Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 456453 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 30000
  • Model Yılı: '19
  • 21 kere teşekkür etti
  • 11 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1980 : Nisan 12, 2022, 21:57:35 »
Maalesef bende de aynı durum oldu, Nıbk balataları Tem otodan temin etmiştim, ön balatanın bittiğini tahmin ettim, yetkili servise verirken söyledim, işçilik ücretinizi yansıtıp, balataları takar mısınız diye rica ettim ama kabul etmediler :) Müşterinin isteği ile kendisinin getirdiği balatalar takılmıştır diye not tutup, en son forma imza atılabilir, ama yapmıyorlar nedense.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1980 : Nisan 12, 2022, 21:57:35 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 11000
  • Model Yılı: '20
  • 26 kere teşekkür etti
  • 24 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1981 : Nisan 12, 2022, 22:31:57 »
Her servis aynı değil bazıları dışarıdan yağ kabul ediyor iş emrine not düşüyorlar,madem elinizde orjinal ürünler varsa bakımı kendiniz yapın geçin servise sırf bakım ücretici için dünya para vermeyin.
Aynenn öyle. Servis yalnızca şanzıman yağ değişimine 700 işçilik demişti :D Ankara'da popüler özel servislerden biri ile konuştum tüm malzemeleri getirin (Tüm yağlar ve filtreler) 250-300 gibi bir işçilik çıkar dedi. Hafta sonu yaptıracağım inşallah
2020 1.6 Corolla Dream Multidrive S (2022-
2015 1.4 D-4D Corolla Touch M/M (2022- 
2016 1.6 D-4D Verso Advance (2016-2022)
2009 1.4 D-4D Corolla Class (2014-2016)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '20
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1982 : Nisan 13, 2022, 11:23:14 »
Şanzıman yağını serviste değiştirmek ne kadar doğru olur acaba?
Özel Otomatik Şanzıman servislerinde makine ile yağ değiştirmek daha doğru bir işlem değil midir?
Malum servislerde makine ile değil manuel yağ değişimi yapılıyor ve yeni yağ ile eski yağ birbirine karışıyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2020 Corolla Hybrid Dream
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '20
  • 173 kere teşekkür etti
  • 195 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1983 : Nisan 13, 2022, 17:13:27 »
Şanzıman yağını serviste değiştirmek ne kadar doğru olur acaba?
Özel Otomatik Şanzıman servislerinde makine ile yağ değiştirmek daha doğru bir işlem değil midir?
Malum servislerde makine ile değil manuel yağ değişimi yapılıyor ve yeni yağ ile eski yağ birbirine karışıyor.

Peki siz üreticinin onayını almamış bir makineye ne kadar güveneceksiniz? Ya değişim sırasında şanzımanı yağsız bırakıyorsa?


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2285 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1984 : Nisan 13, 2022, 18:51:05 »
Peki siz üreticinin onayını almamış bir makineye ne kadar güveneceksiniz? Ya değişim sırasında şanzımanı yağsız bırakıyorsa?
Şanzımanı yağsız bırakma gibi bir şansı yok çünkü temiz yağ girişinden yağ girmedikten sonra çıkış açılmıyor,makine ile değişim en garanti yöntem ama cvt için makineye gerek yok tork konvertörlü gibi fazla yağ kalmıyor içinde,zaten boşaltma tapasını açınca tamamına yakını boşalıyor yeni yağ çok kirlenmiyor.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2020 Corolla Hybrid Dream
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '20
  • 173 kere teşekkür etti
  • 195 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1985 : Nisan 13, 2022, 23:36:52 »
Şanzımanı yağsız bırakma gibi bir şansı yok çünkü temiz yağ girişinden yağ girmedikten sonra çıkış açılmıyor,makine ile değişim en garanti yöntem ama cvt için makineye gerek yok tork konvertörlü gibi fazla yağ kalmıyor içinde,zaten boşaltma tapasını açınca tamamına yakını boşalıyor yeni yağ çok kirlenmiyor.

