Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458154 defa)

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimiçi (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 53350
  • Model Yılı: '16
  • 211 kere teşekkür etti
  • 1278 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1960 : Eylül 10, 2021, 22:04:19 »
Önceki bakımlarla ilgili bir bilgi sahibi değilseniz,aracınızın 100.000 km bakımı el kitabında önerildiği gibi yapılmalı,motor yağı,filtreler grubu,antifriz,şanzıman yağı,hidrolik yağı gibi değişimler yapılmalı,Bolu'da Toyota ustası ve orijinal yedek parçaları bulamıyorsanız en yakın Ankara ve İstanbul'da uzman Toyota servisleri önerilebilir.
Tokay Ceritoğlu

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1960 : Eylül 10, 2021, 22:04:19 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2286 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1961 : Eylül 11, 2021, 07:52:35 »
selamünaleyküm, aracım corolla 2015, 1.6 benzinli tam otomatik,
aracı alalı 2 sene oldu, aldığımda 88.000km de idi, geçen yıl bulunduğum ilde yetkili servis olmadığından bir Japoncuya yağ-yağ filtresi,hava filtresi değişimi yaptırdım 450tl verdim. Bu sene servis fiyatını sordum yağını değiştiririz birde çek-up yaparız 850tl dedi. Aracım 97.000km de servise götürmeme gerek varmı? sizce ne yapmalıyım.
ALEYKÜMSELAM Musa bey,
Aracınızın 100 bin bakımı yaklaşmış,servis bir yağ değişimine o fiyatı ister çünkü kâr marjını düşünür,yarı fiyatına dışarıda daha kaliteli malzeme ile bakım yapılır (sadece yağ bakımı) size tavsiyem İstanbul'da tem otodan randevu alarak yanlarına gitmeniz olur,mesafe olarak biraz uzak ama (260 km cik) inanınki aracın göreceği bakımı yerinde görünce bu yolu çektiğine değdi dersiniz ki gidenlerin hepsi aynısını dillendiriyorlar ve burada yazıyorlar,keza Ankara'ya gitseniz orasıda 170 180 km civarında olması lazım,eğer aracınız manuel şanzıman olsaydı bakım malzemelerini tem otodan temin ederek eski ustanıza yaptırın derdim ama otomatik aracın yağını ne derece doğru değiştirir bilemeyiz,tem oto bu işin üstadı o yüzden gözü kapalı aracı emanet edebilirsiniz.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimiçi (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 53350
  • Model Yılı: '16
  • 211 kere teşekkür etti
  • 1278 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1962 : Eylül 14, 2021, 22:17:29 »
Bu gün Corolla 29.000 km ye geldiği için 30.000 km bakımı isteği ile İzmir Toyota Oğuz Oto'ya götürdüm,Motor yağı,filtreler değişti,4 teker açıldı kontrolleri yapıldı,2 saat boyunca başında ayakta durup yapılanları izledim,ustalıklarını beğendim,örnek: motor yağı tam süzüldü akmaz oldu ondan sonra karter tapası kapatıldı,tekerler takıldı,elle somunların boşluğu alındı,tabanca ile sıkıldı sonra tork anahtarı gibi anahtarla bijonlar tekrar sıkılarak kontrol edildi,orijinal ürünlerle tüm işlere 880.-tl fatura kesildi,ben çoğu telefon  konuşmalarımı yazarak not ettiğimden sorduklarında ' sizinle 27 ağustos tarihinde konuştuğumuzda 820.-tl demiştiniz deyip yanımdaki not kağıdını gösterdim,bakmak istemediler sözünüz yeter dediler ve ödemeyi 820.-tl olarak aldılar.Konuştuğumuz tarihten sonra malzemelere 2 defa zam geldi dediler.
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2286 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1963 : Eylül 15, 2021, 10:40:03 »
Hayırlı olsun Tokay abi,
Esnaflık ve ustalığın gereğini yapmışlar,sizinde dikkatiniz ve not alma alışkanlığınız nereden nerelere geldiğimizi hatırlattı,dikkat konusunda çok geride kaldık MAŞALLAH siz hâlâ eski dikkat ile yaşam sürüyorsunuz,tebrik ederim.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2020 Corolla Hybrid Dream
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '20
  • 173 kere teşekkür etti
  • 196 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1964 : Eylül 15, 2021, 11:58:32 »
Kar plaza’da servis bakımı izleyemiyorsunuz. Arkada bir yer. Geçiş de yasak

