray özeller plazaya aracımın 20 000 bakımını yaptırmak için gittim. eğer bakım yaptıracaksanız ve aksaray yakınlarındaysanız mutlaka uğrayın. Satış bölümü hakkında bilgim yok ama servis bölümü gayet iyi. Mevlüt usta isimli birisi var ve toyotalarda gördüğüm en bilgili mekanikçi.

hâlâ buradaysanız instagram yoluyla ulaşabilirmisiniz
davutyildirim0 Facebook https://www.facebook.com/davut.yildirim.12382

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 5000
  • Model Yılı: '17
  • 20 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1909 : Ekim 27, 2020, 22:09:53 »
23.10.2020 de Toyota Plaza Borovalı ya aracımın 40.000 km bakımı için gittim. Aracımı teslim ederken iş emri kabul formu hazırladılar. İş emri kabul formunda Toyota motor yağı Premium 5w30 yazıyordu. Daha önceki bakımlarda da bana motor yağı olarak orijinal motor yağı kullandıklarını belirtmişlerdi. Fakat iş teslim formunda motor yağı olarak maxima CX 5W 30 kullandıklarını farkettim. Tabi ödemeyi yapmıştım. Gerek Toyota markasına olan güvenim gerekse daha önceki bakımlarda da bana orjinal Toyota marka yağ kullandıklarını söyledikleri için Böyle bir kandırmaca olacağı aklıma gelmedi. Daha sonrasında servisin İnstagram sayfasına yazdım bu mağduriyetimi. Beni servisten bir hanım aradı. Petrol ofisi nin yağını kullandıklarını kabul etti fakat iş emri talep formu ile iş emri teslim formundaki yağların neden farklı olduğunu açıklayamadı. Üstüne beni inatlık etmekle suçladı. İnatlık edip anlamadığımı anlamak istemediğimi söyledi . Belki maddi mağduriyetim 200 TL olsa da ( aynı yağ piyasada 150 TL ye satılırken servis 345 TL yazmış) kendimi kandırılmış ve dolandırılmis hissediyorum.

Daha sonra Toyota genel merkezden arandım. Toyota nin orjinal yağı olmadığı ve uygun standartlara sahip yağı önerdiklerini belirtti. Bu arada geçmiş bakımlarımı da Toyota borovalı da yaptırmıştım. Meğer o bakımlarda da bana orjinal Toyota yağı kullanıyoruz demelerine karşın maxima marka yağ kullanmışlar. Aynı yağı kendim alayım o zaman dedim. Bu sefer de eğer yağı siz getirirseniz motordan kaynaklı sorunlarda garanti dışına çıkar dedi. Yağ aynı diyorum. Prosedür böyle dedi.

Garanti bozulmasın diye fahiş fiyatlara razı oluyoruz fakat bir de kandırılmış olmak insanın zoruna gidiyor.
Bir de üstüne borovalı otomotivin müşteri temsilcisi seren hanımın tavrından dolayı bir daha birovalı otomotiv I tercih etmicem
2012 Honda Civic FB7 Elegance Manuel LPG
2017 Toyota Corolla Advance Multidrive S LPG

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 60000
  • Model Yılı: '16
  • 3 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1910 : Ekim 27, 2020, 22:27:50 »
Öncelikle geçmiş olsun, gerçekten sinir bozucu bir durum. Bir arkadaşımın başına da aynı olay yine Borovalı'da geldi. Servisler istedikleri marka yağı kullanmakta özgür sanırım ama bunu orijinal Toyota motor yağı diyerek satmaları hoş değil.