Cvt şanzımanda da tork konvertör var. Tapasını açınca ne kadarı boşalıyor bilmiyorum. Ben bugüne kadar tam otomatik arabalarımın yağını alttan boşalt üstten doldur şeklinde değiştirdim. İlk değiştirmeden 1000km sonra ikinci kere değiştirdim. Servis de böyle yapıyordur diye düşünüyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2285 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1986 : Nisan 14, 2022, 01:11:20 »
Cvt şanzımanda da tork konvertör var. Tapasını açınca ne kadarı boşalıyor bilmiyorum. Ben bugüne kadar tam otomatik arabalarımın yağını alttan boşalt üstten doldur şeklinde değiştirdim. İlk değiştirmeden 1000km sonra ikinci kere değiştirdim. Servis de böyle yapıyordur diye düşünüyorum.
Yaptığınız işlem doğru yalnız tek fark ile,ikinci değişim için 1000 km çok fazla aracı bir müddet 15 20 km kadar yürütüp ikinci değişimi yapmanız daha iyi olur,buradaki maksat tork konvertörü içerisinde kalan yağıda boşaltmak aslında tam bir boşaltma olmadığı için yerinde dahi çalıştırıp ileri geri yapılsa zaten yağ karışır,burada ne kadar yeni yağ eklenirse o kadar iyi düşüncesi var,
Makine ile değişimde dönüş borusundan yeni yağ gelene kadar sürkülasyon devam ediyor bu esnada araç liftte çalışır vaziyette tekerler dönüyor manuel değişimden daha güvenli bir yöntem sistem devamlı yağlama devam ediyor,manuel değişimde ise boşaltılan yağ kadar dolum yapıldığında yağ kartere doluyor oradan tekrar basılması esnasında kısa sürede olsa sistem yağsız çalışma ihtimali var.
Videolarda herşey anlatılıyor,sadece yağ değişimi ile sorun bitmiyor bide filtre temizliği de lazım.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2020 Corolla Hybrid Dream
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '20
  • 173 kere teşekkür etti
  • 195 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1987 : Nisan 14, 2022, 09:49:00 »
Yaptığınız işlem doğru yalnız tek fark ile,ikinci değişim için 1000 km çok fazla aracı bir müddet 15 20 km kadar yürütüp ikinci değişimi yapmanız daha iyi olur,buradaki maksat tork konvertörü içerisinde kalan yağıda boşaltmak aslında tam bir boşaltma olmadığı için yerinde dahi çalıştırıp ileri geri yapılsa zaten yağ karışır,burada ne kadar yeni yağ eklenirse o kadar iyi düşüncesi var,
Makine ile değişimde dönüş borusundan yeni yağ gelene kadar sürkülasyon devam ediyor bu esnada araç liftte çalışır vaziyette tekerler dönüyor manuel değişimden daha güvenli bir yöntem sistem devamlı yağlama devam ediyor,manuel değişimde ise boşaltılan yağ kadar dolum yapıldığında yağ kartere doluyor oradan tekrar basılması esnasında kısa sürede olsa sistem yağsız çalışma ihtimali var.

Videolarda herşey anlatılıyor,sadece yağ değişimi ile sorun bitmiyor bide filtre temizliği de lazım.

Alttan tapayı açınca boşalan yağ zaten karterdeki yağ. Karteri çıkarınca da filtre orada oluyor. Değiştiriyoruz. Üstten koyduğumuz yağ da kartere doluyor. Yani ilk durumla aynı pozisyona getiriyoruz. Burada önemli olan boşalttığımız kadar geri yağ koymak. Fazlası veya azı zarar.

Makine işleyiş olarak doğru olabilir belki. Ama üreticinin onayını alması lazım. Nedense yetkili servielerde bu makinelerden yok. Belki gelecekte olur. Daha profesyonel sertifikalarla.

Bu arada bir süre kullandıktan sonra yepyeni yağ ile komple değişim yapıldığında yüksek oranda şanzımanın bozulduğu da tecrübe edilmiştir. Yarım yarım değiştirmek bu anlamda daha doğru geliyor bana.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '21
  • 35 kere teşekkür etti
  • 20 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1988 : Nisan 16, 2022, 17:33:26 »
Konuyu facebook Toyota Corolla sayfalarında da paylaştım, burada da ayrıca bir başlık açarak dile getirmeyi uygun gördüm.

Toyota iletişim merkezine göndermiş olduğum şikayet mailinden alıntıdır:

"16.04.2022 tarihinde aracımı ikamet adresim olan Elazığ ilindeki Toyota Yetkili Servisi EL-PA Plaza'ya bakıma götürdüm. Henüz 9200 küsür kilometrede olan aracımın ilk bakımı oldu bu bakım. Yetkili serviste karşılaşmış olduğum şu konular beni rahatsız ettiği için bu konulara bir çözüm bulmanızı istiyorum:
- Serviste bulunan ustalar bakım için teslim edilen aracı kullanırken koltuğa kılıf geçirmiyor ve yağlı paslı kıyafetleri ile araçları kullanıyorlar. Şoför mahali ve aracın başka nerelerine oturup dokundularsa, burada meydana gelen zararlardan ve sorunlardan ötürü beni mağdur etmiş olacaksınız. Yakışıyor mu Toyota markasına?
- Servis çalışanı .... Bey (isim KVKK gereği gizlenmiştir) bakım için yetkili servise gelmiş müşteriye zorunluluk şartı koşuyor. Henüz 9000 km'deki araca bakım esnasında enjektör temizleyici koymak istemedim diye aracınız garanti dışı kalır tehdidinde bulunuyor. Aracım garanti dışı kalacaksa ben neden yetkili servise geliyorum?
- Toyota Türkiye'nin hazırlamış olduğu kullanma kılavuzunda açıkça belirtildiği üzere, 1.5 benzinli motorlarda 0w-16 motor yağı kullanılması gerekiyor. Yetkili servislerinizin hiçbiri elinde bu yağdan bulundurmuyor. Yine kullanma kılavuzunda yer alan "0w-16 yağ yoksa bir kereliğine 0w-20 yağ koyulabilir." uyarısına istinaden bilinçli bir müşteri olarak o ki elinizde 0w-16 yağ yok, 0w-20 yağ kullanın diye talepte bulununca da yine aynı yetkili servis personeli .... Bey normalde tüm araçlara 5w-30 yağ koyduklarını, 0w-20 yağ kullandığım için sorumluluğun bana ait olduğunu bildiriyor. Ben ne yapıyorum ki sorumluluk bana ait? Aracımı yetkili servise bakıma getirdiğim için mi? Kullanma kılavuzunda yapılması gereken işlemi vurguladığım için mi? Yine kullanma kılavuzunda 1 kereliğine koyulmasında sakınca yoktur diye tabir edilen yağı, o ki esas yağ elinizde yok bari bunu kullanın diye doğru olanı talep ettiğim için mi?
Tüm bu konulardan ötürü canım çok sıkıldı, sizlerden alacağım cevaba göre bu işi yargıya taşımayı düşünüyorum. Bu konu hakkında yetkili ve bilgili bir çalışanınızdan bilgi talep ediyorum.
İyi çalışmalar dilerim.."

Bu işin peşini bırakmayacağım.

Mail gönderdiğim gibi, telefonla arayarak da şikayet kaydı oluşturdum. Paramızla iş yaptırıyoruz, karşılaştığımız manzaralara bak..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 52000
  • Model Yılı: '18
  • 63 kere teşekkür etti
  • 157 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1989 : Nisan 16, 2022, 17:45:42 »
Kendileri aracı yapan mühendisten daha iyi biliyorlar! her motora 5w30 koy gitsin bişey olmaz mantığındalar, yahu kitapta 0w16 koy diyorsa servis olarak sen zaten onu koymak zorunfasın , tam tersi uygun olmayan yağ koyulduğu zaman asıl o zaman garanti kapsamından çıkması gerekirken birde doğru yağı koyun denildiğinde servis kaydına müşteri bu yağı istedi diye not düşeriz diyorlar, benim şahsi fikrim 0w16 isteyen motora 5w30 yağı koydurmam, bakımlarını başka yerde çok daha ucuza yaptırırim, en azından doğru yağla dogru bakım yaptirmiş olurum, 5w30 yağın 5 yıl 10 yıl sonra veya 100000 km sonra sorun yaratmayacagina dair garanti verebiliyormu servis?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '07
  • 412 kere teşekkür etti
  • 299 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1990 : Nisan 16, 2022, 20:27:42 »
Aydin servisinde de benim araca 10-40 koyuyorlardi.. ben 5-30 istedim. Sizin araclara konmaz onlar ust model araclara koyuluyor dediler. Kitapcikta yaziyor dedim, ust midel kitapcigidir  diyorlar. ( Servis sefi miydi neydi bilmiyorum)
E 12 corolla2007
Xp9 yaris2 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '21
  • 35 kere teşekkür etti
  • 20 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1991 : Nisan 19, 2022, 18:40:35 »
Gelişmeler hakkında bilgi sahibi olmak isteyen arkadaşlar vardı, eğer gönderiyi takip ediyorlarsa buraya yazarak son gelişme hakkında bilgi vermek isterim..