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2286 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1965 : Eylül 15, 2021, 21:06:44 »
Kar plaza’da servis bakımı izleyemiyorsunuz. Arkada bir yer. Geçiş de yasak
İzleseniz ne fark ederki,yetkili servislerde servis bölümüne geçmek yasaktır,teknisyen istediği gibi hareket eder.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 47000
  • Model Yılı: '19
  • 14 kere teşekkür etti
  • 44 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1966 : Eylül 16, 2021, 10:19:38 »
merhabalar, konunun  toyota ile ilgisi bulunmuyor. forumda farklı model servis olarak aradım, bulamadım. bu sebeple bu başlık altına yazıyorum. hatalı ise düzenleme rica ederim.

https://eksisozluk.com/7-eylul-2021-peugeot-goral-bayi-rezaleti--7033845?a=popular&p=10


7 eylül 2021 peugeot göral bayi rezaleti
göral otomotiv balgat ön takımdan gelen ses yüzünden 4.kez bıraktığım aracımı tamir edemeyip bir de kazalı halde teslim etmeye çalıştı.

10 eylül günü araçla test sürüşüne çıkmadan önce ön sağ taraftaki tampon, jant ve dodikte çiziklerin olduğunu fark ettiğimde neredeyse 1.5 saat boyunca arabayı "sen getirdiğinde böyleydi" diyerek hem servis müdürü hem de müşteri danışmanı suçu bana atmaya çalıştı(isimlerini yazmıyorum). sonrasında ustayla birlikte test sürüşüne çıktığımızda ustanın ses sorunundan dolayı söktüğü bir parçanın fotoğrafını telefonundan göstermek isterken galeride alt taraflarda aracımın kaza fotoğraflarını şans eseri gördüm. bir yandan yaşadığım şoku atlatmaya çalışırken, bir yandan da ustadan kaza fotoğraflarını almaya çalıştım ve binbir zorlukla alabildim (kaza tarihine de fotoğraflardan ulaşmış olduk). usta, "servis müdürünün haberi yok, biz kaza yaptık, karşı tarafla anlaştık, tutanak tutmadık, biz de çizikleri halletmeye çalıştık" diyerek kazayı itiraf etti ve "sen de servis müdürüne söyleme." dedi. aracımdaki çiziklerin nedeninin ustaların yaptığı kaza olduğunu öğrenip fotoğrafları zar zor alabildikten sonra avukatım ertesi gün servis müdürünü aradığında ise servis müdürü "kazadan haberim var" dedi ve olayların bambaşka bir yalan boyutunun olduğu da ortaya çıktı (boşuna insanlar ekmeğinden olur mu diye bir gece kara kara düşünmüşüz).

aracımın tampon, çamurluklar ve kaput dby'de (kalitesini bilenler vardır mutlaka diye yazıyorum) en kaliteli ppf ile kaplanmıştı, kaplanmış yerler çok iyi korumuş. servis, tampondaki zarar gören ppf i sökmüş, kalan çizikleri de polisaj ile gidermeye çalışmış, sonrasında fark etmeyeyim diye aşırı kalitesiz bir pvc ile ve aşırı kötü bir işçilikle kaplamış ve beni bu şekilde kandırabileceğini ummuş. ayrıca çamurluktaki ppf i de ucundan kaldırıp çamurluğa da bir işlem yapıp sonra tekrar yapıştırmış. bu kadar iş ahlakı olmayan bir servis ben hayatımda görmedim.

söz konusu servisin daha önceden de başka bir aracı liftten düşürdüğünü ve tamir edip sahibine aynı bendeki gibi yutturmaya çalıştıklarını da öğrendim. yani siz de bu bayiye arabanızı emanet ediyorsanız geri aldığınızda başına bir şey gelmeden teslim ettiklerinin bir garantisi yok maalesef. dikkatli veya şanslı değilseniz örtbas edilmiş bir olayın kurbanı siz de olmuş olabilirsiniz, aracınızda bilmediğiniz kazalar ve hasarlar olmuş olabilir.

tabi ki yasal yollara başvurduk ama başka insanların da mağdur olmaması için sosyal medyadan olayı duyurmak istedik. twitter linkini de şöyle bırakıyorum:

https://twitter.com/…nsl/status/1438166268645888009

ayrıca kazaya karışan diğer aracın sahibi hanımefendi bir şekilde bu başlığı görürse lütfen buradan, twitter'dan veya dincerunsal@gmail.com adresinden bize ulaşsın. onun aracında bizimkinden daha fazla hasar oluşmuş, buna da çok üzüldük. olayı kendisinden de dinlemek isteriz."
2007 AURİS 1.6 MANUEL, 2013 AURİS 1.4 MANUEL, 2019 COROLLA 1.6 MANUEL, 2019 COROLLA 1.6 OTOMATİK, 2012 AURİS 1.6 MANUEL, 2019 COROLLA OTOMATİK.