Bu arada İzmir'deki Tokullar bayisi servis konusunda çok daha iyi diye düşünüyorum. Borovalı'dan birkaç kere memnun kalmayınca hep Tokullar'a gittim ve bir problem yaşamadım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 15000
  • Model Yılı: '17
  • 108 kere teşekkür etti
  • 148 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1911 : Ekim 27, 2020, 22:44:33 »
Yağınızı kendiniz alıp götürün. Ben öyle yapıyorum. Eneos ya da motul 0w20 götürüyorum bunu koyun diyorum. Hatta son bakımda servisteki usta iyi yağ almışsın dedi.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '07
  • 412 kere teşekkür etti
  • 299 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1912 : Ekim 27, 2020, 22:46:27 »
toyotanın orjınal motor yağı yok diye biliyorum..ben de aydındaki servisi ve bornovadakini kullandım hiç memnun kalmadım. gaziemirdekine gidiyorum devamlı...
E 12 corolla2007
Xp9 yaris2 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 5000
  • Model Yılı: '17
  • 20 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1913 : Ekim 27, 2020, 23:12:36 »
Öncelikle geçmiş olsun, gerçekten sinir bozucu bir durum. Bir arkadaşımın başına da aynı olay yine Borovalı'da geldi. Servisler istedikleri marka yağı kullanmakta özgür sanırım ama bunu orijinal Toyota motor yağı diyerek satmaları hoş değil.

Bu arada İzmir'deki Tokullar bayisi servis konusunda çok daha iyi diye düşünüyorum. Borovalı'dan birkaç kere memnun kalmayınca hep Tokullar'a gittim ve bir problem yaşamadım.

Teşekkür ediyorum.Ben de bir dahaki bakımlarda tokullara gitmeyi düşünüyorum. Bana yakın bir konumda olduğu için tercih ediyordum borovaliyi fakat bundan sonra gitmem. Sıfır alırken LPG taktırdım. O zaman da böyle bir aldatmacaya imza atmışlardı. O zaman hatalarını kabul edip düzeltmişlerdi.

Mesaj Birleştirildi: Ekim 27, 2020, 23:13:53
Yağınızı kendiniz alıp götürün. Ben öyle yapıyorum. Eneos ya da motul 0w20 götürüyorum bunu koyun diyorum. Hatta son bakımda servisteki usta iyi yağ almışsın dedi.
Siz hangi servise götürmüştünüz?
2012 Honda Civic FB7 Elegance Manuel LPG
2017 Toyota Corolla Advance Multidrive S LPG

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 15000
  • Model Yılı: '17
  • 108 kere teşekkür etti
  • 148 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1914 : Ekim 27, 2020, 23:20:25 »
Teşekkür ediyorum.Ben de bir dahaki bakımlarda tokullara gitmeyi düşünüyorum. Bana yakın bir konumda olduğu için tercih ediyordum borovaliyi fakat bundan sonra gitmem. Sıfır alırken LPG taktırdım. O zaman da böyle bir aldatmacaya imza atmışlardı. O zaman hatalarını kabul edip düzeltmişlerdi.

Mesaj Birleştirildi: Ekim 27, 2020, 23:13:53
Siz hangi servise götürmüştünüz?
Ben Sakarya' dayım. Toyota Sandıkçı.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 7000
  • Model Yılı: '19
  • 5 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1915 : Kasım 06, 2020, 00:29:52 »
Yağınızı kendiniz alıp götürün. Ben öyle yapıyorum. Eneos ya da motul 0w20 götürüyorum bunu koyun diyorum. Hatta son bakımda servisteki usta iyi yağ almışsın dedi.
Esat Bey, maalesef garantili arabalarda sizin dediğinizi yapamıyoruz, aksi takdirde garantiyi devre dışı bırakıyorlar, onların yağına mecburuz yani

