Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458920 defa)

0 Üye ve 4 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
    • Mahir Ünlü
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 280000
  • Model Yılı: '05
  • 94 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1880 : Temmuz 27, 2020, 19:48:56 »
Yıl 2020. Bir anahtar için 2300 TL.
Servisin kapısından içeri girmeye yürek ister...
Otomobil uçar gider
Ömrüm gibi geçer gider

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1880 : Temmuz 27, 2020, 19:48:56 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 1 kere teşekkür etti
  • 31 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1881 : Ağustos 03, 2020, 18:57:25 »
50 bin bakımı için servise verdiğim aracımın motor üst kapağını çizilmiş, hava filtre kapağını çizilmiş. Bugün fark ettim. Aracı da yıkamadan teslim ettiler. Çok canım sıkıldı. Ben sırf sıkıntı yaşamamak için garanti bitmiş olmasına rağmen serbise gidiyorken bu olay hiç hoşum gitmedi. Şikayet edeceğim.

2016 makyajlı Corolla 1.33 life 2017 çıkışlı..
C.C.li =)
Prins Technomax 09/11/2019

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 70000
  • Model Yılı: '18
  • 19 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1882 : Ağustos 03, 2020, 19:11:05 »
Geçmiş olsun. Hangi serviste oldu?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 1 kere teşekkür etti
  • 31 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1883 : Ağustos 04, 2020, 00:44:40 »
Plaza Özellere vermiştim. Hayır bu çiziklerden ötürü bir şey olacağından değil ama neden aracıma ufakta olsa bir zarar veriyorsan özür dilemiyorsun ki! Bunu bana söylemedikleri için değişim isteyeceğim. Bir çizik için sonuna kadar uğraşacağım. 580 tl aldıkları para neyin nesi o halde! Öyle değersiz gördükleri şey için yıllardır sıkıntı çekmeme rağmen servise getiriyorsam, dışarıdan fazla parayı benden 1 krş pazarlık yapmadan alıyorsan benim sana emanet ettiğim aracıma ufakta olsa senden kaynaklı zarar gelmemeli!
2016 makyajlı Corolla 1.33 life 2017 çıkışlı..
C.C.li =)
Prins Technomax 09/11/2019

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 288000
  • Model Yılı: '06
  • 19 kere teşekkür etti
  • 926 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1884 : Ağustos 04, 2020, 09:57:21 »
Ben servislerin güvenilir yerler olduğunu düşünmüyorum  . Bilakis para tuzağından başka bir şey olmadıklarını düşünüyorum  . İş önemsemez mal kıymeti bilmez bir çakal ın eline verdilerse aracı sizin gözünüzden sakındığınızı umursamadan çizerler  .


 e12 lerin ücretsiz airbağ değişimi için kararsız kalmama rağmen güvenlik sebebi ile Toyan Ankara  servisine teslim ettim  . Fan ayar düğmesinin zor çalıştığını fark ettim .Kendimde işten anladığım için işkillendim düğmeyi çıkardım ufacık vida takacakları yere kocaman vida takmışlar . Havalandırma panalinin sekmanını paspasın üzerinde buldum çıkardım onuda kendim taktım . Eğildim teybin vidalarına baktım  4 tane vidası var  1 tanesinin olmadığını gördüm. Hırdavattan aldım taktım . Teyp ile göğüs arasında açıklık artmış ona çözüm bulmadım muhtemel göğse ait koca bir tırnak havalandırma mazgalından çıkardım . Gögüsten hiç gelmeyen gıcırtılar gelmeye başladı . Bir daha mı .Çok zorunda kalmadıkça önünden geçmem .Bu arada bu durumu servis danışanına ilettik yaşı itibari ile seslerin normal olduğunu araçtan ne söküldü ise aynen takıldığını . Eksik vida içinde ücretli onarım yapabileceklerini söylediler .  Hakkımı helal etmiyorum deyip kapattım telefonu
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR ; TOPRAK, EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR

1996 GLİ  - COROLLA " EFSANE "

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '07
  • 412 kere teşekkür etti
  • 299 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1885 : Ağustos 04, 2020, 12:14:31 »
Ayni seyi ben de yaptirdim.hatta kamera kablosu konsol disindan geciyordu. Onu konsol altina almislar ve hic bir sıkıntım olmadi. ( ya da bana denk geldi) izmir tokullar...
E 12 corolla2007
Xp9 yaris2 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 1 kere teşekkür etti
  • 31 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1886 : Ağustos 08, 2020, 23:40:56 »
Ben servislerin güvenilir yerler olduğunu düşünmüyorum  . Bilakis para tuzağından başka bir şey olmadıklarını düşünüyorum  . İş önemsemez mal kıymeti bilmez bir çakal ın eline verdilerse aracı sizin gözünüzden sakındığınızı umursamadan çizerler  .