Çevrimiçi (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 53350
  • Model Yılı: '16
  • 211 kere teşekkür etti
  • 1278 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1967 : Eylül 16, 2021, 12:39:22 »
Aynı mekanda başımıza gelen yaşadığımız daha vahim bir durumu anlatayım.2001 yılında oğluma Göral'dan 0 km  206 peugeot aldık,daha 1000 km lerde iken Ankara' da Konya yolunda bir ticari araç arkadan vurdu,araba Göral servise çekildi,onarıldı ve 15-20 gün sonra teslim aldık,daha sonra oğlum İngiltere'ye gitti ve 206'yı İzmir'de bıraktı,arabanın muayenesi geldi ,ilk muayenede( o tarihlerde karayolları narlıdere istasyonunda ön cam altındaki şase no bakılarak)muayeneden geçti,2 yıl sonra aynı yerde muayeneye gittiğimizde oradaki görevli şase no görmek istedi,işte camda yazıyor dediğimizde şase üzerinde olanı istiyorum dedi,hadi bakalım kapı kenarleri,koltuk altları,bagaj aklınıza gelen her yeri aradık ama şasede yazılı olanı bulamadık,kağıt üzerinde muayene verdiler ve gidin trafikte ruhsata işletin dediler,kısa yazmaya çalışıyorum,trafik bunu kabul etmedi tabii,2 defa makine mühendisleri odasından orijinal araba olduğuna dair rapor aldım,Ankara'ya Göral'a gidip aracın orada onarıldığına dair parça listesini ve onarımın orada yapıldığına dair faturaları aldım ve takipçiye verdim,günlerce uğraşıldı,en son ben trafiğe gittim,amir beni görmek istemiş, gördü,imza attım ve emniyet genel müdürlüğünden şase no aldık,yeni ruhsat çıktı,emniyet genel müdürlüğünün verdiği no,şaseye vuruldu ve mühürlendi.Ne mi olmuş ? 206 lar da arka bagaj kapağının altındaki kısımda şase no yazarmış,meğerse servis onu kesmiş atmış,yerine yeni parça koymuş,normalde o kesilen şase nolu parça trafiğe gitmeli,kayda geçmeli ve trafik buna dayanarak egm 0000..000 gibi numara veriyor ona göre yeni ruhsat çıkarmış,sonuçta gün geldi bu 206 yı Göral'a neredeyse piyasa değerinde verdim,yerine 0 km 308 aldık,ilk işim saç üzerinde olan şase no sunu arabayı daha teslim almadan kaportacıyı çağırıp göster dedik,gördüm ve teslim aldık.sanayideki ustalara kızıyoruz ama bayi servisleri bunları yaşatınca insan  kolay kolay kabul edemiyor.
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '07
  • 412 kere teşekkür etti
  • 299 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1968 : Eylül 16, 2021, 16:07:34 »
merhabalar, konunun  toyota ile ilgisi bulunmuyor. forumda farklı model servis olarak aradım, bulamadım. bu sebeple bu başlık altına yazıyorum. hatalı ise düzenleme rica ederim.

https://eksisozluk.com/7-eylul-2021-peugeot-goral-bayi-rezaleti--7033845?a=popular&p=10


7 eylül 2021 peugeot göral bayi rezaleti
göral otomotiv balgat ön takımdan gelen ses yüzünden 4.kez bıraktığım aracımı tamir edemeyip bir de kazalı halde teslim etmeye çalıştı.