Mesaj Birleştirildi: Kasım 06, 2020, 00:53:08
Öncelikle yazmaya anca fırsatım oldu, geçen ay bende 1 yıllık bakımıma gittim, servis Antalya Bakırcılar. Öncelikle formda yardımcı olan kişilere bir kez daha teşekkür ederim, dediğiniz gibi yaptım - cam suyumu kendim koydum, yağ filtresi stok sorgulamasını yaptım. Ama buna rağmen 100 liralık PO yağına 340 tl yazdılar :(, sefasını süren cefasını çeker dedikleri olay bu, aracımdan çok memnunum bu yüzden verdiğim paraya öyle ya da böyle üzülmemeliyim diyorum.
Benim dikkatimi çeken noktada ben eylül sonu ( 28 Eylül ) servisi aradım yedek parça stok durumu ve bakım hakkında detaylı bilgi almak için, ayrıca bakım ücretini sordum 1150 tl dediler, 15 ekim için randevu talep ettim daha erken, 3-4 gün önce arayın yardımcı olalım randevu saati için dediler. Tamam dedim ve ekimin 2.haftası bakıma gittim randevu alıp, bu sefer bakım ücretini 1220 tl dediler, tabii itiraz ettim ve oradaki müşteri temsilcisi yardımcı olacağını iletti. Bakım sonunda bi baktım 100 tl indirim uygulamış, ilk fiyattanda aşağıya oldu, bir kez daha görevli arkadaşa teşekkür ederim. Aracımda çok ufak çizik ve çakıl izi vardı, ikisinide halletti sağolsun, yıkayıp teslim ettiler, ilk bakım heyecanını da böylece yaşamış oldum, inşaallah kazasız belasız seneye / senelere ulaşırız. Faturanın resmini de ekledim :) https://hizliresim.com/vqj1mW
"Benim Babam Toyota Gibi Adam" demesini sabırsızlıkla beklediğim can parçam ALAZ EFE'm, Seni çok seviyorum:)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2286 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1916 : Kasım 06, 2020, 10:50:50 »
Yağınızı kendiniz götürürseniz garantinin bozulduğu nerede yazıyormuş?
Aracınızın kullanıcı el kitabını hiç okudunuzmu?
Aracınıza hangi vizkozite yağ konulduğunu ve fabrikadan kaç vizkozite dolum ile geldiğini biliyormusunuz?
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 53350
  • Model Yılı: '16
  • 211 kere teşekkür etti
  • 1279 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1917 : Kasım 06, 2020, 12:07:43 »
Resmi servisle motor yağı tartışmaları bitmek bilmiyor,piyasada 150-160 liraya alınacak yağa 340.- tl yazmaları hiç güzel bir davranış değil,üstelik artık yedek parça sıkıntısı da çekiyorlar,Ufuk Sönmez bey bahsetmişti,ithalatla ilgili ,dün oğlumun avensisi için arka balatalar değişse iyi olur ancak elimizde yok gelince sizi arayalım,fiyatı 400.-tl demişler.Pandemi dolayısıyla yarı kapasite çalışılıyormuş ama durumu kurtarmak için sürekli yüksek fiyat uygulamaları ve bir şeyler icat etmeleri kabul edilebilir değil.
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2286 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1918 : Kasım 07, 2020, 00:13:55 »
Resmi servisle motor yağı tartışmaları bitmek bilmiyor,piyasada 150-160 liraya alınacak yağa 340.- tl yazmaları hiç güzel bir davranış değil,üstelik artık yedek parça sıkıntısı da çekiyorlar,Ufuk Sönmez bey bahsetmişti,ithalatla ilgili ,dün oğlumun avensisi için arka balatalar değişse iyi olur ancak elimizde yok gelince sizi arayalım,fiyatı 400.-tl demişler.Pandemi dolayısıyla yarı kapasite çalışılıyormuş ama durumu kurtarmak için sürekli yüksek fiyat uygulamaları ve bir şeyler icat etmeleri kabul edilebilir değil.
Tokay abi oğlunuz için tem otodan varsa NİBK fren balatalarından gönül rahatlığıyla alabilirsiniz,servisin taktığından daha kaliteli kullanıp test ettim gerçekten mükemmel bir ürün helal olsun ufuk bey'e.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 75000
  • Model Yılı: '09
  • 23 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1919 : Kasım 09, 2020, 20:34:11 »
Avensis aracımı kartal oto sanayine cam ototmatiğinin arızası için götürdüm. Çelik oto isimli çıkmacının altında olan elektrikçi / eletronikçi  ismini hatırlamıyorum ama birinci defa işçilik dedi tamir atmeye çelıştı para aldı tamam sorun yok ikinci defa aynı arızayı yedek parça ile giderdi ve tekrar para aldı ve dersim var dedim ama çok bekletti ayrıca umursamaz esnaflık sıfır çay dahi söylemeyen biri hoşgeldin dahi demeyen biri. Yetkili servise gideceğim bundan sonra ama kesinlikle yıldırım toyotanın yakınında bulunan bu elektrikçiye asla gitmeyi düşünmüyorum çünlü yürüyen tl olarak görüyor. Daha önce cihan diye yanlış hatırlamıyorsam usta vardı ancak yeni biri gelmiş işçilik ve iletişim esnaflık yok diyecek kadar az >:( >:( >:( >:(
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE