Toyota Club Türkiye
Sosyal => Fotoğraf, Videolar => Konuyu başlatan: Alper Sınav (23) - Mayıs 26, 2014, 20:05:03
-
Livsfara: Styrningen på Hyundai i30 dör (http://www.youtube.com/watch?v=ZrPxXLj_7sI#ws)
Çeviri:
"Videoda da izlediğiniz gibi i30 geyik test parkurunun dışına düz olarak devam ediyor çünkü servo direksiyon sistemi kendini kapatıyor. Kadranda küçük kırmızı bir ışık bana direksiyon ile ilgili birşeylerin ters gittiğini söylüyor ama buna gerek yok, direksiyonu çevirmeye çalışırken bunu zaten anlıyorsunuz."
"Evet, servo kapanınca bu kadar kötü oluyor. Böyle bir durumu seyir halindeyken kontrol edebileceğinizi düşünmeyin bile. Son derece tehlikeli. Rezalet!"
-
Hyundai işte diyincede millet tribe bağlıyo :)
Ama.durum bu arkadasimda var 30.000km su an sıfır aldi 3 kere servise gitti yolda kaldığı için.
-
direksiyonu çevirdikten sonra mı servo kapatmış ? ama bundan daha kötü ne olabilir ki ?
güvenlik için hızlı direksiyon hareketlerini kapatmaları lazım. yada direksiyona müdehale gereksiz.
-
Evet, videoda tam ani çevirme sonrası kapanıyor ve ağırlaşıyor, geri çeviremiyor.
-
Acaba tekil bir hata mı?
-
kesin arıza yapmıştır :) koreliler kötü araba yapmıyorlar, sıfırken iyiler aslında.
-
Acaba tekil bir hata mı?
Farkeder mi?
Korelilerde isler Japonlarda ki gibi yurumuyor.Ayni parcanin 4-5 tedarikcisi olabiliyor, sorun kismi asil burada basliyor, parca numarasi tedarikciye gore degismiyor ve sadece sorunu garanti kapsaminda yasayanlarin ve dile getirenlerin sorunu gideriliyor, ayni ureticinin urunune denk gelr ve o zamana kadar bir revizyon yapilmadiysa ayni sahneyi 4-5 kere yasamak olasi.
Not: Bu yazdiklarimi bizzat babamin basina gelen olaylar sonucunda iletiyorum.
-
Farkeder mi?
Korelilerde isler Japonlarda ki gibi yurumuyor.Ayni parcanin 4-5 tedarikcisi olabiliyor, sorun kismi asil burada basliyor, parca numarasi tedarikciye gore degismiyor ve sadece sorunu garanti kapsaminda yasayanlarin ve dile getirenlerin sorunu gideriliyor, ayni ureticinin urunune denk gelr ve o zamana kadar bir revizyon yapilmadiysa ayni sahneyi 4-5 kere yasamak olasi.
Not: Bu yazdiklarimi bizzat babamin basina gelen olaylar sonucunda iletiyorum.
Yok devenin nallısı,
O kadarda kötü olabilir mi yaaa?
Bu nedenle ZZ serisi motorlar sonrasında bizden motorları aldılar ve kutuda motor gelmeye başladı.
Araç başı maliyet arttı.
Ama Toyota merkez "X" ülkenin motorlarının şununla "Y" ülkenin motorlarının bununla uğraşamam dedi.
Sorun çıkarsa aynı sorun ile mücadele edeyim dedi.
Ufugun dedigi gibi her firmanın farklı problemleri ile uğraşmak bitez.
-
Daha neler neler Ahmet abi, sen bilmezsin bu otomobil firmalarini :P
-
i30 dediğin araba o kadar pahalıydı ki özellikle bi arkadaşa bakmaya gittik dizel i30 otomatik dolu bi versiyondu 60 binden bahsediyorlar ama hiç böyle bişi görmemiştim....
-
TEST ŁOSIA 2013 bezpieczne samochody (http://www.youtube.com/watch?v=TkOLK43oZX0#ws)
Buda avensisin başarısı olsa gerek ama mondeo gibi sınıfında iyi yol tutuyor denilen bir arabanın testi geçememesi beni şaşıttı.
-
Koreli firmalar genel yargiyi degistirebilmek icin cogu hayati parcalari Japonlardan (mitsubishi, denso, aisin, koyo vs.) temin etmeye basladilar dolayisi ile araclarin fiyatina yansidi.
Evet komponent kalitesi artisi yasandi ve birazda ani oldu accent sonrasi i serisi hyundaicileri soke etti bazi konularda ama degismeyen sey altyapi zihniyeti dolayisiyla imaj.
-
Her tarafı fazla donanım olsa ne yazar. Toyota'nın konfor donanımlardan şikayet eden bizlere güzel bir örnek olmuş.
-
Her tarafı fazla donanım olsa ne yazar. Toyota'nın konfor donanımlardan şikayet eden bizlere güzel bir örnek olmuş.
Maalesef durum biraz oyle, "yaa elin korelisi ne bicim far koymus, birde suna bak" elestirileri duyuyorum bazen.
Onu birde o araci kullanip farinin ici zangir zangir oynayan, garantiden degismesine ragmen bikip bir daha ugrasmayan adama sor diyesim geliyor ama susuyorum.
Herkesin her zaman biraz daha tecrubeye ihtiyaci vardir, demis bir bilmis.