10 eylül günü araçla test sürüşüne çıkmadan önce ön sağ taraftaki tampon, jant ve dodikte çiziklerin olduğunu fark ettiğimde neredeyse 1.5 saat boyunca arabayı "sen getirdiğinde böyleydi" diyerek hem servis müdürü hem de müşteri danışmanı suçu bana atmaya çalıştı(isimlerini yazmıyorum). sonrasında ustayla birlikte test sürüşüne çıktığımızda ustanın ses sorunundan dolayı söktüğü bir parçanın fotoğrafını telefonundan göstermek isterken galeride alt taraflarda aracımın kaza fotoğraflarını şans eseri gördüm. bir yandan yaşadığım şoku atlatmaya çalışırken, bir yandan da ustadan kaza fotoğraflarını almaya çalıştım ve binbir zorlukla alabildim (kaza tarihine de fotoğraflardan ulaşmış olduk). usta, "servis müdürünün haberi yok, biz kaza yaptık, karşı tarafla anlaştık, tutanak tutmadık, biz de çizikleri halletmeye çalıştık" diyerek kazayı itiraf etti ve "sen de servis müdürüne söyleme." dedi. aracımdaki çiziklerin nedeninin ustaların yaptığı kaza olduğunu öğrenip fotoğrafları zar zor alabildikten sonra avukatım ertesi gün servis müdürünü aradığında ise servis müdürü "kazadan haberim var" dedi ve olayların bambaşka bir yalan boyutunun olduğu da ortaya çıktı (boşuna insanlar ekmeğinden olur mu diye bir gece kara kara düşünmüşüz).

aracımın tampon, çamurluklar ve kaput dby'de (kalitesini bilenler vardır mutlaka diye yazıyorum) en kaliteli ppf ile kaplanmıştı, kaplanmış yerler çok iyi korumuş. servis, tampondaki zarar gören ppf i sökmüş, kalan çizikleri de polisaj ile gidermeye çalışmış, sonrasında fark etmeyeyim diye aşırı kalitesiz bir pvc ile ve aşırı kötü bir işçilikle kaplamış ve beni bu şekilde kandırabileceğini ummuş. ayrıca çamurluktaki ppf i de ucundan kaldırıp çamurluğa da bir işlem yapıp sonra tekrar yapıştırmış. bu kadar iş ahlakı olmayan bir servis ben hayatımda görmedim.

söz konusu servisin daha önceden de başka bir aracı liftten düşürdüğünü ve tamir edip sahibine aynı bendeki gibi yutturmaya çalıştıklarını da öğrendim. yani siz de bu bayiye arabanızı emanet ediyorsanız geri aldığınızda başına bir şey gelmeden teslim ettiklerinin bir garantisi yok maalesef. dikkatli veya şanslı değilseniz örtbas edilmiş bir olayın kurbanı siz de olmuş olabilirsiniz, aracınızda bilmediğiniz kazalar ve hasarlar olmuş olabilir.

tabi ki yasal yollara başvurduk ama başka insanların da mağdur olmaması için sosyal medyadan olayı duyurmak istedik. twitter linkini de şöyle bırakıyorum:

https://twitter.com/…nsl/status/1438166268645888009

ayrıca kazaya karışan diğer aracın sahibi hanımefendi bir şekilde bu başlığı görürse lütfen buradan, twitter'dan veya dincerunsal@gmail.com adresinden bize ulaşsın. onun aracında bizimkinden daha fazla hasar oluşmuş, buna da çok üzüldük. olayı kendisinden de dinlemek isteriz."

gecmış olsun. Belki servislerde bu olaylar cok oluyor ama haberımız olmuyor...
E 12 corolla2007
Xp9 yaris2 2007