 e12 lerin ücretsiz airbağ değişimi için kararsız kalmama rağmen güvenlik sebebi ile Toyan Ankara  servisine teslim ettim  . Fan ayar düğmesinin zor çalıştığını fark ettim .Kendimde işten anladığım için işkillendim düğmeyi çıkardım ufacık vida takacakları yere kocaman vida takmışlar . Havalandırma panalinin sekmanını paspasın üzerinde buldum çıkardım onuda kendim taktım . Eğildim teybin vidalarına baktım  4 tane vidası var  1 tanesinin olmadığını gördüm. Hırdavattan aldım taktım . Teyp ile göğüs arasında açıklık artmış ona çözüm bulmadım muhtemel göğse ait koca bir tırnak havalandırma mazgalından çıkardım . Gögüsten hiç gelmeyen gıcırtılar gelmeye başladı . Bir daha mı .Çok zorunda kalmadıkça önünden geçmem .Bu arada bu durumu servis danışanına ilettik yaşı itibari ile seslerin normal olduğunu araçtan ne söküldü ise aynen takıldığını . Eksik vida içinde ücretli onarım yapabileceklerini söylediler .  Hakkımı helal etmiyorum deyip kapattım telefonu

Maalesef. Bende uğraşsam mı dedim de. Ben utanıyorum bir çizik için aramaya gitmeye. Zaten hatasını kabul etmezse nasıl ikna edeceğim ki onlardan önce olmadığına. Yazık yani. Dediğiniz gibi mala önem vermek değil ama ben seni aracım için en güvenli yer olarak addederek getiriyorum ama sen söktüğün parçayı şöyle bi kenara düzgünce koymuyosun. Yazık
2016 makyajlı Corolla 1.33 life 2017 çıkışlı..
C.C.li =)
Prins Technomax 09/11/2019

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 53350
  • Model Yılı: '16
  • 211 kere teşekkür etti
  • 1279 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1887 : Ağustos 09, 2020, 10:46:01 »
Siz yine de arayın ve gidip söyleyin,durup dururken kimse arabasının bir kısmını çizmeyeceğine göre, ya nasıl başardılarsa çizdiler ya da sizin kapağı çizik bir kapakla bilerek veya bilmeyerek değiştirdiler.
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 114500
  • Model Yılı: '15
  • 5 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1888 : Ağustos 09, 2020, 12:54:10 »
2017 senesinde Yaris aracima sabaha karsi sarhosun teki carpip kacmisti. Arka tamponun degismesi icin yetkili servise birakmistim. Bikac gun sonra degisim yapilip araci teslim alabilecegim soylendi.
 Servisin icinde araci eksiksiz teslim aldim tutanagini imzalayip ciktim. Araca oturdugumda tam vitesi degistircektim ki vites kutusundaki resetleme kapaginin kayip oldugunu gordum. Tekrar servise gecip durumu anlattim, bizde kaybolmus olamaz isterseniz cektigimiz fotograflara bakalim denildi. Fotograflara bakmak icin gittigimde fotograf cekilmedigini anladim, ya da cekildi ama sonradan silindi.
 İstanbuldan tekrar parca siparisi verildi servis tarafindan ve tekrar takildi.
 Biraz uzun oldu galiba kusura bakmayin, ben bu olaydan sonra araci servise gotururken kendim de fotograflarini cekiyorum detayli. Fakat motor kaputunu kaldirip fotograf cekmemistim hic, sizin durumu gorunce artik motorun da fotografini cekicem.
 Dustugumuz duruma bakin!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 120000
  • Model Yılı: '07
  • 7 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1889 : Ağustos 09, 2020, 17:16:53 »
Olurda yolunuz  İskenderuna düşerse sakın öztopraklara uğramayın. Berbat bir yer. Ücretsiz hava fişeklerini değiştirmek için bırakmıştım arabayı. Göğüs kısmına baya bir zarar vermişlerdi ben sonradan farkettim daha da geri dönüş yapmadım onlara. Sağ klima fanını sabitlemişler. Oynatamıyorum. Aradım müşteri hizmetlerini baya bi şikayet dilekçesi felan oluşturdum ama bi sonuç çıkmadı.
Aynada görünen güzellik aynaya ait olmadıgı gibi, hiçbir güzellik de o güzelin malı değildir. Bütün güzellikler Cemîl isminden yansıyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '07
  • 412 kere teşekkür etti
  • 299 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1890 : Ağustos 09, 2020, 19:47:35 »
2017 senesinde Yaris aracima sabaha karsi sarhosun teki carpip kacmisti. Arka tamponun degismesi icin yetkili servise birakmistim. Bikac gun sonra degisim yapilip araci teslim alabilecegim soylendi.
 Servisin icinde araci eksiksiz teslim aldim tutanagini imzalayip ciktim. Araca oturdugumda tam vitesi degistircektim ki vites kutusundaki resetleme kapaginin kayip oldugunu gordum. Tekrar servise gecip durumu anlattim, bizde kaybolmus olamaz isterseniz cektigimiz fotograflara bakalim denildi. Fotograflara bakmak icin gittigimde fotograf cekilmedigini anladim, ya da cekildi ama sonradan silindi.
 İstanbuldan tekrar parca siparisi verildi servis tarafindan ve tekrar takildi.
 Biraz uzun oldu galiba kusura bakmayin, ben bu olaydan sonra araci servise gotururken kendim de fotograflarini cekiyorum detayli. Fakat motor kaputunu kaldirip fotograf cekmemistim hic, sizin durumu gorunce artik motorun da fotografini cekicem.
 Dustugumuz duruma bakin!