-
yotube den koymasanızda bizde islesek nasıl olur acaba. malum yasaklı hala.
-
yotube den koymasanızda bizde islesek nasıl olur acaba. malum yasaklı hala.
http://yadi.sk/d/XEpbvihLRN4ox (http://yadi.sk/d/XEpbvihLRN4ox)
-
son paylaşılan video bence bir kesit olarak alınmamalı çünkü pilotajlar farklı gibi duruyor. master test konusunda alfa 159'u bu sınıfta tek geçerim. daha güzel bir video vardı ama bulamadım.
Master Test Berlinas (http://www.youtube.com/watch?v=o5zzwuiJLD0#)
-
son paylaşılan video bence bir kesit olarak alınmamalı çünkü pilotajlar farklı gibi duruyor. master test konusunda alfa 159'u bu sınıfta tek geçerim. daha güzel bir video vardı ama bulamadım.
Master Test Berlinas (http://www.youtube.com/watch?v=o5zzwuiJLD0#)
Ben aynı düşünmüyorum.
Belki lastiklerin tepkileri farklı olabilir fakat pilotaj etkende çok fark göremedim.
Mondeonun ESPsi geç devreye girdiginden ön tekerlerin virajda düz gitme istegini geç önlüyor.
ESP müdahale ettiginde ise geç müdahale nedeni ile etki daha fazla hissedilir oluyor ve arkasının toplaması zor oluyor. Birde geç gelen ESP destegi.
Pilotajdan ziyade ya lastikler farklı yada ESP nin devreye giriş zamanlaması iyi degil.
-
arabanın koreli, sandviçin goralısını sevmem :), 2.videoda avensis gerçekten çok güzel tutunmuş
-
son paylaşılan video bence bir kesit olarak alınmamalı çünkü pilotajlar farklı gibi duruyor. master test konusunda alfa 159'u bu sınıfta tek geçerim. daha güzel bir video vardı ama bulamadım.
Master Test Berlinas (http://www.youtube.com/watch?v=o5zzwuiJLD0#)
Alfa'dan önce engele giren peugeot 407 bariz daha hızlı giriyor ve yine Alfa ise 407 ye göre daha yavaş engele giriyor. Yoksa bana mı öyle geliyor?
Vectra'nın da hakkını vermek lazım, gayet stabil.
-
bu testte birçok araba başarısız oluyor. eps direksiyon sisteminden kaynaklı duruyor ama hyundai eminim bu sorunu ücretsiz garanti kapsamında olmasa bile tamir edecektir.
-
alfayı bende beğendim. direksiyonu çevirince arkası önünden önce dönen arabadan korkacaksın...
-
son paylaşılan video bence bir kesit olarak alınmamalı çünkü pilotajlar farklı gibi duruyor. master test konusunda alfa 159'u bu sınıfta tek geçerim. daha güzel bir video vardı ama bulamadım.
Master Test Berlinas (http://www.youtube.com/watch?v=o5zzwuiJLD0#)
hocam bence fikir veriyor passatı gördünüz ...yüzde yüz aynı kullanılsa avensis gibi toparlayabilecek miydi kendini sizce? bu videolar fikir verir sadece
-
Vw cc de opsiyonel olarak sunulan XDS ( elektronik diferansiyel kilidi) bulunmakta peki Toyota avensiste nasıl bir sistem kullanılıyor ve XDS denilen bu sistem yol tutuşta hissedilir derecede etki yaparmı?
-
defransiyel kilidi benim bildiğim karlı çamurlu yerlerde çekiş yapan tarafın tekerlerini kilitleyip ikisininde sabit hızda dönmesini sağlıyor. manueli kamyonlarda traktörlerde arazi araçlarında ve pikaplarda kullanılıyor.
ARaç askıya aldığı zaman ya da battığı zaman off roadcıların can kurtaranıdır kendisi ama toyotada var mı bilemem ya da binek araçlarında var mı bilemiyorum
-
mekanik kilitli diferansiyel ağır bir parçadır, genelde sadece offroad araçlarda kullanılır.
Ford ve VW'in yaptığı biraz hile oluyor, içte kalan tekeri frenliyor, hepsi bu kadar.
-
yeni corollada esp devreye girdiğinde kadranda ışık felan yanıyormu?
-
mekanik kilitli diferansiyel ağır bir parçadır, genelde sadece offroad araçlarda kullanılır.
Ford ve VW'in yaptığı biraz hile oluyor, içte kalan tekeri frenliyor, hepsi bu kadar.
hocam öyleyse toyotadaki trc patinaj önleyiciyle aynı işi görüyor :D
-
hocam öyleyse toyotadaki trc patinaj önleyiciyle aynı işi görüyor :D
Zaten cc de olanda tahminimce yazılımsal bir sistem çünkü daha sonradan serviste bile bilgisayar üzerinden aktive edilebiliyormuş.
Mesaj Birleştirildi: Mayıs 27, 2014, 20:36:22
yeni corollada esp devreye girdiğinde kadranda ışık felan yanıyormu?
bildiğim kadarıyla hız göstergesinin içinde yanıyor.
-
Alfa'dan önce engele giren peugeot 407 bariz daha hızlı giriyor ve yine Alfa ise 407 ye göre daha yavaş engele giriyor. Yoksa bana mı öyle geliyor?
Vectra'nın da hakkını vermek lazım, gayet stabil.
kesınlıkle katılıyorum. bıraz yanlı bi test olmus bu