Çevrimiçi (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 53350
  • Model Yılı: '16
  • 211 kere teşekkür etti
  • 1278 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1969 : Eylül 16, 2021, 20:40:38 »
Eskiden bir arabayı bayi servisine götürdüğümüzde servis danışmanı elinde kroki olan bir sayfa kağıt ile gelir,teslim ederken arabanın dışında varsa çizik,göçük işaretlenir,depodaki benzin miktarı bile yazılırdı,şimdilerde bunlara uyulmayınca tartışma kaçınılmaz oluyor.
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '07
  • 412 kere teşekkür etti
  • 299 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1970 : Eylül 16, 2021, 22:11:52 »
Ben 2-3 sene oncesinde gittigimde aracin icini disini komple tabletle fotografini cekerlerdi. Sindi gozle muayene..
E 12 corolla2007
Xp9 yaris2 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2286 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1971 : Eylül 16, 2021, 22:33:00 »
Ya özel servis yada kendim tamir ederim yetkili servislerle uğraşmaktansa kendim yaparım daha iyi,çok şükür Toyota aracımız var ufuk bey gibi dürüst bir parçacımızda var, ALLAH cc büyük dert vermesin,ufuk beyden parçayı alıyorum beni aşan bir durum olursa ustayla birlikte anlık takip yaparak tamiratı yapıyoruz,diğer türlü aracı teslim et bitince gel al mantığına sıcak bakmıyorum,eski araçlarda bir yeri tamir ederken başka bir arızalı yer oluyor,orayı usta es geçebiliyor,
Bizzat kendim yaşadım aracımda boğaz kelebeğinden motor soğutma suyunun geçtiği bir bölüm var orayı besleyen hortum patlamış ve soğutma sıvısını oradan tahliye etmiş onu değiştirmek için söktüğümüzde benzin geri dönüş hortumunun dışının çatladığını fark ettim ustaya onuda değiştir dediğimde gerek yok ona kaçırmamış cevabını aldım (mantık dışı cevap olduğu zaman sinirleniyorum) benzin hortumu için bu cevap normalmi dediğimde o zaman al gel değiştirelim dedi,işte bu gibi durumlardan ötürü kendim işi takip ederim.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '07
  • 412 kere teşekkür etti
  • 299 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1972 : Eylül 16, 2021, 23:45:02 »
Ben gerek yok diyen USTA lara bir daha gitmiyorum.
E 12 corolla2007
Xp9 yaris2 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '20
  • 13 kere teşekkür etti
  • 136 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1973 : Eylül 17, 2021, 08:29:51 »
Ben 2-3 sene oncesinde gittigimde aracin icini disini komple tabletle fotografini cekerlerdi. Sindi gozle muayene..
Geçen hafta servisteydim, detaylı foto çektiler aracı almadan.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 11000
  • Model Yılı: '20
  • 316 kere teşekkür etti
  • 118 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1974 : Eylül 17, 2021, 08:32:32 »
Ya özel servis yada kendim tamir ederim yetkili servislerle uğraşmaktansa kendim yaparım daha iyi,çok şükür Toyota aracımız var ufuk bey gibi dürüst bir parçacımızda var, ALLAH cc büyük dert vermesin,ufuk beyden parçayı alıyorum beni aşan bir durum olursa ustayla birlikte anlık takip yaparak tamiratı yapıyoruz,diğer türlü aracı teslim et bitince gel al mantığına sıcak bakmıyorum,eski araçlarda bir yeri tamir ederken başka bir arızalı yer oluyor,orayı usta es geçebiliyor,
Bizzat kendim yaşadım aracımda boğaz kelebeğinden motor soğutma suyunun geçtiği bir bölüm var orayı besleyen hortum patlamış ve soğutma sıvısını oradan tahliye etmiş onu değiştirmek için söktüğümüzde benzin geri dönüş hortumunun dışının çatladığını fark ettim ustaya onuda değiştir dediğimde gerek yok ona kaçırmamış cevabını aldım (mantık dışı cevap olduğu zaman sinirleniyorum) benzin hortumu için bu cevap normalmi dediğimde o zaman al gel değiştirelim dedi,işte bu gibi durumlardan ötürü kendim işi takip ederim.