Toyota genel merkezi tarafından arandım. Yaklaşık yarım saat süren son derece olumlu bir görüşme gerçekleştirdik, iletişim sağlayan arkadaş son derece ilgili ve hürmetliydi. Söylemiş olduğum tüm sorunlara madde madde çözüm odaklı yaklaşıldı, yetkili servis tarafından tam anlamıyla yapılmamış bazı konuların izahı yapıldı, tavır ve tutum için özür dilendi, yetkili servisin kesinlikle bölge müdürlüğü ve kendileri nezdinde uyarılacağını ve bu uyarının neticesinin de bana iletileceği bildirildi. Ayrıca bana da çokça teşekkür ettiler, hem konu hakkında bilgilendirme yaptığım için hem de bilinçli bir tüketici olma gayretimden ötürü defalarca teşekkür edildi.

Ben genel olarak görüşmeden memnun kaldım, tatmin ayrıldım. Aklımda kalanları da sordum ve cevap aldım, 1.5 motorların motor yağı ile ilgili tavsiyede bulundum.

Umuyor ve inanmak istiyorum ki konuşmalarımız havada kalmaz, bir nebze de olsa karşılık bulur. Benim yaptığım işe yarasa da yaramasa da bir taş atmak.. Benim gibi bu konuda rahatsızlığını dile getiren müşterilerin sayısı arttıkça bu karşılık daha büyük oranda yerini bulacaktır diye düşünüyorum.

Güvenli sürüşler dilerim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '20
  • 247 kere teşekkür etti
  • 690 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1992 : Nisan 19, 2022, 21:46:34 »
Ön camım kırıldı çatladı. Bir taş geldi ve bir anda çatlak yayılmaya başladı. Hybrid araçların camları yurtdışından geliyorumuş. 1 ay kadar bekledim, bir netice alamadım.
Sonra toyota ya mail attım. Ayrıntılı anlattım. Yine aradılar görüştüler. Birkaç gün sonra başka bir iş için gitmiştim. Sizin camınız geldi hemen değişelim dediler. Yani illaki şikayet mi gerek.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2285 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1993 : Nisan 19, 2022, 23:14:35 »
Ön camım kırıldı çatladı. Bir taş geldi ve bir anda çatlak yayılmaya başladı. Hybrid araçların camları yurtdışından geliyorumuş. 1 ay kadar bekledim, bir netice alamadım.
Sonra toyota ya mail attım. Ayrıntılı anlattım. Yine aradılar görüştüler. Birkaç gün sonra başka bir iş için gitmiştim. Sizin camınız geldi hemen değişelim dediler. Yani illaki şikayet mi gerek.
Camın özelliği neymiş acaba yurt dışından gelecek kadar?
Şuanda yerli cam sanayimiz dünyaya cam satıyor hemde 1. Sınıf kalitede.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Artık O Bir Çinli
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 7000
  • Model Yılı: '20
  • 273 kere teşekkür etti
  • 470 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1994 : Nisan 20, 2022, 08:31:03 »
Gelişmeler hakkında bilgi sahibi olmak isteyen arkadaşlar vardı, eğer gönderiyi takip ediyorlarsa buraya yazarak son gelişme hakkında bilgi vermek isterim..

Toyota genel merkezi tarafından arandım. Yaklaşık yarım saat süren son derece olumlu bir görüşme gerçekleştirdik, iletişim sağlayan arkadaş son derece ilgili ve hürmetliydi. Söylemiş olduğum tüm sorunlara madde madde çözüm odaklı yaklaşıldı, yetkili servis tarafından tam anlamıyla yapılmamış bazı konuların izahı yapıldı, tavır ve tutum için özür dilendi, yetkili servisin kesinlikle bölge müdürlüğü ve kendileri nezdinde uyarılacağını ve bu uyarının neticesinin de bana iletileceği bildirildi. Ayrıca bana da çokça teşekkür ettiler, hem konu hakkında bilgilendirme yaptığım için hem de bilinçli bir tüketici olma gayretimden ötürü defalarca teşekkür edildi.

Ben genel olarak görüşmeden memnun kaldım, tatmin ayrıldım. Aklımda kalanları da sordum ve cevap aldım, 1.5 motorların motor yağı ile ilgili tavsiyede bulundum.

