0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
abi harbiden helal olsun dediğin gibi tenekeye binmektense teknolojik özellikleri okadar fazla olmasada sağlam bir arabaya binmek daha mantıklı sonuçta dönüşte otomatik yanan sinyal lambaları kaza anında patlamıyor birde auris tam ihtiyaçların olduğu bir araba fazla kullanılmıyan özellikler sadece para tuzağı bana kalırsa
Son kullanıcıya ne kadar yarar ama Toyotaların tümü için geçerli gizli özellik;Dijital klimalar için;Kontak kapalıİç sirkülasyon ve auto tuşlarına basılı tutuyoruz bu sırada kontagı açıyoruz.Sistem kendini check mode yapıp arıza varsa kodunu verir.00 arıza yok.23/24 ise sistemin tam manası ile çalışmaması ile alakalı arıza degil.Birkaç buna benzer şeyler vardı. Vaktim olunca yazarım.
Daha önceki modeller(e12 corolla) içinde var mı bu tarz şeyler?
E12 hangi kasa bilmiyorum bizim kullandıgımız kodlar farklı.Ama tüm dijital klimalı Toyotalar için dedigim geçerli.
2005-2007 arası 2005 te makyajlanan kasa.Benimki manuel klimalı tabi.Yani mesela ondada var mı bu tarz şeyler?
hangi tenekeden bahsediyorsunuz? caravel kafa kafaya çarpışmada aurisi ezer geçer sağlamlık desen vw kalitesi taş gibi ayrıca burada mesele salt güvenlik değil adamlar ticarileri bile ne özellikle donatırlarken toyota basit bir hareket ederken kitlenen kapılar yada hız sabitleyici gibi donanımları bile çok görüyor müşterilerine
5-Sonuç:Aurisin gizli özelliği olmayabilir.Sonuç olarak bunları bilerek alıyoruz.Ancak güvenlik konusunda diğer bineklerden 1 adım önde.Bunu da siz kabul edin
Bunu kabul etmek yanlışa eyvallah demek olur. Daha yüksek hızda güven vermeyen bir araç nasıl sınıfındakilerden güvenlik konusunda önde olur? Hangi rakibinden hangi kıstasta daha önde? 9 hava yastığından bahsediyorsanız rakiplerinde de var onlardan. Hatta bazılarında fazlası var.
Rakipleriyle kiyaslarsak mesela Astra,Focus gibi modellerden daha fazla guven verdigi cok net. Guneykoreli rakipleride iyi ama karsilastirmak bana gorede yanlis olur. Auristen iki kat daha fazla zamanda uretilen Golfun ariza ve guvenlik konusunda Aurisin gerisinde oldugu hepimiz biliyoruZ heralde en azindan otoriteleri takip edenlerimiz bilebilir diye tahmin ediyorum. (Kaynak TOPGEAR dergisi)
Yeni Auris kullanmadım, bunun için henüz yorum yapamam. Ama, 2007-2012 kasa yani bildiğimiz auris, benim gözümde uçan teneke. Hele hele yolda verdiği güven konusunda Astranın, Focusun yanından bile geçemez. 2 yıl auris kullandım, şimdi de astra. Arada muazzam fark var. Bir tarafta yanından tır geçse savrulan bir araç var, diğer tarafta kılı kıpırdamayan bir araç. Yol tutuş, güven hissi konusunda astra ve focus bu sınıfta referans alınan araçlardır. Japonun adı geçmez.
O zaman senin söylediklerinin doğrultusunda yürürsek, Otoriteler yalancı sen doğrusun gibi bir tez çıkıyor ortaya, bu yorumumu önceden de dile getirmiştim yine getiriyorum Aurisin yol tutuşu bence iyi, Auris yola tutunamıyor diyenin araç bilgisini gözden geçirmesi gerekir. Bana görede Astra sorun abidesi ki istatistikler ve izlenimler o yönde. Ama sınıfındaki en yakışıklı araçların başında.Güncel kasa Focus beklenenin altında kaldı bence iç dizayn ve dış tasarım olarak, özellikleri bence iyi.
katılıyorum 3 sene focus (55.000 KM yol) binip sınırlarını zorlarcasına kullanıp aurise binince focusun yol tutuşunu resmen aradım.focusla girdiğim virajlara aurisle 40-50 km az süratle ancak güvenli girebiliyorum.Faruk Beye katılıyorum arkadaşımada astra aldık onunlada uzun yol yapma şansım oldu yol tutuşu astrada da hoşuma gitti.Amacım aurisi kötülemek değil kesinlikle.Mutlaka aurisin de diğer araçlardan fazlalığı olan özellikleri mevcuttur ben sadece yol tutuşu konusunda KENDİ ADIMA SÖYLÜYORUM.
Yol tutuş konusunda söylenenlere kesinlikle katılıyotum.Fakat ilk Auris üretilirken D-CAT modeli vardı 2.2 dizel 180HP onda standart bagımsız süspansiyon vardı ve yol tutuşu çok farklı idi.Şimdiki Aurise bakarsanız 1.6da bagımsız süspansiyon var ve 55 mm tavan alçaltılmış bunlar ile test etmek gerekli bence.
Teşekkür ederim duygusallıktan uzak fikirler için...