Sizin elinizden geliyor ve yapabiliyorsunuz, biz ne yapalım, her şehirde bir Tem Oto, Dörtnal Toyota yokki gidip derdimize çare arayalım, mecburen yetkili servis veya sadece japon arabaları tamir eden bir firmaya gidip teslim oluyoruz, onların ustalığı ve insafına sığınıyoruz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2286 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1975 : Eylül 17, 2021, 11:51:22 »
Sizin elinizden geliyor ve yapabiliyorsunuz, biz ne yapalım, her şehirde bir Tem Oto, Dörtnal Toyota yokki gidip derdimize çare arayalım, mecburen yetkili servis veya sadece japon arabaları tamir eden bir firmaya gidip teslim oluyoruz, onların ustalığı ve insafına sığınıyoruz
Merhabalar Muhittin bey,
Tamir işi bir şekilde çözülüyor ama günümüzde kaliteli yedek parça bulmak gerçekten çok zor, piyasada Taiwan menşeli adı altında satılan o kadar sahte çin malı ürünler varki bunları ayırd etmek gerçekten uzmanlık gerektiriyor,bu konuda @Ufuk Sönmez (16363) bey tecrübesi ile bizlere rehber oluyor, kaliteli yedek parça olduktan sonra birazda mekanikten anlayınca  gerisi bir şekilde çözülüyor,malesef günümüzde (dürüst kişiler hariç,onlarda bir elin parmaklarını geçmiyor) en iyi diye düşündüklerimiz ustaları bile takip etmeyince işi yarım yapabiliyor o yüzden yeri gelirse kanala,liftteki aracın altına bile ustayla birlikte giriyorum,çünkü motorun altında ne var ne yok görmek analiz etmek istiyorum,kaçıran bir yer varmı görmek lazım çok kez araçlarda denk geldiğim aks keçesi kaçırmalarını es geçiyorlar "kaçırmış ama kesmiş veya terletmiş bişey olmaz" gibi cevaplar yüzünden takip etmek zorunda kalıyorum,
Dediğiniz gibi kaliteli usta bulmak çok zor,yetkili servislerde ayrı bir konu kalifiye eleman olmayınca ufak müdahaleler ile düzelecek sorunlarda komple parça değişimi yolu seçiliyor ve meblağ olarak çok pahalıya geliyor,daha 10 bin gideri olan fren balatasına değişim gerekli yazılıyor,40 bin km'de disk değişimi yazılıyor insan bunları görünce güvenemiyor.
Esen kalınız.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '07
  • 412 kere teşekkür etti
  • 299 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1976 : Eylül 17, 2021, 12:41:14 »
Servisin benim yarise debriyaj balatasi degisecek diyeli 30 bin km gecti..
E 12 corolla2007
Xp9 yaris2 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2286 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1977 : Eylül 17, 2021, 17:05:18 »
Servisin benim yarise debriyaj balatasi degisecek diyeli 30 bin km gecti..
Sizin gibi niceleri var,en basit bir fren hidrolik değişimi 40 bin km veya 4 yılda yapılması gerektiğini yazmıyorlar,kimisi söylese bile yarım lt yağ ile en yakın tekerden boşalt üstten doldur yapıp hidrolik değiştirdik diyerek dünyanın parasını alıyorlar.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 11000
  • Model Yılı: '20
  • 26 kere teşekkür etti
  • 24 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1978 : Nisan 12, 2022, 20:29:53 »
Kasım ayında pahalanmadan verso aracım için tüm filtreleri (2-3 bakımlık), yağları ve balataları Ankara'daki yetkili servislerin birinden temin ettim. Bu hafta şanzıman yağı değişimini serviste yaptırayım bu arada diğer bakımları da yaptırayım diye filtreleri aldığım servisi ve diğerlerini aradım fakat aldığım cevap dışarıdan gelen malzeme ile bakım yapamayacakları oldu. 2012 yılında o zamanki corolla aracımı bir kere bu şekilde yaptırmıştım. Garanti bittiği için çok önemsemedim fakat normal işleyişleri bu şekilde mi yoksa son zamanlarda mı bu politikaya geçiş yaptılar ?
2020 1.6 Corolla Dream Multidrive S (2022-
2015 1.4 D-4D Corolla Touch M/M (2022- 
2016 1.6 D-4D Verso Advance (2016-2022)
2009 1.4 D-4D Corolla Class (2014-2016)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2286 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1979 : Nisan 12, 2022, 21:55:45 »
Kasım ayında pahalanmadan verso aracım için tüm filtreleri (2-3 bakımlık), yağları ve balataları Ankara'daki yetkili servislerin birinden temin ettim. Bu hafta şanzıman yağı değişimini serviste yaptırayım bu arada diğer bakımları da yaptırayım diye filtreleri aldığım servisi ve diğerlerini aradım fakat aldığım cevap dışarıdan gelen malzeme ile bakım yapamayacakları oldu. 2012 yılında o zamanki corolla aracımı bir kere bu şekilde yaptırmıştım. Garanti bittiği için çok önemsemedim fakat normal işleyişleri bu şekilde mi yoksa son zamanlarda mı bu politikaya geçiş yaptılar ?
Her servis aynı değil bazıları dışarıdan yağ kabul ediyor iş emrine not düşüyorlar,madem elinizde orjinal ürünler varsa bakımı kendiniz yapın geçin servise sırf bakım ücretici için dünya para vermeyin.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.