vallahi yapacaklarsa eger "Siz fotolari onceden cekmissiniz bize teslim ettiginizde parcalar yokduysa "derler..
E 12 corolla2007
Xp9 yaris2 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 114500
  • Model Yılı: '15
  • 5 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1891 : Ağustos 09, 2020, 20:21:43 »
vallahi yapacaklarsa eger "Siz fotolari onceden cekmissiniz bize teslim ettiginizde parcalar yokduysa "derler..
Tek umudum fotograftaki tarih ve saatler, ona da inanmazlarsa zaten yapacak bir sey kalmiyor:)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 7000
  • Model Yılı: '19
  • 5 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1892 : Eylül 14, 2020, 13:56:40 »
Merhabalar, ilk defa aracımız oldu ve ilk yıllık bakımına gideceğiz önümüzdeki ay, yer Antalya. konu hakkında tavsiyeleriniz nedir? Nelere dikkat etmeliyim? Gitmeden önce yapmam gereken birşey var mı? Yardımlarınız için teşekkürler şimdiden
"Benim Babam Toyota Gibi Adam" demesini sabırsızlıkla beklediğim can parçam ALAZ EFE'm, Seni çok seviyorum:)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 53350
  • Model Yılı: '16
  • 211 kere teşekkür etti
  • 1279 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1893 : Eylül 14, 2020, 15:56:07 »
İlk yıllık bakım diyorsunuz,genellikle motor yağı polen filtresi yağ filtresi karter tapa ve contası değişiyor,sizin yapacağınız bir şey şöyle olabilir,enjektör temizleyici katkı maddesi  koymak isterler hayır deyin,cam suyunu siz alın önceden doldurun sarf malzemesi diye 3 kuruşluk malzemeye 5 kuruş yazmasınlar.
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 58000
  • Model Yılı: '18
  • 63 kere teşekkür etti
  • 159 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1894 : Eylül 14, 2020, 16:58:59 »
Merhabalar, ilk defa aracımız oldu ve ilk yıllık bakımına gideceğiz önümüzdeki ay, yer Antalya. konu hakkında tavsiyeleriniz nedir? Nelere dikkat etmeliyim? Gitmeden önce yapmam gereken birşey var mı? Yardımlarınız için teşekkürler şimdiden
kullanacakları yağın numarasını öğrenin (bakım kılavuzunda açıkça belirtilmesine rağmen farklı numarada yağ koyabiliyorlar) gerekirse dışardan bakım kılavuzunda belirtilen yağı satın alın onu koyduğun, ama bazı bayiler bunu kabul etmiyor bilginize