Umuyor ve inanmak istiyorum ki konuşmalarımız havada kalmaz, bir nebze de olsa karşılık bulur. Benim yaptığım işe yarasa da yaramasa da bir taş atmak.. Benim gibi bu konuda rahatsızlığını dile getiren müşterilerin sayısı arttıkça bu karşılık daha büyük oranda yerini bulacaktır diye düşünüyorum.

Güvenli sürüşler dilerim.

Çözüm odaklı yaklaşıldı derken, hangi konuda çözüme kavuşuldu. Aracınıza bir sonraki bakımda talep ettiğiniz yağ mı koyulacak, yoksa 5 30 yağın aracınız için olumsuz bir durum ortaya çıkarmayacağını mı anlattılar?
2002 E11 Corolla----2006 Corolla HB----2006 Focus Sedan----2004 Honda Accord----98'Palio--99'Astra----2016 Astra J----2017 Clio----2020 Corsa----2012 Honda ACCORD----2011 Honda CR-V----2020 Corolla son olarak 2023 Chery Omoda5

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '20
  • 247 kere teşekkür etti
  • 690 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1995 : Nisan 20, 2022, 08:47:41 »
Camın özelliği neymiş acaba yurt dışından gelecek kadar?
Şuanda yerli cam sanayimiz dünyaya cam satıyor hemde 1. Sınıf kalitede.

Yanlış olmasın, cam Türkiye de üretiliyor. Sonra yurtdışına gidiyor, depolanıyor. Sonra bize geliyormuş :) süreç 1 ay sürüyor. Rüzgar sesinden anladığınız üzere camlar çok ince ve hassaslar. Dikkatli sürün.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2285 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1996 : Nisan 20, 2022, 09:46:17 »
Yanlış olmasın, cam Türkiye de üretiliyor. Sonra yurtdışına gidiyor, depolanıyor. Sonra bize geliyormuş :) süreç 1 ay sürüyor. Rüzgar sesinden anladığınız üzere camlar çok ince ve hassaslar. Dikkatli sürün.
Öyleyse o kadar beklemeye gerek yokki,dışarıda aynı camı 3/1 fiyatına satıyorlar,sadece Toyota logosu yok hemde kaskoya hasar işlemiyor dışarıda,çünkü cam klozu işletiliyor,servislerde ise bazıları hasar kaydı olarak işlemişlerdi ve miktarda gözüküyor du.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '21
  • 35 kere teşekkür etti
  • 20 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1997 : Nisan 21, 2022, 11:32:51 »
Çözüm odaklı yaklaşıldı derken, hangi konuda çözüme kavuşuldu. Aracınıza bir sonraki bakımda talep ettiğiniz yağ mı koyulacak, yoksa 5 30 yağın aracınız için olumsuz bir durum ortaya çıkarmayacağını mı anlattılar?

Çözüme kavuşmadı ama yaklaşımları çözüm odaklıydı. Tavırlarındaki ve uygulamalarındaki birçok davranışın farkındalar, bundan ötürü defalarca özür dilendi. Gerekli uyarıların yapılacağı, ardından tekrar bana bilgilendirme yapılacağı bildirildi.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 1
  • Model Yılı: '20
  • 1 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1998 : Ocak 03, 2023, 23:33:50 »
Çözüme kavuşmadı ama yaklaşımları çözüm odaklıydı. Tavırlarındaki ve uygulamalarındaki birçok davranışın farkındalar, bundan ötürü defalarca özür dilendi. Gerekli uyarıların yapılacağı, ardından tekrar bana bilgilendirme yapılacağı bildirildi.

Alp Bey 0w16 mı 5w30 mu devam ettiniz? Toyota Türkiye sizi 5w30a mı ikna etti yoksa 0w16 kitaba bağlı mı kaldınız?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '21
  • 35 kere teşekkür etti
  • 20 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1999 : Ocak 04, 2023, 14:14:40 »
Alp Bey 0w16 mı 5w30 mu devam ettiniz? Toyota Türkiye sizi 5w30a mı ikna etti yoksa 0w16 kitaba bağlı mı kaldınız?
Güney bey 0w-20 kullanmıştık, bayide 0w-16 ne yazık ki yoktu. 5w-30 0w-20'ye göre gözle görülebilecek kadar kalın bir yağ, bu yüzden kullanmak istememiştim.