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 1900
  • Model Yılı: '20
  • 5 kere teşekkür etti
  • 25 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1895 : Eylül 14, 2020, 17:05:26 »
Merhabalar, ilk defa aracımız oldu ve ilk yıllık bakımına gideceğiz önümüzdeki ay, yer Antalya. konu hakkında tavsiyeleriniz nedir? Nelere dikkat etmeliyim? Gitmeden önce yapmam gereken birşey var mı? Yardımlarınız için teşekkürler şimdiden
Gitmeden önce muhakkak ellerinde tüm parçaların olup olmadığını sorun. Son dönemde birçok bayinin ellerinde yağ filtresi olmadığından yağ filtresini değiştirmeden yağ değişimi yaptığını görüyorum. Ellerinde yağ filtresi yoksa ya kendiniz dışarıdan alıp götürün yada başka elinde parça olan servise (tabi eğer varsa) gidin.
Maalesef Toyota Türkiye tarihte görülmemiş şeyler yapıyor. En çok sattığı 2020 model aracın yağ filtresi yok, gerçekten şaka gibi. Ve daha vahimi de yağ filtresi değişmeden yağ değişimi yapmaları. Filtre değişmeden yağı değişmenin özellikle yeni araçta hiçbir mantığı yok.
2020 Corolla 1.6 Dream MDS Kar Beyaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2286 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1896 : Eylül 14, 2020, 17:24:49 »
Gitmeden önce muhakkak ellerinde tüm parçaların olup olmadığını sorun. Son dönemde birçok bayinin ellerinde yağ filtresi olmadığından yağ filtresini değiştirmeden yağ değişimi yaptığını görüyorum. Ellerinde yağ filtresi yoksa ya kendiniz dışarıdan alıp götürün yada başka elinde parça olan servise (tabi eğer varsa) gidin.
Maalesef Toyota Türkiye tarihte görülmemiş şeyler yapıyor. En çok sattığı 2020 model aracın yağ filtresi yok, gerçekten şaka gibi. Ve daha vahimi de yağ filtresi değişmeden yağ değişimi yapmaları. Filtre değişmeden yağı değişmenin özellikle yeni araçta hiçbir mantığı yok.
Eskiye dönmüş işte,bizde çok eskilerde filtreyi bir boş bir dolu yapardık şimdi siz yazınca aklıma geldi :rofl:
Yalnız serviste filtre olmaması olasılık dışı bir durum zaten yeni kasadaki motor E160 ile aynı motor diye biliyorum filtrede değişiklik olacağını sanmam.

Mesaj Birleştirildi: Eylül 14, 2020, 17:26:34
Merhabalar, ilk defa aracımız oldu ve ilk yıllık bakımına gideceğiz önümüzdeki ay, yer Antalya. konu hakkında tavsiyeleriniz nedir? Nelere dikkat etmeliyim? Gitmeden önce yapmam gereken birşey var mı? Yardımlarınız için teşekkürler şimdiden
Araç nedir kaç model kaç km'de bilgilerde eksiklik var yazarsanız daha iyi yorum yapılır.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 1900
  • Model Yılı: '20
  • 5 kere teşekkür etti
  • 25 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1897 : Eylül 14, 2020, 17:36:38 »
Eskiye dönmüş işte,bizde çok eskilerde filtreyi bir boş bir dolu yapardık şimdi siz yazınca aklıma geldi :rofl:
Yalnız serviste filtre olmaması olasılık dışı bir durum zaten yeni kasadaki motor E160 ile aynı motor diye biliyorum filtrede değişiklik olacağını sanmam.

Mesaj Birleştirildi: Eylül 14, 2020, 17:26:34
Araç nedir kaç model kaç km'de bilgilerde eksiklik var yazarsanız daha iyi yorum yapılır.
Şuan birçok bayide 2020 corollanın yağ filtresi yok. Birebir şahit olduğum alj ankarada yok örnek olarak.
2020 Corolla 1.6 Dream MDS Kar Beyaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 53350
  • Model Yılı: '16
  • 211 kere teşekkür etti
  • 1279 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1898 : Eylül 14, 2020, 17:43:16 »
Alj de yoksa nerede olur ki? çok ilginç,alj tr de 3 bayisi olan,dünyada 17 ülkede toyota'nın genel distribütörü; olmadık işler oluyor diyorsunuz,gerçekten şaşırıyoruz,evet eskiden 2 yağ değişiminde 1 filtre değişirdi,resmi servisler orijinal yağ filtresi bulamıyoruz,yok deyip piyasa malı çin işi rastgele yağ filtresi takarlar ise sorun çıkacaktır,vücutta böbrek ne ise yağ filtresi de odur.
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2890 kere teşekkür etti
  • 3252 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1899 : Eylül 14, 2020, 18:03:34 »
Merhabalar, ilk defa aracımız oldu ve ilk yıllık bakımına gideceğiz önümüzdeki ay, yer Antalya. konu hakkında tavsiyeleriniz nedir? Nelere dikkat etmeliyim? Gitmeden önce yapmam gereken birşey var mı? Yardımlarınız için teşekkürler şimdiden
Bakım için bilinmesi gereken sorular sorulmuş ve bilgiler verilmiş zaten.

10 yıldan fazla süre sonra bir Toyota sahibi olmayı mı planlamıştınız?